حقیقش این چیزایی که شما گفتین، میشه همون نق زدن زنانه. منتها نه روی سر شوهرتون، بلکه توی تالار. یعنی واقعا یه لباس یا سرویس طلا شده واسه شما عقده؟ نه، مشکل اصلی شما یه جای دیگه است. شما با شوهرتون نتونستین با هم مچ بشین. هنوز با همدیگه مشکل دارین. از در و دیوار ایراد میگیرین. وگرنه اگه با شوهرتون خوب بودین اصلا اینا یادتون هم نمیومد و همش تو تاپیک خاطرات قشنگ و عاشقانه من و همسرم بودین.نوشته اصلی توسط مینا چ
شما اگه با شوهرت خوب بشی بخش اصلی مشکل حله و گرنه که همش از این چیزا تو زندگی تون خواهید داشت.








شما اگه با شوهرت خوب بشی بخش اصلی مشکل حله و گرنه که همش از این چیزا تو زندگی تون خواهید داشت.

علاقه مندی ها (Bookmarks)