به نظر من اگر قرار شد كسي بره فرودگاه دنبالش آن يه نفر بايد شما باشي . مطمئن باش دوستان و پدرش به حد نياز با او حرف زده اند . اگر با پدرش بري دنبالش كه نور الانور است . بگذار حمايت و همدلي و همبستگي و انسجام را از هر دو شما دريافت كنه .
زنگ بزن از پدر لي لي خواهش كن با هم برويد دنبال او .
نگران نباش پدرش همچين فكري نمي كنه . او يك مرد است و مي تواند اين شرايط را بفهمه . هر چند كه بچه اش را دوست دارد و خوشبختي او و تو ارزوي وي خواهد بود .
سعي كن رفتارت مثل يك مرد باشه نه يك آقا بالا سر . رفتاري دوستانه و محترمانه .
يادت نره براش گل هم بخري و ببري فرودگاه و جلوي دوستاش و باباش بهش بده و بهش بگو خوش آمدي عزيزم .








علاقه مندی ها (Bookmarks)