سلام سارای عزیزم
سارا جونم کاش یه خورده زودتر میومدی.
اشکال نداره الانم خوبه. خوب کردی اینجا گفتی.
عزیزم، تو که همه چی رو میدونی، ما چی باید بهت بگیم؟
کاش همه اون درد و دلات رو میومدی اینجا به دوستات میگفتی عزیزم. مگه ما ازت توقع زیادی داشتیم؟
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
سلام سارای عزیزم
سارا جونم کاش یه خورده زودتر میومدی.
اشکال نداره الانم خوبه. خوب کردی اینجا گفتی.
عزیزم، تو که همه چی رو میدونی، ما چی باید بهت بگیم؟
کاش همه اون درد و دلات رو میومدی اینجا به دوستات میگفتی عزیزم. مگه ما ازت توقع زیادی داشتیم؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)