بچه ها ایرادی به بی دل نگیرین ، جدی میگم ، وقتی نت میاین باید احتمال لود شدن هر برنامه ای رو تو پیج ها بدین. سعی کنین صدای کامپیوتر موقع اومدن تو نت زیاد نباشه ، من که وقتی میام نت اصلا به جای اسپیکر از هدست استفاده میکنم.![]()
تشکرشده 235 در 97 پست
بچه ها ایرادی به بی دل نگیرین ، جدی میگم ، وقتی نت میاین باید احتمال لود شدن هر برنامه ای رو تو پیج ها بدین. سعی کنین صدای کامپیوتر موقع اومدن تو نت زیاد نباشه ، من که وقتی میام نت اصلا به جای اسپیکر از هدست استفاده میکنم.![]()
montana (جمعه 26 فروردین 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)