یاسا راست می گه آبروی برادرتو نبر.اگر جزییاتو بگی نهایتش اینکه 5تا حرف بزنه یا بزنتش.ولی نمی تونه آتیش شهوتشو
خاموش کنه.همین سرعت غیرمجاز با اینکه جریمش سنگینه ولی بازم بعضیا رو می بینیم بالای سرعت مجاز می رونن.
به خاطر حس برتری که می کنن،خطر و جریمه رو فراموش می کنن.بعضی کارها به خاطر حسی که در لحظه ایجاد می کنن
هیچ تنبیهی مانعش نیست.بردار شمام به خاطر لذتی که اون لحظه می بره تمام تنبیهاتو فراموش می کنه.
باید ترز فکر فردو نسبت به اون کار عوض کرد.
تا حالا راجه به این قضیه وقتی حسشو نداره صحبت کردی؟مسلمن در اعماق وجودش از زشتی کارش مطلع هست.
ولی چون تحت تاثیر داستان دوستاش یا فیلم هست زشتی این عمل براش از بین رفته.باید متوجه زشتی کارش بکنی.
بعد ببرش پیش روانشناس تا با تغییر حلقه های ارتباطی ذهنش درمانش کنه.
نکته:برادرت وقتی حاضر به درمان می شه که موقعیتش اونقدر براش عذاب آور باشه که بخواد تغییرش بده.برای این کار
قبح این مسئله باید براش پر رنگ بشه.






علاقه مندی ها (Bookmarks)