ببخشید اگر یه زن یه مرد فقط بشوره و بسابه و به قول شما این لوس بازیا رو نکنن فرقش با یه کلفت چیه؟رمانتیک بودن در عینه حال مرد بودن مقتدر بودن.(1کتاب خریدم کارهایه عاشقانه ورمانتیک مخصوصه اقایان.اما هر صفحه شو میخونم تهوعم میگیره چقدر جلف چقدر لوس.!!!بابا زنایه قدیم میبختن میشستن بچه بزرگ میکردن فرش گلدوزیو.....اوف انتظاره رقصه تانگو تو نوره مهتابم نداشتن!!)
ظاهرن شما به تغییراتی که در پیش گرفتی هیچ عقیده ای نداری فقط می خوای یه چیزی رو به دست بیاری بعدش برگردی
سرجای اولت.![]()







)اجازه ی مطالعه رو ازم گرفته.با چندتا از زوجایه موفق بحثوگفتگو کردم.

علاقه مندی ها (Bookmarks)