سلام آقا رامین،
فقط خواستم بگم که از همون اول تاپیک شما رو دنبال می کنم.
چون حرف خاصی برای گفتن ندارم چیزی نمی نویسم.
فقط از خدا می خواهم که شرایط زندگی شما بهتر شه.
به نظر من هم کمی بیشتر صبر کنید.
امیدوارم صحبت های مشاور روی شما و به خصوص روی خانمتون تاثیر مثبت بگذاره.








علاقه مندی ها (Bookmarks)