سلام به همه دوستان عزیز. ممنون از جواب هایی که دادید . و یک عذرخواهی که من دیشب شارژاینترنتم تموم شد و متاسفانه .....![]()
بايد بگم از بحث هايي که در اين مورد با همسرم کردم مدتي ميشه که گذشته من متاسفانه تازه با اين سايت آشنا شدم.![]()
تشکرشده 19 در 10 پست
سلام به همه دوستان عزیز. ممنون از جواب هایی که دادید . و یک عذرخواهی که من دیشب شارژاینترنتم تموم شد و متاسفانه .....![]()
بايد بگم از بحث هايي که در اين مورد با همسرم کردم مدتي ميشه که گذشته من متاسفانه تازه با اين سايت آشنا شدم.![]()
[size=x-large]کاش خدا صدا داشت[/size]
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)