به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 73 نخستنخست 123456789101112131424344454 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 727
  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 مهر 90 [ 10:04]
    تاریخ عضویت
    1388-10-03
    نوشته ها
    269
    امتیاز
    3,717
    سطح
    38
    Points: 3,717, Level: 38
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    890

    تشکرشده 902 در 220 پست

    Rep Power
    43
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    سلام آقای حامد

    خسته نباشید، فکر می کنم بیشتر از اینکه دوستانی که سوال می پرسن این صندلی داغ رو گرم کنن شما گرمش کردین. اونقدر با حوصله و صادقانه جواب دادین که من از خوندن جوابهاتون لذت بردم. همین قشنگ جواب دادن شما هم باعث شده که این صندلی داغ حسابی گرم بشه. بهتون تبریک می گم. البته دوستان هم سوال های خلاقانه و خیلی خوبی پرسیدن.

    با اجازه منم 3 تا سوال کوچیک بپرسم.

    1- 3 تا از بهترین خصوصیات اخلاقیتونو می شه بگید؟

    2- 3 تا از بدتریناشو چی؟

    3- تا حالا برای بهبودشون کاری کردی؟ اگه آره چه کار کردی و چقدر پیشرفت داشتی؟

  2. 11 کاربر از پست مفید green تشکرکرده اند .

    green (یکشنبه 29 خرداد 90)

  3. #32
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 آبان 94 [ 22:44]
    تاریخ عضویت
    1389-7-11
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    4,871
    سطح
    44
    Points: 4,871, Level: 44
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    803

    تشکرشده 795 در 162 پست

    Rep Power
    31
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    سلام آقا حامد،خسته نباشید و خدا قوت
    ضمن این که امیدوارم روزهای داغـــــــی رو بگذرونید طوری که آخرش این شکلی بشید
    با اجازه تون من هم چند تا سوال بپرسم
    1-لطفاً با خوندن این کلمات اولین برداشت ذهنیتون رو بنویسین،
    بی وفائی
    بدقولی
    بدگوئی
    بدزبانی
    برداشت بد
    بدذاتی
    بدنامی

    2-وبا خوندن این کلمات اولین چیزی که به ذهنتون می رسه،
    فداکاری
    عشق
    پاییز
    زندگی
    ایمان
    بهار
    ایثار
    انسان
    ایران

    3-یه آرزو کنید که محال نباشه ولی همچین دم دست هم نباشه.
    4-چند تا میوه که دوست دارید نام ببرید.
    5-دلتون برا کی تنگ شده؟
    به امید کباب شدن شما

  4. 8 کاربر از پست مفید raha تشکرکرده اند .

    raha (چهارشنبه 31 فروردین 90)

  5. #33
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    نقل قول نوشته اصلی توسط green
    ...
    البته دوستان هم سوال های خلاقانه و خیلی خوبی پرسیدن.
    از لطفی که به من داشتید بسیار ممنونم.
    فکر می کنم دوستان واقعاً خلاقانه سوال پرسیدند.



    3 تا از بهترین خصوصیات اخلاقیتونو می شه بگید؟

    صادقم، دروغ نمی گم هیچ وقت. واقعاً یادم نمیاد آخرین بار کی دروغ گفتم!
    مسئولیت پذیر هستم. وقتی یک کاری رو (به خصوص کارهای مهم) به من بسپارند از زیرش در نمیرم و سعی می کنم به بهترین نحو انجامش بدهم.
    اگر بخواهم به چیزی برسم، با پشتکار و زحمت زیاد بهش می رسم.


    3 تا از بدتریناشو چی؟

    بعضی مواقع خجالتی هستم و اعتماد به نفسم کمه. تحت یک شرایطهایی که قرار می گیرم خودم و توانایی هام رو باور ندارم.
    به اون صورت اجتماعی نیستم. سختمه وارد محیط جدید و یک جمع جدید بشم.
    بعضی مواقع به خودم مغرور می شوم و بقیه رو قبول ندارم.

    اینها رو به کسی نگین، آبروی من میره

    حتماً از همسر آینده ام بدیهای من رو بپرسید، براتون چند صفحه می نویسه :)


    3- تا حالا برای بهبودشون کاری کردی؟ اگه آره چه کار کردی و چقدر پیشرفت داشتی؟


    درباره مورد اول روی خودم کار می کنم. همیشه وقتی آدم کاری رو برای اولین بار انجام می ده، اعتماد به نفسش کمه. ولی کم کم همه چیز عادی می شه.
    ولی باید یک سری مقاله در این رابطه در همین سایت و جاهای دیگه بخونم.

    در مورد مشکل دوم کاری نکردم. اگر دوستی یا آشنایی همراهم باشه، برایم راحتتر می شه.

    مغرور بودنم رو به هیچ کس نشون نمی دهم. یعنی من در رفتارم با آدمها مغرور نیستم.
    این غرور در دلم است و کسی ازش با خبر نیست. به جز خانواده ام که خیلی بهم نزدیک هستند.
    البته من هیچ وقت "فخر فروشی" نمی کنم.
    تا حالا هم از کسی نشنیدم که بگه تو مغروری (به جز خواهرم :) )

    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا
    سلام آقا حامد،
    با سلام و تشکر

    من سعی می کنم که بدون فکر کردن جواب بدهم، چون گفتین اولین برداشت:

    1-لطفاً با خوندن این کلمات اولین برداشت ذهنیتون رو بنویسین،
    بی وفائی

    دل من از غصه داغون شده! (بامشاد)
    بدقولی
    خیلی بده.
    بدگوئی
    کار آدمهای حسوده
    بدزبانی
    بی ادبیه
    برداشت بد
    باید راجع به قضیه واضح صحبت شه تا سوء تفاهم نشه و کسی برداشت بد نکنه. البته بعضی ها همیشه برداشت بد می کنند.
    بدذاتی
    واقعاً می شه کسی ذاتش بد باشه؟ یعنی خداوند کسی رو بد ذات می آفریند؟ فکر می کنم اگر هم کسی از همون کودکی شر هست، به خاطر محیط زندگیش و تربیت پدر مادرش است.
    بدنامی
    امیدوارم کسی به ناحق بدنام نشه.

    2-وبا خوندن این کلمات اولین چیزی که به ذهنتون می رسه،
    فداکاری

    خوبه، به شرط اینکه طرف بعدش انتظار نداشته باشه که همون قدر که فداکاری کرده، بقیه برایش فداکاری کنند.
    عشق
    الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها
    که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها
    پاییز
    نقاش طبیعت در این فصل چه نقشهای زیبایی می آفریند!
    زندگی
    هدیه خداوند و فرصت برای رشد
    ایمان
    باور کردن و تسلیم شدن
    بهار
    قشنگترین فصل سال
    ایثار
    شهیدان
    انسان
    واقعاً انسان موجود عجیبیست. خیلی قدرتمنده و قادر کارهای بسیار بزرگ بکنه.
    ایران
    دوستش دارم.

    3-یه آرزو کنید که محال نباشه ولی همچین دم دست هم نباشه.

    یک آرزو دارم که فکر کنم هیچ وقت برآورده نشه.
    پدر مادرم دوباره با هم آشتی کنند. این دفعه با هم خوشبخت بشوند.
    بعد من و همسرم و خواهرم و همسرش همگی بریم خونه شون مهمونی...


    4-چند تا میوه که دوست دارید نام ببرید.

    پرتقال، موز، هندوانه، انار، ...

    5-دلتون برا کی تنگ شده؟


    برای همسرم که معلوم نیست کجاست

  6. 17 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    hamed65 (یکشنبه 29 خرداد 90)

  7. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 آبان 94 [ 22:44]
    تاریخ عضویت
    1389-7-11
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    4,871
    سطح
    44
    Points: 4,871, Level: 44
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    803

    تشکرشده 795 در 162 پست

    Rep Power
    31
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    نقل قول نوشته اصلی توسط Hamed65
    3-یه آرزو کنید که محال نباشه ولی همچین دم دست هم نباشه.
    یک آرزو دارم که فکر کنم هیچ وقت برآورده نشه.
    پدر مادرم دوباره با هم آشتی کنند. این دفعه با هم خوشبخت بشوند.
    بعد من و همسرم و خواهرم و همسرش همگی بریم خونه شون مهمونی...
    شنیدید؟ که می گن:
    اگر که می خواهی محال ترین اتفاق زندگیت رخ بده، فکر محال بودنش رو عوض کن.

    امسال سال معجزه تالاره. اولش هم با قدم خیر یه بچه شروع شد، مامان شدن بلواسکای،
    امیدوارم آرزوی شما هم به حقیقت بپیونده.
    در صورت برآورده شدن بگیدها. ما ازتون حتماً حتماً شیرینی این آشتی کردن رو می خوایم.از الان گفته باشم.

  8. 9 کاربر از پست مفید raha تشکرکرده اند .

    raha (یکشنبه 29 خرداد 90)

  9. #35
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    سلام
    امیدوارم تا حالا تونسته باشید خودتون رو واکاوی کرده باشید و اون جاهایی که نیاز به اصلاح داره رو شناخته و استارتش رو زده باشید

    ***جمله زیر رو چگونه معنی می کنی؟

    شاید نشه به گذشته بازگشت و یک آغاز زیبا ساخت ولی میشه هم اکنون آغاز کرد و یک پایان زیبا ساخت


    ***از وقتی با تالار آشنا شدی ، چه تغییراتی کردی؟

    *** به نظرت چه کسانی می تونند بهترین استفاده رو از تالار ببرند؟

    ***از چه اسمی خوشت میاد؟

    ***دوستان زیر رو در یک خط نقد نکن



    بهشت:
    دختر مهربون:
    شایانا:
    شمیلا:
    شیدا حاتمی:
    مدیر همدردی:
    فرشته مهربان:
    کیوان:
    بی دل:
    یاسا:
    بالهای صداقت:
    سارا بانو:
    کامران2007:
    بلواسکای:
    محمد ابراهیمی:
    حامد65:
    شب بارونی:
    پردیس81:
    سرافراز:
    طاهره:
    فرانک1389:
    باران68:

    ***بهترین اسباب بازی دوران بچگی ات چی بود؟

    ***آیا الان بزرگ شده ای یا فکر می کنی بزرگ شدی؟

    ***بهترین اسباب بازی الانت چی هست؟

    ***اگر حامد موقعیت ازدواج برایش پیش نیاد چه کار می کنه؟

    ***سه تا از اهداف امسالت که مطمئن هستی پایان امسال بهشون صد در صد می رسی کدوم ها هستند؟



  10. 11 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    بالهای صداقت (یکشنبه 29 خرداد 90)

  11. #36
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    نقل قول نوشته اصلی توسط بالهای صداقت
    سلام
    سلام به بالهای صداقت!


    ***جمله زیر رو چگونه معنی می کنی؟
    شاید نشه به گذشته بازگشت و یک آغاز زیبا ساخت ولی میشه هم اکنون آغاز کرد و یک پایان زیبا ساخت
    جمله ای بسیار زیباست.
    آدم اگر مصمم باشه که خودش رو تغییر بده، می تونه خیلی شرایط رو عوض کنه. می تونه از بدترین نقطه به بهترین نقطه برسه.
    فکر می کنم پایان زیبا مهم تر از آغاز زیباست. این که یک کاری چطور تموم می شه مهمه، حتی اگر شروع کار زیاد خوب نبوده باشه.
    البته گاهی هم انسان یک خطاهایی می کنه که دیگه جبرانش خیلی سخت می شه.
    شاید دیگه نشه یک دل شکسته رو به دست بیاری...
    یا کسی که قتل کرده دیگه نمی تونه مقتول رو زنده کنه...
    ولی باز هم اعتقاد دارم آدم حتی اگر در بدترین شرایط باشه، شاید نتونه به قله برسه، ولی می تونه تا حدودی زیاد خودش رو بالا بکشه.

    ***از وقتی با تالار آشنا شدی ، چه تغییراتی کردی؟
    من وقتی با تالار آشنا شدم از لحاظ روحی وضعیت خوبی نداشتم.
    نیاز داشتم با کسی راجع به مشکلاتم صحبت کنم و راهنمایی بشم.
    تالار این امکان رو به من داد. الآن خیلی حالم بهتره.
    بعد هم با خوندن تاپیکهای مختلف و جوابهای کارشناسان به سوالهای مطرح شده، خیلی چیزها یاد گرفتم و می خواهم باز هم یاد بگیرم.
    هنوز راه دراز است :)

    *** به نظرت چه کسانی می تونند بهترین استفاده رو از تالار ببرند؟
    در مرحله اول باید کمی به کامپیوتر وارد بود، وگرنه هر کسی نمی تونه بیاد اینجا، صفحه ها رو پیدا کنه و یا حتی چیزی بنویسه. فکر کنم یک علت اینکه اکثر اعضا جوان هستند، همین باشه.

    کسانی که مقاله ها رو می خونند و به پست های کارشناسها دقت بیشتری دارند، استفاده بهتری می کنند.

    ***از چه اسمی خوشت میاد؟
    اسم های زیادی هستند که خوشم میاد :)

    ***دوستان زیر رو در یک خط نقد نکن
    سوال رو درست متوجه نشدم. نقد کنم یا نقد نکنم؟؟؟؟

    ***بهترین اسباب بازی دوران بچگی ات چی بود؟
    وقتی کوچیک بودم ماشین بازی خیلی دوست داشتم.
    بعد ها هم که دیگه هلاک بازی کامپیوتری بودم.
    آتاری، میکرو، سگا، پلی استیشن :)
    تا 12-13 سالگی خیلی بهم اجازه نمی دادند. مثلاً فوقش هر چند روز یک بار اجازه داشتم، اون هم به مدت 15 دقیقه! یادم هست یک بازی فوتبال داشتم. مدت هر بازی 20 دقیقه بود. سر 15 دقیقه مامانم می گفت خاموش کن. می گفتم آخه فوتباله، هنوز بازی تموم نشده!

    ***آیا الان بزرگ شده ای یا فکر می کنی بزرگ شدی؟
    گیج شدم
    دقیقاً فرقش چیه؟ گزینه 1 رو انتخب می کنم :)

    ***بهترین اسباب بازی الانت چی هست؟
    ساز

    ***اگر حامد موقعیت ازدواج برایش پیش نیاد چه کار می کنه؟
    میرم به همه می سپارم که من زن می خوام، یکی برای من زن پیدا کنه

    ***سه تا از اهداف امسالت که مطمئن هستی پایان امسال بهشون صد در صد می رسی کدوم ها هستند؟
    به پایان رساندن فوق لیسانس
    شروع دکتری یا استخدام شدن در یک شرکت خوب و شروع کار
    شناخت بهتر از خود و برطرف کردن ایرادات تا جایی که در توانم هست

    از سوالهای شما و وقتی که گذاشتید ممنونم.


    بالهای صداقت عزیز،
    در تالار همدردی شما از فعالترین اعضا هستید و از کسانی هستید که زحمات زیادی می کشند.
    همیشه تاپیک ها و پست های خوب و مفید و سازنده می فرستید.
    به عنوان یک عضو کوچک این تالار از زحمات شما سپاسگزارم!

  12. 14 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    hamed65 (یکشنبه 29 خرداد 90)

  13. #37
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    اگه خدا همین الان جلوت باشه و بتونی یه سوال ازش بپرسی، چی میپرسی؟

  14. 9 کاربر از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده اند .

    دختر مهربون (چهارشنبه 07 اردیبهشت 90)

  15. #38
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    چه دقت نظری

    آره نقدشون کن اون هم با اسکانس های درشت




    ***دوستان زیر رو در یک خط نقد کن


    بهشت:
    دختر مهربون:
    شایانا:
    شمیلا:
    شیدا حاتمی:
    مدیر همدردی:
    فرشته مهربان:
    کیوان:
    بی دل:
    یاسا:
    بالهای صداقت:
    سارا بانو:
    کامران2007:
    بلواسکای:
    محمد ابراهیمی:
    حامد65:
    شب بارونی:
    پردیس81:
    سرافراز:
    طاهره:
    فرانک1389:
    باران68:





  16. 8 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    بالهای صداقت (چهارشنبه 31 فروردین 90)

  17. #39
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 خرداد 91 [ 02:00]
    تاریخ عضویت
    1389-9-25
    نوشته ها
    71
    امتیاز
    4,612
    سطح
    43
    Points: 4,612, Level: 43
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 138
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    971

    تشکرشده 981 در 133 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    آقا حامد غلط نکنم شما مجهز به وسائل آتش نشانی هستین به جون خوذم راست میگم
    اما از شوخی گذشته،آفرین برادرواقعا که گل کاشتین با پاسخ های دقیق و زیبا و رندانه اتون:)و آفرین به ذهن خودم برای اولین انتخاب
    و خیلی ممنونم از همراهان کبریت(سوال)به دست
    امروز روز آخریه که حامد گرامی روی صندلی داغ تشریف دارن.تا 21 امشب دوستان میتونند سوالات خودشون رو بپرسن بعد از اون خواهشا سوالی دیگه پرسیده نشه

    خب بازم سوال

    -حامد 65 کیه؟
    -لذت بخش ترین رویایی که تاحالا داشتید چی بوده؟
    -اگر موقع تولد فرزندتون میتونستید شغل و حرفه اش رو اتنتخاب کنید این کار رو میکردید؟
    -اگر اسمی که برای فرزندتون انتخاب میکنید رو اون اصلا دوست نداشته باشه،شما چی به فرزندتون میگید؟
    -حامد65،پانزده سال دیگه در چه وضعیتی قرار داره؟
    -حامد چجوری به خودش عشق میورزه؟
    -دوست داشتین با همین شخصیتی که دارین مشهور هم بودین؟
    -یکی از مهم ترین تصمیم هایی که تا الان گرفتین رو برامون بگین.
    -با دیدن این کلمات اولین چیزی که به ذهنتون میرسه رو بگین:
    مادر
    خدا
    دوست
    پدر
    مدیر همدردی
    فرشته مهربان
    کتاب
    -اگر به شما بگن فقط یک روز دیگه زنده ای،توی اون یک روز باقیمانده چه کارایی انجام میدین؟
    -سنی که در اون هستین بزرگترین حسن اش چیه؟
    احساستون راجع به خداحافظی چیه؟

    هر چی ما سوال میپرسیم آقا حامد بجای اینکه روی صندلی داغ باشه اینجوریه انگار

  18. 10 کاربر از پست مفید شیدا حاتمی تشکرکرده اند .

    شیدا حاتمی (چهارشنبه 31 فروردین 90)

  19. #40
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر مهربون
    اگه خدا همین الان جلوت باشه و بتونی یه سوال ازش بپرسی، چی میپرسی؟
    عجب سوال سختی!
    خیلی سوالها هست که بخواهم ب‍پرسم.
    ولی یک سوال...

    ازش می پرسم از من راضی هست یا نه؟

  20. 9 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    hamed65 (چهارشنبه 31 فروردین 90)


 
صفحه 4 از 73 نخستنخست 123456789101112131424344454 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.