به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 87
  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 شهریور 92 [ 16:08]
    تاریخ عضویت
    1388-8-29
    نوشته ها
    120
    امتیاز
    4,088
    سطح
    40
    Points: 4,088, Level: 40
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    220

    تشکرشده 223 در 68 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهرم بی دلیل میگه دوستم نداره، دوران عقدیم

    با خانوادش صحبت نكردم.. اصلا چي بايد بگم؟ بگم ميخواد اقدام كنه؟

    اينهمه همدردي قابل تقديره....
    حاصل سبزترین باور من برگ زردیست که از لای ورق های دلم می ریزد... مانده ام سخت غریب! دیگر از سبزترین حادثه ها می ترسم...!!!

  2. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 24 اردیبهشت 90 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1390-2-01
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    1,671
    سطح
    23
    Points: 1,671, Level: 23
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    273

    تشکرشده 268 در 90 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهرم بی دلیل میگه دوستم نداره، دوران عقدیم

    سحر اگر خیلی دوستش داری و جدا شدن برایت سخت است کاملا بی توجه و بی خیال رهاش کن و مثل همین مدتی که گفتی به خودت و زندگیت رسیدی برو دنبال زندگی شخصیت، ببین کی خسته می شه و برمیگرده.

    شاید شما هم بعد از یک مدت دوری و ... این علاقه را کنترل کردی و تونستی تصمیم بهتری بگیری.

    اگر می خواهی تصمیم عاقلانه برای زندگیت بگیری و خیلی عشق و احساس برات مهم نیست، از طریق خانواده ها پی گیر شو و برای طلاق اقدام کنید. این همه مدت اذیت شدی کافی نیست؟

    در ضمن اصلا به اشتباه بچه گانه ای که قبلا کردی دوباره فکر نکن. اینقدر توانایی و امتیازات مثبت در زندگیت و شخصیتت دیدم که تعجب کردم که گفتی اقدام به خودکشی کردی.

  3. کاربر روبرو از پست مفید آراام تشکرکرده است .

    آراام (پنجشنبه 01 اردیبهشت 90)

  4. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 شهریور 92 [ 16:08]
    تاریخ عضویت
    1388-8-29
    نوشته ها
    120
    امتیاز
    4,088
    سطح
    40
    Points: 4,088, Level: 40
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    220

    تشکرشده 223 در 68 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهرم بی دلیل میگه دوستم نداره، دوران عقدیم

    مهمترين اشتباه من اقدام به خودكشي بود .. شوهرم فهميده بود من از طلاق ميترسم پارسال هم طوري از طلاق حرف ميزد كه باورم شده بود تصميمش رو گرفته، حتي تصور جدايي رو نميتونستم تحمل كنم و متاسفانه خودكشي كردم..
    يكي از مسائلي كه توي اين يكسال آزارم داده همين حماقت خودم بوده... اميدوارم خدا منو بخشيده باشه..
    حاصل سبزترین باور من برگ زردیست که از لای ورق های دلم می ریزد... مانده ام سخت غریب! دیگر از سبزترین حادثه ها می ترسم...!!!

  5. کاربر روبرو از پست مفید sah@r تشکرکرده است .

    sah@r (پنجشنبه 01 اردیبهشت 90)

  6. #24
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array

    RE: شوهرم بی دلیل میگه دوستم نداره، دوران عقدیم

    نقل قول نوشته اصلی توسط sahar_1987
    مهمترين اشتباه من اقدام به خودكشي بود .. شوهرم فهميده بود من از طلاق ميترسم پارسال هم طوري از طلاق حرف ميزد كه باورم شده بود تصميمش رو گرفته، حتي تصور جدايي رو نميتونستم تحمل كنم و متاسفانه خودكشي كردم..
    يكي از مسائلي كه توي اين يكسال آزارم داده همين حماقت خودم بوده... اميدوارم خدا منو بخشيده باشه..
    سحر جان
    دقيقا مي خواي چه كاري براي زندگيت كني؟ مي خواي جدا شي و طلاق؟‌يا زندگي كني؟
    اين جواب رو بايد به خودت بدي...
    تو كارهاي خوبي قبلا انجام ندادي و همين كارها تو رو برده كنار خيلي از زنها در موضع ضعف! ضعفي كه موجب شده شوهرت تقريبا هر كاري خواسته با تو بكنه...
    خب اين اصلا درست نيست... عشق به اين معني نيست كه آدم از همه چيش بگذره! خب اگر قرار بود اينطور باشه و طرف تسليم محض باشه بدون هيچ اراده اي.. شوهر شما يه عروسك مي خريد! شوهر شما ازدواج كرده يعني با يكي خواسته زندگيش رو شريك بشه... شما هم همينطور!
    اگر قراره دو نفر شريك بشن... مي بيني چه جوري مواظب هم هستند كه اون يكي سرشون رو كلاه نذاره... خب تو زندگي هم همينه... اما بر عكس چون پاي عشق هم وسط هست! يعني بايد مراقب خودت و شوهرت باشي... خب زنها به خاطر عشق از خيلي چيزا مي گذرن! و اينجا شروع اشتباهاتشونه... كاري كه يه مرد رو سريع فراري مي كنه...
    اگر خواستي زندگي كني.. بگو يه فكري بكنيم

  7. #25
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: شوهرم بی دلیل میگه دوستم نداره، دوران عقدیم

    همسرت را رها كن . تماسي نداشته باش . بايد او با خودش كنار بيايد و هر گونه پافشاري و اصرار او را بدتر در منطقه ي امن باورهاي خودش فرو مي برد . بگذار و اجازه بده كه تصميم بگيرد . هر چه محيط اطرافش ارام تر باشد بهتر از اين فضا خارج خواهد شد .

    تا روزي كه تصميم گرفت و...اگر تصميمش جدايي بود در آن روز مي تواني از خانواده ها كمك بگيري . فعلا در شرايط فعلي حتي به وي زنگ نزن اگر تماس گرفت مهربان و متين و دوستانه با وي صحبت كن .

  8. 7 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (جمعه 30 اردیبهشت 90)

  9. #26
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 شهریور 92 [ 16:08]
    تاریخ عضویت
    1388-8-29
    نوشته ها
    120
    امتیاز
    4,088
    سطح
    40
    Points: 4,088, Level: 40
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    220

    تشکرشده 223 در 68 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهرم بی دلیل میگه دوستم نداره، دوران عقدیم


    نقل قول نوشته اصلی توسط sci
    دقيقا مي خواي چه كاري براي زندگيت كني؟ مي خواي جدا شي و طلاق؟‌يا زندگي كني؟
    دو سال از عقد ما ميگذره .. شش ماه اول بهترين لحظه هارو با هم تجربه كرديم و توي آسمونا سير ميكرديم و واقعا خوشبخت بوديم طوري كه زبانزد همه بوديم ( نظر هردومونه )... شش ماه دوم با بدبيني هاي من و لجبازي هاي همسرم گذشت و سال دوم من فقط با اميد برگشت همسرم صبر كردم و شوهرم از من فرار كرد...

    در حال حاضر هم همه ي تلاشم براي حفظ زندگيمون هست و به هيچ عنوان قصد جدايي ندارم.


    حاصل سبزترین باور من برگ زردیست که از لای ورق های دلم می ریزد... مانده ام سخت غریب! دیگر از سبزترین حادثه ها می ترسم...!!!

  10. #27
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array

    RE: شوهرم بی دلیل میگه دوستم نداره، دوران عقدیم

    نقل قول نوشته اصلی توسط sahar_1987

    نقل قول نوشته اصلی توسط sci
    دقيقا مي خواي چه كاري براي زندگيت كني؟ مي خواي جدا شي و طلاق؟‌يا زندگي كني؟
    دو سال از عقد ما ميگذره .. شش ماه اول بهترين لحظه هارو با هم تجربه كرديم و توي آسمونا سير ميكرديم و واقعا خوشبخت بوديم طوري كه زبانزد همه بوديم ( نظر هردومونه )... شش ماه دوم با بدبيني هاي من و لجبازي هاي همسرم گذشت و سال دوم من فقط با اميد برگشت همسرم صبر كردم و شوهرم از من فرار كرد...
    در حال حاضر هم همه ي تلاشم براي حفظ زندگيمون هست و به هيچ عنوان قصد جدايي ندارم.
    دوره عقد شما خيلي طولاني شده و اين از آفتهاي اين دوره است كه متاسفانه شما ها رو به خودش مبتلا كرده... خيلي خوبه كه علت و مشكلات زندگيت رو متوجه شدي.. اما خيلي بده كه داري همش خودت رو محكوم مي كني... به نظرم خسته اي! پيشنهاد مي كنم مدتي صبر كن و به موضوع اصلا فكر نكن... يه دور روزي صبر كن و اگر باهات تماس گرفت گفته هاي آرام رو توجه كن! با متانت ... كمي هم سر سنگين!
    كمي روي روحيه ات كار كن... خودت رو سرگرم كن و بذار خودش رو پيدا كنه!
    سعي كن از تكنيك اس ام اس هاي كوتاه وضعيت رو ارزيابي كني ... يه دفعه با توجه به تجربه ديروز ديگه زنگ نزن...
    مثلا اس ام هايي مثل اين كه خوبي؟ يا از اين دست.. كوتاه كه حاوي هيچ پيامي نيست...
    اگر جواب داد حتما مي توني كمي جلو تر بري.. اما با فاصله! تو نذاشتي شوهرت نگرانت بشه! اين فرصت رو بهش بده! خوبه كمي نگران بشه!


  11. کاربر روبرو از پست مفید sci تشکرکرده است .

    sci (پنجشنبه 01 اردیبهشت 90)

  12. #28
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 شهریور 92 [ 16:08]
    تاریخ عضویت
    1388-8-29
    نوشته ها
    120
    امتیاز
    4,088
    سطح
    40
    Points: 4,088, Level: 40
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    220

    تشکرشده 223 در 68 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهرم بی دلیل میگه دوستم نداره، دوران عقدیم

    نقل قول نوشته اصلی توسط sci

    خيلي خوبه كه علت و مشكلات زندگيت رو متوجه شدي.. اما خيلي بده كه داري همش خودت رو محكوم مي كني...
    از دست خودم ناراحتم چون همه ميگن خودكشي تو باعث شد بترسه نكنه هر مشكلي پيش بياد توي زندگي ميخواي دست به اينكار بزني، ولي هيچكس درك نميكنه اونموقع چقدر از فشار دوري از همسرم، رفتاراي مشكوكش و لجبازياش، تهديدش براي طلاق و بدگويي هاي خانوادش پشت سرش و... چقدر درمونده شده بودم. چرا هيچكس نميبينه يكساله دارم تحمل ميكنم؟
    از دست خودم ناراحتم چون شوهرم ميگه اگه دوستم داشتي بهم بدبين نبودي، ميگه تو همه او كا را رو ميكردي كه از من جدا بشي..
    از دست خودم ناراحتم چون وقتي ازدواج كردم هيچي بلد نبودم، اصلا سياست نداشتم
    از دست خودم خيلي ناراحتم...


    من دنبال تاييد رفتارام نيستم خودم پشيمونم و براي اينكه پشيمونينم رو ثابت كنم اينهمه مدت صبر كردم و شوهرم رو رها كردم و باز هم ميكنم
    ولي پس تكليف گذشت چي ميشه؟
    حاصل سبزترین باور من برگ زردیست که از لای ورق های دلم می ریزد... مانده ام سخت غریب! دیگر از سبزترین حادثه ها می ترسم...!!!

  13. #29
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array

    RE: شوهرم بی دلیل میگه دوستم نداره، دوران عقدیم

    رها کردن شوهرت کار درستی نیست.... اس ام اس های کوتاه رو هم امتحان کن...
    تو کار خوبی نکردی...همین که پشیمونی کافیه...دیگه ببند پرونده محکومیت خودت رو و هر کسی که تو رو محکوم می کنه
    اشتباه کردی رهاش کردی... ارومش بذار اما رها نکن زندگیت رو

  14. 2 کاربر از پست مفید sci تشکرکرده اند .

    sci (پنجشنبه 01 اردیبهشت 90), مهرااد (یکشنبه 02 فروردین 94)

  15. #30
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 شهریور 92 [ 16:08]
    تاریخ عضویت
    1388-8-29
    نوشته ها
    120
    امتیاز
    4,088
    سطح
    40
    Points: 4,088, Level: 40
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    220

    تشکرشده 223 در 68 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهرم بی دلیل میگه دوستم نداره، دوران عقدیم

    چكار بايد ميكردم وقتي حتي حاضر نميشد باهام صحبت كنه؟
    حتي جواب اسمس رو هم نميداد...

    ديشب بهش اسمس دادم گفتم حتي اگه اقدام كني رضايت نميدم به جدايي و ميخوام باهات زندگي كنم و دوستت دارم ولي جواب داد خودت رو مسخره كن ( البته نميدونم حس ميكرد دارم مسخرش ميكنم يا ميخواد بگه خودت رو كوچيك كن)
    ولي دوباره اسمس دادم اگه ابراز عشق به شوهرم تعبيرش مسخره كردن خودمه ميخوام خودم رو مسخره كنم جواب داد اين عشق رو واسه خودت نگه دار
    حاصل سبزترین باور من برگ زردیست که از لای ورق های دلم می ریزد... مانده ام سخت غریب! دیگر از سبزترین حادثه ها می ترسم...!!!

  16. کاربر روبرو از پست مفید sah@r تشکرکرده است .

    sah@r (پنجشنبه 01 اردیبهشت 90)


 
صفحه 3 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تو سایت همسر یابی اشنا شدیم به دوستم گفته خیلی دوستم داره نمی دونم دوستم داره یا نه
    توسط arshida در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 16 دی 96, 21:27
  2. تصمیم به طلاق گرفتم درسته تصمیمم؟
    توسط amir59 در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 مهر 95, 22:38
  3. تصمیمم نهایی من ... 6 سال تا تصمیم گرفتن طول کشید
    توسط she در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 مرداد 95, 18:31
  4. شوهر دوستم فوت کرده...خودکشی...چه کمکی میتونم به دوستم بکنم؟
    توسط یک زن در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 خرداد 94, 16:40
  5. پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: سه شنبه 31 اردیبهشت 92, 09:09

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.