به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 12 از 12 نخستنخست ... 23456789101112
نمایش نتایج: از شماره 111 تا 118 , از مجموع 118
  1. #111
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: لیلی بازم طلاق میخاد!!!!!!!!

    رمانتیک بودن در عینه حال مرد بودن مقتدر بودن.(1کتاب خریدم کارهایه عاشقانه ورمانتیک مخصوصه اقایان.اما هر صفحه شو میخونم تهوعم میگیره چقدر جلف چقدر لوس.!!!بابا زنایه قدیم میبختن میشستن بچه بزرگ میکردن فرش گلدوزیو.....اوف انتظاره رقصه تانگو تو نوره مهتابم نداشتن!!)
    ببخشید اگر یه زن یه مرد فقط بشوره و بسابه و به قول شما این لوس بازیا رو نکنن فرقش با یه کلفت چیه؟

    ظاهرن شما به تغییراتی که در پیش گرفتی هیچ عقیده ای نداری فقط می خوای یه چیزی رو به دست بیاری بعدش برگردی

    سرجای اولت.

  2. کاربر روبرو از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (پنجشنبه 01 اردیبهشت 90)

  3. #112
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 24 مرداد 93 [ 22:12]
    تاریخ عضویت
    1390-1-04
    نوشته ها
    166
    امتیاز
    3,467
    سطح
    36
    Points: 3,467, Level: 36
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger Second Class
    تشکرها
    386

    تشکرشده 356 در 119 پست

    Rep Power
    32
    Array

    RE: لیلی بازم طلاق میخاد!!!!!!!!

    سلام خیلی خوشحالم که پیشرفتتونو میبینم حالا که بقیه رو به ما سپردید پس یا علی شروع میکنیم :
    7) بابت زحمت هایی که واستون میکشه ازش تشکر کنید مثلا :
    ارایش میکنه ، موهاشو رنگ میکنه ، لباس خوشگل میپوشه ، غذا میپزه ، خونه رو مرتب میکنه ، لباساتونو اتو میکنه و... . در پایان شما در اغوش بگیریدش ببوسیدش و ازش تشکر کنید.
    یا اینکه حتما حتما وقتی تغییری در او دیدید مثلا ارایش ، رنگ مو و ... بهش بگید : " خوشگل بودی خوشگل ترم شدی خیلی بهت میاد چقدر این ارایشتو یا این رنگ موتو دوست دارم."
    8) یه زمان هایی خانوم ها از کار خونه خسته میشن یا هر از چند گاهی دوست دارن همسرشون از سر کار که اومد بگه امروز میخوام ببرمت یه جایی بهت خوش بگذره عزیزم :"خانوما سوار ماشین کنی ببری یه جایی که دوست داره یا تا حالا نرفته یا یه رستوران و غذایی رو که دوست داره سفارش بده و با جملات عاشقانه و محبت اون شبو تبدیل به یه شب رویاییواسه خانوم کنه که اگه با یه شاخه گلم همراه بشه که چه بهتر

    توصیه میکنم به تاپیک " خاطرات قشنگ و عاشقانه ی من و همسرم " یه سری بزنید خانوما تقریبا همه ی چیزایی رو که از همسرشون انتظار دارن اونجا به شکل خاطره گفتن میتونید استفاده کنید.

  4. 4 کاربر از پست مفید سبزه تشکرکرده اند .

    سبزه (پنجشنبه 01 اردیبهشت 90)

  5. #113
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 05 شهریور 91 [ 13:15]
    تاریخ عضویت
    1389-5-28
    نوشته ها
    146
    امتیاز
    2,798
    سطح
    32
    Points: 2,798, Level: 32
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    232

    تشکرشده 238 در 85 پست

    Rep Power
    30
    Array

    RE: لیلی بازم طلاق میخاد!!!!!!!!

    سلام اقا فريد گل
    اقا فريد مثالهاي سابينا حرف نداشت همه زنا دوس دارند مرداشون تو جمع تحويلشون بگيره ولي نه ديگه تا اون حد كه به شخصيت خودش لطمه كنه و همه بهش بگن از زن كم نيستي ها

    يه مثال هم من ميزنم گاهي اوقات تو كارهاي خونه كمكش كن مثلا تو جمع كردن سفره شايد بردن 2 تا از وسايل سفره به اشپز خونه 30 ثانيه طول نكشه اما واسه ما يه دنيا ارزش داره يا بعد غذا ازش تشكر كن يا اومدي خونه بگو به به چه بوي خوبي عزيزم امروز واسم چي پختي و..

    يا خودت هميشه واسش پول تو جيبي بده منتظر نباش اون ازت درخواس كنه
    گاهي اوقات يه شاخه گل واسش بخر

    فريد ميدونم وقتت كمه اما تو را خدا حتما حتما اين كتاب را بخر و بخون قيمتشم حول و حوش 5 هزاره مردان مريخي زنان ونوسي (چگونه روابط زناشويي خود را بهبود بخشيم ) نوشته دكتر جان گري
    يه مثال ازش ميزنم تا بدوني كتابي نيست كه واست تهوع بياره
    زن : واي سرم درد ميكنه
    مرد : يخچال استامينوفن هست يكي بخور خوب ميشي
    تو اين كتاب نوشته مردان هميشه دنبال راهكارهاي منطقي هستند دنبال پيدا كردن راه حلند اما زنا اينو نميخواند زن انتظار داشت به جاي اينكه شوهرش بهش پيشنهاد خوردن استامينوفن را ميداد بهش ميگفت چرا عزيزم بميرم[b] برات زياد درد ميكنه

    يا به زنا ميگه وقتي شوهرتون يه كاري را ميكنه مثلا تعمير تلفن و.. اگه بلد نباشه بهش نگيد زنگ بزنم داداشم بياد درس كنه يا نگيد اگه فلاني بود تا حالا درس كرده بود در اين صورت شخصيت مرد را له ميكنيم و...
    فريد حتما بخون باشه قول بده كه ميخوني به خدا خيلي تاثير داره
    به خدا اونجا از دنياي زنان و مردان تا دلت بخواد نوشته

    موفق باشي اقا مهندس

  6. 7 کاربر از پست مفید پاييز خزان2 تشکرکرده اند .

    پاييز خزان2 (پنجشنبه 01 اردیبهشت 90)

  7. #114
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 05 شهریور 91 [ 13:15]
    تاریخ عضویت
    1389-5-28
    نوشته ها
    146
    امتیاز
    2,798
    سطح
    32
    Points: 2,798, Level: 32
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    232

    تشکرشده 238 در 85 پست

    Rep Power
    30
    Array

    RE: لیلی بازم طلاق میخاد!!!!!!!!

    اقا فريد نميدونم چرا همش تصور ميكنم ليلي شما مثل بازيگر گلشيفته فراهاني است هر موقع از ليلي حرف ميزنين تصوير گلشيفته تو ذهنم مجسم ميشه فك ميكنم اخلاقش شبيه اونه

  8. کاربر روبرو از پست مفید پاييز خزان2 تشکرکرده است .

    پاييز خزان2 (پنجشنبه 01 اردیبهشت 90)

  9. #115
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 17 اردیبهشت 90 [ 01:32]
    تاریخ عضویت
    1390-1-27
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,482
    سطح
    21
    Points: 1,482, Level: 21
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    49

    تشکرشده 49 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لیلی بازم طلاق میخاد!!!!!!!!

    منى که من از خود ساخته‌ام، آمال من است ،

    تویى که تو از من می سازى آرزوهایت و یا کمبودهایت هستند.

    و من متعهد نیستم که چیزى باشم که تو می‌خواهى

    تو هم، می‌توانى انتخاب کنى که من را می‌خواهى یا نه


    مهاتما گاندی

  10. 2 کاربر از پست مفید شیوا. تشکرکرده اند .

    شیوا. (پنجشنبه 01 اردیبهشت 90)

  11. #116
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 06 اردیبهشت 90 [ 13:47]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    1,985
    سطح
    26
    Points: 1,985, Level: 26
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    110

    تشکرشده 108 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لیلی بازم طلاق میخاد!!!!!!!!

    سلام.
    متاسفانه یا خوشبختانه این چند روز داره واسم تندوتند میگذره ومن هنوز امادگی لازمو بیدا نکردم.کارهم سنگین شده ویه سری مسایل(واسه ابجیم خاستگار اومده روم به دیفار)اجازه ی مطالعه رو ازم گرفته.با چندتا از زوجایه موفق بحثوگفتگو کردم.
    با لیلی تماسی نداشتم.اما بدرش تماس گرفت وگفت باهاش حرف زده وازش خاسته سریع برگرده(یه کم خجالت کشیدم الان باباش فک میکنه مواظبه دخترش نیستم.)احتمالا 1شنبه برگرده.
    شیوا خانوم مرسی.شعراتو چسبوندم به در یخچال.دایم با خودم زمزمه میکنم.
    باییزه خزان کتابو خوندم البته سرسری.محشرترین کتابی بود که خوندمش.
    فرهنگ عزیز شوخی بود فقط.ضمنا اون شکلک عینه قذافیه.مو نمیزنه باهاش.البته ببخشید قرار بود توهین نکنم بهش.
    هم خوشحالم هم استرس دارم.من برم دنبالش یا باباش بره؟یا اصلا نرم؟

  12. 2 کاربر از پست مفید farid.lili27 تشکرکرده اند .

    farid.lili27 (شنبه 03 اردیبهشت 90)

  13. #117
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: لیلی بازم طلاق میخاد!!!!!!!!

    به نظر من اگر قرار شد كسي بره فرودگاه دنبالش آن يه نفر بايد شما باشي . مطمئن باش دوستان و پدرش به حد نياز با او حرف زده اند . اگر با پدرش بري دنبالش كه نور الانور است . بگذار حمايت و همدلي و همبستگي و انسجام را از هر دو شما دريافت كنه .

    زنگ بزن از پدر لي لي خواهش كن با هم برويد دنبال او .

    نگران نباش پدرش همچين فكري نمي كنه . او يك مرد است و مي تواند اين شرايط را بفهمه . هر چند كه بچه اش را دوست دارد و خوشبختي او و تو ارزوي وي خواهد بود .

    سعي كن رفتارت مثل يك مرد باشه نه يك آقا بالا سر . رفتاري دوستانه و محترمانه .


    يادت نره براش گل هم بخري و ببري فرودگاه و جلوي دوستاش و باباش بهش بده و بهش بگو خوش آمدي عزيزم .

  14. 8 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (شنبه 03 اردیبهشت 90)

  15. #118
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: لیلی بازم طلاق میخاد!!!!!!!!

    این تاپیک به دلیل انحراف از اصل موضوع ( پستهای حاشیه ای حذف گردید ) قفل می شود .

    جناب فرید لطفاً تاپیکی دیگر باز کرده و متناسب با محتوا ، عنوان را انتخاب بفرمایید و به نکاتی که در ذیل خواهد آمد برای دریافت ادامه راهنمایی توجه فرمایید .


    دوستان عزیز !


    هم مدیر همدردی و هم بقیه مدیران با همکاری کارشناسان ، توجه کافی را نسبت به تاپیکهایی که جعلی و به قصد آسیب زدن به تالار باشد را دارند و تا کنون هم مواردی اگر بوده پیش از متوجه شدن شما در موردشون اقدام شده . در خصوص این تاپیک هم حضور کارشناسان را داشته ایم و هم بنده به عنوان کارشناس و مدیر این تاپیک را زیر نظر داشته ام . لذا حتی اگر فرض بعضی از دوستان مبنی بر داستان سرایی درست هم باشد ( که ذهن خوانی و بدون اطمینان نباید چنین نسبتی داد ) بنا به دلایل زیر نیاز ندیده ایم متوقف کنیم تاپیک را :


    1 - آسیبی متوجه تالار همدردی و یا مراجعین و باز دید کنندگان از این طریق مشاهده و ملاحظه نگردیده .

    2 - بر فرض صحت مدعا ، باز هم موضوع و مسئله مطرح شده مبتلابه بسیاری از زوجین هست که به گونه های مختلف رخ می نماید و مراجعین زیادی هم مسئله اصلی مطرح شده در این تاپیک را داشته اند که به شکل خاص خود آنها بوده و نوع بیانشان متفاوت بوده است . توجه ما به اصل مسئله و مسائل درون مشکل مطرح شده و جریان آن است که در این تاپیک نکات قابل توجهی دارد که می تواند برای دیگران درس آموز باشد . ( لطفاً پست بنده در این تاپیک را مطالعه فرمایید . آیا آنچه به عنوان ریشه مطرح شده برای خیلی ها مطرح نیست و آیا جز این است که این تحلیل و نظر بر ریشه ، از محتوای تاپیک دریافت شده ؟ )

    3 - نوع بیان و یا شلوغی و شوخ طبعی و .... بیان کردن مسئله از سوی مراجع می تواند پوششی باشد تا ما را دچار خطا کند یا خطایی که به صورت قضاوتی ناروا مطرح شد یا جذب نوع گفتار و شیرینی کلام مراجع تاپیک شدن و به حاشیه رفتن واز اصل مسئله و جدیت در رابطه با آن غافل شدن ( تاپیک آفت های احتمالی در کار مشاوره مطالعه شود )

    4 - در هر موقعیتی دوستان در رابطه با تاپیکی ، احتمالی اینچنین می دهند که مایلند مطرح نمایند فقط از طریق دکمه گزارش حق چنین کاری را دارند نه اینکه در تاپیکها انحراف ایجاد کنند و با مراجع مقابله کنند . لذا از این به بعد نه تنها اینگونه پستها ( که باید از طریق گزارش با مدیران مطرح گردد نه به صورت پستی در تاپیک )حذف می شود بلکه ارسال کننده پست مشمول دریافت اخطار خواهد شد .


    .

    جناب فرید !

    1 - لطفاً در تاپیک جدید ، بطور جدی و کاملاً در جهت دریافت راهنمایی ( نه ذکر ماوقع بین شما و همسرتان و .... ) عمل کنید

    2 - از عجله نویسی و شوخ طبعی غیر لازم ( که در این تاپیک باعث انحراف توجه مراجعین از اصل مسئله و تبدیل تاپیک به یک تاپیک فان شده بود ) بپرهیزید . لازم به ذکر است عدم رعایت این گوشزد ، پستهای شما را مشمول ویرایش یا حذف و یا حتی قفل تاپیک می کند ( تالار همدردی در مسیر مشاوره دادن جدی عمل می کند و روندی که شما در پیش گرفتید آفت کار ماست و لذا ناچاریم آفت زدایی کنیم )

    3 - لطفاً در پستهایتان اصل مسائل را منطبق بر نیاز به راهنمایی بیان فرمایید .

    4 - در موقعیتهایی که به مطالعه می پردازید و روی مورادی از کتابها یاتاپیکهایی که مطالعه می کنید نقد و بحث دارید ، می توانید در رابطه با آن تاپیکی در انجمن آزاد ایجاد کرده و بحث و نقد کنید . از ایجاد بحث در تاپیکتان که صرفاً جهتش مشاوره ای است بپرهیزید ( پستهای اینچنین نیز حذف می شوند )


    پاورقی
    =====

    انتظار دارم دوستان در تاپیک جدید جدی و مثل همیشه فعال و متفکر راهنمایی دهند . و هرجا پستی را مشاهده کردند که به نکات مطرح شده در این پست توجه ننموده بود از طریق دکمه گزارش به ما اطلاع رسانی فرمایید تا اقدام کنیم .

    در نهایت از دوستانی که در خصوص انحراف تاپیک حساس شدند و گزارش ارسال کردند صمیمانه تشکر می کنم و امید دارم باز هم شاهد توجهاتشون در رابطه با تاپیکها و پستهایی که مطالعه می کنند باشیم و به موقع گزارشاتشان را دریافت داریم . دستان شما بازوان نامریی مدیران را به گرمی فشرده و صمیمانه قدر دانی می نماییم .


    با تشکر


    .


  16. 8 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (دوشنبه 05 اردیبهشت 90)


 
صفحه 12 از 12 نخستنخست ... 23456789101112

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.