بلو اسکای عزیز،مامان دوست داشتنیببخشید دیشب خود منم یه لحظه شوک شدم ولی همچین مواقعی بیشتر خنده ام میگیره.و انیمیشن هایی که بی دل جان استفاده کرده بودن واقعا خنده دار بود و تصور چهره جدی بی دل و کودک درون فوق العاده شیطون اش!نمیذاشت خنده ام بند بیاد ولی کاملا حق با شماست و واکنش هر کس متفاوته!
منم به سهم خودم از اینکه مامان دوست داشتنی تالار اذیت شد و از دلش در نیاوردیم معذرت میخوام.به"بزرگواری" خودتون ببخشیدامیدوارم الان خوب باشید
![]()








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)