سلام خانم zkh
فکر نمی کنم حرف دوستتون دلیل کافی برای به هم زدن این خواستگاری باشه. شناخت و ارتباطتون رو ادامه بدین و عجله هم نکنید. شاید چندین ماه زمان لازم باشه تا شخصی خود واقعیش رو نشون بده. شاید بد نباشه بعد از اینکه بیشتر با هم صحبت کردین رفتارشو تو موقعیت هایی که می تونه عصبانی کنه ببینید.
اگه این مسئله از همین الان اینقدر ذهنتونو در گیر می کنه که ممکنه بقیه شناختتون رو تحت تاثیر قرار بده بهتون پیشنهاد می کنم از دوستان خارج از محیط کارش (اگه براتون مقدور باشه) و افراد فامیل و خانوادش پرس و جو کنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)