خوب که نگاه میکنم بسره بدی نیستما مگه نه؟!!!!ایول ایول داش فریدو ایول.

دختره ی بیکله قدرمو نمیدونه که.
پسر خوبی شدی به شرطی که اونقدر این تمرین ها رو ادامه بدی که ملکه ذهنت بشه، حواست باشه تا دیدی یه خورده اوضاع بهتر شده فوری همه چی یادت نره، لیلی خانوم هم این آقا فرید جدید رو ببینه قدرشو می دونه، قبلا اینطوری نبودی که آخه!
تمامیه عکساشو از رو درو دیوارو یخچال برداشتم گذاشتم اتاق خواب.تا فعلا به خودسازی زندگی سازی ببردازم.
سابینای عزیز قول میدم حتااگه بازم بهم گفت قازان خان دس روش بلند نکنم.مرده وقولش

فقط ترسم اینه که من با شما دارم درمان میشم اما اون با اون بی کله ها داره خلتر از اونی که هس میشه.اون صدبرابره من لجبازه امیدوارم تغییر رفتارم اونم تغییر بده.
خوب بعد برگشتن از مسافرت می خواد با شما زندگی کنه و از شما تاثیر می پذیره، نه از دوستاش
بزار الانم یه خورده اون بهم شک کنه!
دیگه لجبازی نداشتیمااااا
علاقه مندی ها (Bookmarks)