خوشبختانه گوشی توی گوشم بود وگرنه صدای جیغ اول صبح توی آپارتمان حتما صدای همسایه ها را در می آورد.
چند روزه به علت التهاب تاندون آشیل پا خانه نشین شدم و نمی تونم راه برم حالا بی کار بیکار هم نیستم و کارهای کامپیوتری هم سرجاشه اما توی تنهایی بدون تلویزیون و سرگرمی هم بدجوری آدم حوصله اش سر میره خلاصه این که از فرط حوصله سر رفتن و احساس این که دلم می خواد با یکی حرف بزنم بعد از مدتی که سر نمی زدم دوباره اومدم اینجا البته همدردی هم واسه همینه دیگه؟!







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)