سلام
نميدونم چي بگم .خودت داري ميگي زن داداشت واسش مهم نيست و جلوي نامزدت ادا و عشوه مياد . بعدش هم نوشتي كه بلافاصله با هم صميمي ميشن
و چون با هم فاميلين همديگه رو بيشتر ميبينن
اگه دوباره اون حركاتو واسه جلب توجه همسرت كنه ميتوني تحمل كني؟
در ضمن نوشتي همسرت وقتي زن داداشتت رو با برادرت ديده باز هم به دوستيش ادامه داده ؟ دوستي با يه زن متاهل . در صورتيكه بايد خودشو زود كنار ميزد
همسرت چي ؟
اون اظهار پشيموني نداشته؟
ميتوني مطمئن باشي كه با هم دوباه در ارتباط نباشن
اين وسط به تو و برادرت حسابي ظلم شده








علاقه مندی ها (Bookmarks)