به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 7 از 12 نخستنخست 123456789101112 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 70 , از مجموع 118
  1. #61
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    RE: لیلی بازم طلاق میخاد!!!!!!!!

    سلام آقا فريد
    فريد و ليلي...چه بامزه!
    آدم ياد سريال خانه سبز مي افته كه فريد و ليلي بالا پشت بوم آپارتمانشون زندگي مي كردن و مدام هم قربون صدقه هم مي رفتن.......برعكس شما دو تا
    چقدر خوبه كه مردي انقدر به سرعت متوجه نقطه ضعفاش مي شه بدون اينكه مدام خودشو توجيه كنه و ديگري رو بكوبه. آفرين
    كاشكي بعضي ها از شما ياد بگيرن

  2. کاربر روبرو از پست مفید سرافراز تشکرکرده است .

    سرافراز (دوشنبه 29 فروردین 90)

  3. #62
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 06 اردیبهشت 90 [ 13:47]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    1,985
    سطح
    26
    Points: 1,985, Level: 26
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    110

    تشکرشده 108 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لیلی بازم طلاق میخاد!!!!!!!!

    خوب که نگاه میکنم بسره بدی نیستما مگه نه؟!!!!ایول ایول داش فریدو ایول.
    دختره ی بیکله قدرمو نمیدونه که.
    تمامیه عکساشو از رو درو دیوارو یخچال برداشتم گذاشتم اتاق خواب.تا فعلا به خودسازی زندگی سازی ببردازم.
    واویلا لیلی دوست دارم خیلی!(نمیدونم چرا حسه خوبی دارم انگار دارم درکش میکنم انگار دارم واقعیتارو میبینم.)
    اخی اینجا خانومها چقد ازمن ترسیدنا!جذبه رو دارین؟!!!!!بابا من فقط عصبانی بودم.
    سابینای عزیز قول میدم حتااگه بازم بهم گفت قازان خان دس روش بلند نکنم.مرده وقولش
    فقط ترسم اینه که من با شما دارم درمان میشم اما اون با اون بی کله ها داره خلتر از اونی که هس میشه.اون صدبرابره من لجبازه امیدوارم تغییر رفتارم اونم تغییر بده.
    شب قراره تماس بگیره(من تصمیم گرفتم به هیچ عنوان تماس نداشته باشم تا خودش بخاد)بازم میخام معمولی وکوتاه باهاش برخورد کنم.
    اس ام اس داده چیکار میکنی که سرت گرمه خبری از من نمیگیری؟نکنه زیرسرت متکا شده؟اوی حواسم بهت هستا.
    جواب ندادم.(فک کنم حسه کنجکاویش داره اذیتش میکنه یا شک کرده.چه قد خوشحالم.حس میکنم واسش مهمم.باورم نمیشه این همون لی لیه.این همه اون منو حرص داده بزار الانم یه خورده اون بهم شک کنه!)


  4. کاربر روبرو از پست مفید farid.lili27 تشکرکرده است .

    farid.lili27 (یکشنبه 28 فروردین 90)

  5. #63
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 17 اردیبهشت 90 [ 01:32]
    تاریخ عضویت
    1390-1-27
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,482
    سطح
    21
    Points: 1,482, Level: 21
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    49

    تشکرشده 49 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لیلی بازم طلاق میخاد!!!!!!!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط farid.lili27

    امیدوارم تغییر رفتارم اونم تغییر بده.

    هر که آید یک قدم در راه دوست
    صد قدم یارش در استقبال اوست ...

  6. 2 کاربر از پست مفید شیوا. تشکرکرده اند .

    شیوا. (جمعه 02 اردیبهشت 90)

  7. #64
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 شهریور 96 [ 22:02]
    تاریخ عضویت
    1389-9-06
    نوشته ها
    1,077
    امتیاز
    14,205
    سطح
    77
    Points: 14,205, Level: 77
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 245
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,300

    تشکرشده 3,560 در 934 پست

    Rep Power
    123
    Array

    RE: لیلی بازم طلاق میخاد!!!!!!!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط farid.lili27
    خوب که نگاه میکنم بسره بدی نیستما مگه نه؟!!!!ایول ایول داش فریدو ایول.
    دختره ی بیکله قدرمو نمیدونه که.
    پسر خوبی شدی به شرطی که اونقدر این تمرین ها رو ادامه بدی که ملکه ذهنت بشه، حواست باشه تا دیدی یه خورده اوضاع بهتر شده فوری همه چی یادت نره، لیلی خانوم هم این آقا فرید جدید رو ببینه قدرشو می دونه، قبلا اینطوری نبودی که آخه!
    تمامیه عکساشو از رو درو دیوارو یخچال برداشتم گذاشتم اتاق خواب.تا فعلا به خودسازی زندگی سازی ببردازم.


    سابینای عزیز قول میدم حتااگه بازم بهم گفت قازان خان دس روش بلند نکنم.مرده وقولش

    فقط ترسم اینه که من با شما دارم درمان میشم اما اون با اون بی کله ها داره خلتر از اونی که هس میشه.اون صدبرابره من لجبازه امیدوارم تغییر رفتارم اونم تغییر بده.
    خوب بعد برگشتن از مسافرت می خواد با شما زندگی کنه و از شما تاثیر می پذیره، نه از دوستاش

    بزار الانم یه خورده اون بهم شک کنه!
    دیگه لجبازی نداشتیمااااا

  8. 4 کاربر از پست مفید نیلا تشکرکرده اند .

    نیلا (دوشنبه 29 فروردین 90)

  9. #65
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 04 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,178
    امتیاز
    33,958
    سطح
    100
    Points: 33,958, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,302 در 1,293 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: لیلی بازم طلاق میخاد!!!!!!!!

    آی آقا فرید حواست باشه از اونور بوم نیافتی پایین

    حالا که داری میبینی لیلی دوستت داره حواست باشه لجبازی نکنی و ....
    یه زندگی با همدلیه که زندگی میشه . مبادا یه وقت انقدر احساسات لیلی جان رو بی پاسخ بگذاری که از اونطرف مشکل ساز بشه و دوباره احساسات اونم سرکوب بشه .

    اعتدال رو همیشه رعایت کن .

    نه به دوست دارم و میمیرم برات هایی که قبلا میگفتی نه به این حد بی تفاوتی .

    جواب بده اما بدون کجابودی و چه کردی و بدون عاشقتم و مردم از دوریت . تعادل یعنی اینکه پیامش رو بی جواب نذاری اما به اون چیزی که اون مد نظرش هست هم اشاره نکنی . یک جمله عادی معمولی . مثل : امیدوارم بهت خوش بگذره و خستگی از تنت بیرون بره _ خوشحالم که رفتی سفر و شاد هستی

    وقتی هم زنگ میزنه همین نوع برخورد داشته باش معمولی و عادی اما وقتی میگه دلم تنگ شده طوری برخورد نکن که سرکوب بشه و از بیان احساسش خودداری کنه . اگر پرسید چه میکنی بگو مطالعه و کار و زندگی اما بی پاسخ نذار و یا از سرخودت بازش نکن .

    در مورد تاثیر گرفتن از دوستاش هم کاری نداشته باش و فقط روی خودت کار کن و بدون اگر دوست داشته باشه از تو تاثیر خواهد گرفت و در مقابل تغیراتت بی تفاوت نخواهد بود.

    فکر نکن تغییر کردی و تموم شد باید تمرین کنی و مواظب باشی یه وقتایی احساسات و هیجاناتت باعث نشه بری توجاده خاکی .

    راستی شما که گفتی بعد از اون قضیه اول سر اعترافش دیگه کتکش نزدی اما تو چهارشنبه سوری هم که گل کاشتی آقا . کنترل این خشم و عصبانیتت رو داشته باش که تمریناتو خراب نکنه .

  10. 5 کاربر از پست مفید baran.68 تشکرکرده اند .

    baran.68 (دوشنبه 29 فروردین 90)

  11. #66
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 06 اردیبهشت 90 [ 13:47]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    1,985
    سطح
    26
    Points: 1,985, Level: 26
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    110

    تشکرشده 108 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لیلی بازم طلاق میخاد!!!!!!!!

    سلام.
    بله اقای باران چهارشنبه هم گل کاشتم.حقیقتش یادم نبود که بهتون بگم.الان تماس گرفت عینا اتفاقاتو میگم.
    ل=سلام خوبی؟چرا جوابه اس ام اس ندادی؟
    ف=سلام خوبم.توحالت خوبه؟1خورده کار داشتم نتونستم جواب بدم.
    ل=حسابی داری حرص میخوری نه؟شال سرمه ومانتو صورتیمو بوشیدما.
    ف=(وای خدا این ادم نمیشه)هرجور راحتی.سعی کن بهت خوش بگذره.
    ل=خیلی خوش میگذره.کلی ازت دورم هرکار دلم بخاد میکنم تا بسوزی.
    ف=(مگه برنگردی بی کله)شیطون.
    ل=توچرا یه طوری شدی؟خودتی؟مریض شدی؟(خندید)
    ف=(کفرمودرمیاره میخام خفش کنم!انی سابیناباران بی دل سبزه سبکتکین شیوا بچه های همدردی.همینا کافی بود از کوره در نرم.)نه عزیزم همه چی ارومه.
    ل=فرییییییییییییییییییییی ید
    ف=(مرض 4تا مرد میشنون چرا داد میزنی اخه)جانم چی شد؟
    ل=کلاسام شرو شده.دوستام خبر دادن.
    ف=(اره جونه عمت مشکوکی بهم)جدی؟(نیاد یه وخ من کلی کار دارم)
    ل=خوب راستش جلسه اول هفته ی بعده.راستی با دوستام قرار گذاشتم بازم مجردی بریم مسافرت.
    ف=(من اینو میکشم!بی چشمورو.توخیلی بیجا میکنی با دوستات.)خوب جلسه ی اول مهمه.هوا چطوره؟(موضوع رو عوض کردم)
    ل=خودتی موضوعروچراعوض میکنی؟(عاشقه همین تیزبازیاشم)
    ف=عزیزم برم؟شام میسوزه غذا ندارما
    ل=خوب حرفی کاری نداری؟
    ف=نه عزیزم خدافظ
    ل=میدونستم به درک.خدافظ برو به شامت برس!!
    نمیدونم چرا ناراحت شدوقط کرد.گیر میدم ناراحت میشه.ولش میکنم ناراحت میشه.حالا چی؟مگه چیکار کردم؟

  12. 3 کاربر از پست مفید farid.lili27 تشکرکرده اند .

    farid.lili27 (یکشنبه 28 فروردین 90)

  13. #67
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 16 دی 90 [ 18:43]
    تاریخ عضویت
    1389-8-13
    نوشته ها
    50
    امتیاز
    2,174
    سطح
    28
    Points: 2,174, Level: 28
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 126
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    87

    تشکرشده 87 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لیلی بازم طلاق میخاد!!!!!!!!

    سلام آقای فرید
    به نظرم شما رفتارت خیلی خوب بوده و خب این رو در نظر بگیر که تو نسبت به قبل تغییر کردی دیگه و از اون جایی که همیشه علاقه به لیلی رو با گیر دادن هات بهش نشون می دادی
    الان که بهش گیر نمی دی فکر میکنه بهش بی توجهی
    و اون تو رو دوست داره و توجه تو رو می خواد
    اگر می خوای تغییر کنه و با تغییرات تو کنار بیاد باید صبر کنی و عجله نکنی و به قول باران مواظب باش چون الان مرحله حساسی هست و تعادل رو رعایت کن

    به امید روزی که کنار هم شاد باشید
    ناز



  14. 3 کاربر از پست مفید ناز تشکرکرده اند .

    ناز (یکشنبه 28 فروردین 90)

  15. #68
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 17 اردیبهشت 90 [ 01:32]
    تاریخ عضویت
    1390-1-27
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,482
    سطح
    21
    Points: 1,482, Level: 21
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    49

    تشکرشده 49 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لیلی بازم طلاق میخاد!!!!!!!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط farid.lili27

    بله اقای باران ...........
    باران که در لطافت طبعش خلاف نیست
    ظاهرا باید خانم باشند

  16. #69
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 04 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,178
    امتیاز
    33,958
    سطح
    100
    Points: 33,958, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,302 در 1,293 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: لیلی بازم طلاق میخاد!!!!!!!!

    بله آقای فرید من خانوم هستم

    آقافرید قرار شد افکار منفی ذهنت رو بریزی دور . چرا هر جمله ی لیلی رو برای خودت تفسیر منفی میکنی .

    نقل قول نوشته اصلی توسط farid.lili27
    ل=حسابی داری حرص میخوری نه؟شال سرمه ومانتو صورتیمو بوشیدما.
    ف=(وای خدا این ادم نمیشه)هرجور راحتی.سعی کن بهت خوش بگذره.
    ل=خیلی خوش میگذره.کلی ازت دورم هرکار دلم بخاد میکنم تا بسوزی.
    ف=(مگه برنگردی بی کله)شیطون.

    ل=خوب راستش جلسه اول هفته ی بعده.راستی با دوستام قرار گذاشتم بازم مجردی بریم مسافرت.
    ف=(من اینو میکشم!بی چشمورو.توخیلی بیجا میکنی با دوستات.)خوب جلسه ی اول مهمه.هوا چطوره؟(موضوع رو عوض کردم)
    ل=خودتی موضوعروچراعوض میکنی؟(عاشقه همین تیزبازیاشم)
    ف=عزیزم برم؟شام میسوزه غذا ندارما
    ل=خوب حرفی کاری نداری؟
    ف=نه عزیزم خدافظ
    ل=میدونستم به درک.خدافظ برو به شامت برس!!
    نمیدونم چرا ناراحت شدوقط کرد.گیر میدم ناراحت میشه.ولش میکنم ناراحت میشه.حالا چی؟مگه چیکار کردم؟
    باید بگم لیلی خانوم شما کمی شیطون تشریف دارن . کمی تغییر در تو احساس کرده میخواد امتحانت کنه و پا رو حساسیت هات میذاره . بازم این کار رو میکنه حتی ممکنه چیزایی ببینی که بیشتر از قبل شما رو تحریک کنه . اما مواظب باش و همینطور هوشیار و درست عمل کن.

    بازیای لیلی رو یادبگیر و یه قدم ازش جلو باش و نذار که احساساتت رو تحریک کنه .

    وقتی میگه با دوستام بازم مجردی میریم مسافرت
    نباید بگی باشه برو
    نباید احساساتت تحریک شه و بگی بیخود کردی حق نداری بری

    باید نه رد کنی نه تایید . میتونی بگی بعد راجع بهش تصمیم میگیریم .(یعنی معلوم نیست در آینده چه تصمیمی بگیرم)


    میدونی از چی ناراحت شده از اینکه نتونسته به نتیجه ای که میخواد برسه و دستتو بخونه و در رابطه با سوالش بلاتکلیف مونده و بی جواب گذاشتی .
    تا امروز توجه تو به لیلی محدود شده بوده به گیر دادن ، غرزدن ، بکن نکن کردن . حالا که میخوای تغییر کنی نباید بی توجهی رو جایگزین این توجه غلط کنی بلکه باید از راه درستش به لیلی توجه کنی . برای اونم سخته که تغییرات تو رو بپذیره و حتی باورش کنه . زمان میبره اما نتیجش خوبه . پس صبور باش و ادامه بده و نذار هیچ چیزی از این راه درست منحرفت کنه.

    راهت طولانیه آقافرید و ممکنه تو این راه با چیزایی مواجه بشی که انتظارشو نداشته باشی .حواست به اعتدال تو رفتارت باشه . نه بی توجهی نه مجنون بازی .


  17. 9 کاربر از پست مفید baran.68 تشکرکرده اند .

    baran.68 (دوشنبه 29 فروردین 90)

  18. #70
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: لیلی بازم طلاق میخاد!!!!!!!!

    آقا فرید! پسرم! قربون دستت مادر! حالا که داری زحمت میکشی و برنامه اصلاحات انجام میدی و پسر به این خوبی شدی، یه خورده اون مکالمه درونی ات رو هم لطیف تر و قشنگترش کنی و در ضمن کمتر بوی خون و کشت و کشتار بده هم بد نیست!

    نقل قول نوشته اصلی توسط farid.lili27
    سلام.
    بله اقای باران چهارشنبه هم گل کاشتم.حقیقتش یادم نبود که بهتون بگم.الان تماس گرفت عینا اتفاقاتو میگم.
    ل=سلام خوبی؟چرا جوابه اس ام اس ندادی؟
    ف=سلام خوبم.توحالت خوبه؟1خورده کار داشتم نتونستم جواب بدم.
    ل=حسابی داری حرص میخوری نه؟شال سرمه ومانتو صورتیمو بوشیدما.
    ف=(وای خدا این ادم نمیشه)هرجور راحتی.سعی کن بهت خوش بگذره.
    ل=خیلی خوش میگذره.کلی ازت دورم هرکار دلم بخاد میکنم تا بسوزی.
    ف=(مگه برنگردی بی کله)شیطون.
    ل=توچرا یه طوری شدی؟خودتی؟مریض شدی؟(خندید)
    ف=(کفرمودرمیاره میخام خفش کنم!انی سابیناباران بی دل سبزه سبکتکین شیوا بچه های همدردی.همینا کافی بود از کوره در نرم.)نه عزیزم همه چی ارومه.
    ل=فرییییییییییییییییییییی ید
    ف=(مرض 4تا مرد میشنون چرا داد میزنی اخه)جانم چی شد؟
    ل=کلاسام شرو شده.دوستام خبر دادن.
    ف=(اره جونه عمت مشکوکی بهم)جدی؟(نیاد یه وخ من کلی کار دارم)
    ل=خوب راستش جلسه اول هفته ی بعده.راستی با دوستام قرار گذاشتم بازم مجردی بریم مسافرت.
    ف=(من اینو میکشم!بی چشمورو.توخیلی بیجا میکنی با دوستات.)خوب جلسه ی اول مهمه.هوا چطوره؟(موضوع رو عوض کردم)
    ل=خودتی موضوعروچراعوض میکنی؟(عاشقه همین تیزبازیاشم)
    ف=عزیزم برم؟شام میسوزه غذا ندارما
    ل=خوب حرفی کاری نداری؟
    ف=نه عزیزم خدافظ
    ل=میدونستم به درک.خدافظ برو به شامت برس!!
    نمیدونم چرا ناراحت شدوقط کرد.گیر میدم ناراحت میشه.ولش میکنم ناراحت میشه.حالا چی؟مگه چیکار کردم؟
    در ضمن زن و شوهر هر چقدر هم که رابطه شون لازمه که صمیمانه و دوستانه و عاشقانه و ... باشه اما رعایت احترام در گفتار و بکار بردن کلمات شایسته، عشق و احترام بینشون رو صد چندان میکنه.
    در ثانی!



    نقل قول نوشته اصلی توسط farid.lili27

    اخی اینجا خانومها چقد ازمن ترسیدنا!جذبه رو دارین؟!!!!!بابا من فقط عصبانی بودم.

    آره من از جذبه شما دل و روده ام به هم پیچید اونقدر خندیدیم قازان خان!


    فقط ترسم اینه که من با شما دارم درمان میشم اما اون با اون بی کله ها داره خلتر از اونی که هس میشه.

    اینجا هم ما کم رفقای ناباب نیستیم! تازه این تالار ذغالش هم حرف نداره خانومت اشتباه نکرده که گفته زیر سرت متکاست: فردا دعواهاتون یکی اش سر همین تالار خواهد بود : متکای مورد نظر! که نمیتونی ازش دل بکنی. لامشب! اعتیادش کمر آدمو میشکونه! ای روژگار!

  19. 14 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (دوشنبه 29 فروردین 90)


 
صفحه 7 از 12 نخستنخست 123456789101112 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.