سلام آقای حامد
خسته نباشید، فکر می کنم بیشتر از اینکه دوستانی که سوال می پرسن این صندلی داغ رو گرم کنن شما گرمش کردین. اونقدر با حوصله و صادقانه جواب دادین که من از خوندن جوابهاتون لذت بردم. همین قشنگ جواب دادن شما هم باعث شده که این صندلی داغ حسابی گرم بشه. بهتون تبریک می گم. البته دوستان هم سوال های خلاقانه و خیلی خوبی پرسیدن.
با اجازه منم 3 تا سوال کوچیک بپرسم.
1- 3 تا از بهترین خصوصیات اخلاقیتونو می شه بگید؟
2- 3 تا از بدتریناشو چی؟
3- تا حالا برای بهبودشون کاری کردی؟ اگه آره چه کار کردی و چقدر پیشرفت داشتی؟






پاسخ با نقل قول

از الان گفته باشم.







به جون خوذم راست میگم



علاقه مندی ها (Bookmarks)