به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 9 از 12 نخستنخست 123456789101112 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 81 تا 90 , از مجموع 111
  1. #81
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    اقای رامین زمانی
    دقت کن خیلی دقت کن
    شما اول دلت واسه خودت بسوزه بعد واسه دیگری
    فکر نکن این نکات مثبت که گفتی فقط و فقط در خانوم شما هست
    یه خورده عمیق تر ببین

  2. 3 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    بالهای صداقت (پنجشنبه 01 اردیبهشت 90)

  3. #82
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 16 اردیبهشت 90 [ 19:30]
    تاریخ عضویت
    1389-7-26
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    1,989
    سطح
    26
    Points: 1,989, Level: 26
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    118

    تشکرشده 118 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    آقای زمانی

    این را در جواب دو پست 78 و 80 شما می نویسم.

    در ازدواج اشتباه کردید و به قول خودتان به حرف خانواده توجه نکردید یا تحقیق درست راجع به ایشون نکردید گذشت.

    در طلاق به حرف دیگران کمی فکر کنید و نگذارید یکسال بعد افسوس این روزها را بخورید و اشتباهی که کردید!

    دوستان این تالار تشویق به زندگی را همدردی و راهنمایی می دانند اما طلاق را هیچ کس هیچوقت پیشنهاد نمی کند یا کمک نمی کند. در صورتی که به نظر من اگر کسی باید طلاق بگیرید و ما به زور بهش بقبولونیم که باید زندگی کنی و تحمل کن و همه همینند و ... باز هم مدیونیم و مسئول.

    به نظرم بهتر است کمی حواستان را جمع کنید که در طلاق سرتان کلاه نرود.

  4. 2 کاربر از پست مفید رهایش تشکرکرده اند .

    رهایش (یکشنبه 28 فروردین 90)

  5. #83
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 بهمن 91 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    4,847
    سطح
    44
    Points: 4,847, Level: 44
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,967

    تشکرشده 1,971 در 570 پست

    Rep Power
    82
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    آقا رامین کجا هستید؟
    من یعنی ما نگران هستیم
    امیدوارم از از ما ناراحت نشده باشید چون همه ما خوشبختی شما و خانمت رو میخوایم.
    زودتر بیا و بگو چه خبر ؟

  6. 3 کاربر از پست مفید فرانک1389 تشکرکرده اند .

    فرانک1389 (چهارشنبه 31 فروردین 90)

  7. #84
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 10 اردیبهشت 90 [ 09:10]
    تاریخ عضویت
    1390-1-03
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    1,995
    سطح
    26
    Points: 1,995, Level: 26
    Level completed: 95%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    64

    تشکرشده 64 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    سلام
    ممنونم که هنوز به فکرم هستید چون حتی خودم خودمو فراموش کردم
    دیروز جلسه دوم مشاوره بهزیستی با حضور روانشناس برگزار شد
    خانم روانشناس جوری صحبت کرد که خانومم فکر کرد داره از من دفاع میکنه و عصبانی شد
    البته حق به خانومم میدم چون منم همین احساسو کردم
    به خانومم گفت شما باید مسوولیت قبول کنین... شما مشکل روانی دارین و باید معالجه شین... گفت با گفته های شما من دلیلی واسه طلاق نمیبینم و شما مقصرید... و آخرشم گفت که من نمیخوام به زور زیر یه سقف برین ولی بیشتر فکرکنین و کلی حرفای دیگه
    هفته دیگه ام قرار شد جلسه انفرادی واسه جفتمون تک به تک برگزار شه
    3-4 روز پیشم خانواده همسرم مخفیانه منو خونشون دعوت کردن و کلی خواهش کردن و خواستن صبر کنم... کوتاه بیام به آینده فکرکنم
    باور کنید توی این 2 هفته حداقل 10 بار همسرمو تو آغوش کشیدم ولی هربار منو پس زد
    ما باهم زندگی میکنیم... میگیم ... میخندیم... شام و نهار رو مامانم درست میکنه منم میارم با زنم میخوریم...ظرفهارو زنم میشوره، یعنی تنها کاری که زنم تو خونه انجام میده فقط فقط ظرف شستنه... شبم که میشه هرکی میره اتاقه خودش و میخوابه... چندین چندبار رفتم پیشش ولی پسم میزنه
    خیلی سردشده... یه تیکه سنگ...
    آخه مگه میشه یه زنی اینقدر سنگ بشه؟سرد بشه؟مگه من چکار کردم که اینهمه ازم نفرت داره؟
    بعد اینکه منو پس زد و ناراحتم میکنه...اس میزنه و معذرت میخواد ولی هیچکاریم نمیکنه...یعنی فقط معذرت میخواد و میخوابه
    آخه این چه جور زندگیه؟ نه رابطه ای توشه؟نه احساس مسوولیتی؟
    فقط شدیم 2تا همخونه
    چندین بار بهش گفتم من بخشیدمت بیا از صفر شروع کنیم ولی انگار نه انگار
    اونم ناراحته ولی هیچ کار مفیدی واسه نجات زندگی انجام نمیده ...منم که هر بیشتر میرم طرفش،سنگ تر میشه...جوری شده دارم اعتماد بنفسم رو از دست میدم...اخه منکه مشکلی ندارم
    دلم براش واقعا میسوزه ولی واسه خودمم میسوزه
    چون عشق 2طرفه است... و ادامه این زندگی یعنی مرگ تدریجی من...

  8. کاربر روبرو از پست مفید ramin_zamani تشکرکرده است .

    ramin_zamani (پنجشنبه 01 اردیبهشت 90)

  9. #85
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 شهریور 96 [ 22:02]
    تاریخ عضویت
    1389-9-06
    نوشته ها
    1,077
    امتیاز
    14,205
    سطح
    77
    Points: 14,205, Level: 77
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 245
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,300

    تشکرشده 3,560 در 934 پست

    Rep Power
    123
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    یعنی دست پیش می گیره که پس نیافته؟؟
    به جای معذرت خواهی و قدر زندگیشو دونستن داره شما رو پس می زنه؟

  10. کاربر روبرو از پست مفید نیلا تشکرکرده است .

    نیلا (پنجشنبه 01 اردیبهشت 90)

  11. #86
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 10 اردیبهشت 90 [ 09:10]
    تاریخ عضویت
    1390-1-03
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    1,995
    سطح
    26
    Points: 1,995, Level: 26
    Level completed: 95%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    64

    تشکرشده 64 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    نمیدونم اسمشو چی بذارم یا بذارین ...فقط میدونم از زندگی با من به کل سرد شده
    منی که آرزوم بود که اون دنیام چه بهشت چه جهنم پیش زنم باشم اما حالا تو این دنیا کل آرزوهام بر باد رفته

  12. کاربر روبرو از پست مفید ramin_zamani تشکرکرده است .

    ramin_zamani (پنجشنبه 01 اردیبهشت 90)

  13. #87
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 بهمن 04 [ 07:55]
    تاریخ عضویت
    1389-9-14
    نوشته ها
    430
    امتیاز
    15,799
    سطح
    80
    Points: 15,799, Level: 80
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,069

    تشکرشده 2,080 در 437 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    نقل قول نوشته اصلی توسط سابینا
    یعنی دست پیش می گیره که پس نیافته؟؟
    به جای معذرت خواهی و قدر زندگیشو دونستن داره شما رو پس می زنه؟
    سابينا جان هم با اون همه گذشت كه در خودشون هست و ارسالهاي زيبا و منطقي كه معمولا ميزنن كم آوردن
    واقعا منم كم آوردم! يعني از قبل نظرم رو خيلي تند گفته بودم ولي حالا بيشتر ناراحت شدم. يعني نمي دونم واقعا چرا؟؟!!
    اما آقاي زماني باز هم صبر كنيد و براي حل مشكلتون عجله نكنيد
    چون ما هيچكدوم نميتونيم خودمون رو جاي خانم شما بذاريم ايشون از لحاظ روحي در شرايط نرمالي نيست كه انتظارات نرمال از ايشون داشت.
    به نظر من باز هم صبر كنيد. هيچ وقت براي طلاق گرفتن دير نميشه.

  14. 2 کاربر از پست مفید yasa تشکرکرده اند .

    yasa (پنجشنبه 01 اردیبهشت 90)

  15. #88
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    سلام آقا رامین،

    فقط خواستم بگم که از همون اول تاپیک شما رو دنبال می کنم.
    چون حرف خاصی برای گفتن ندارم چیزی نمی نویسم.

    فقط از خدا می خواهم که شرایط زندگی شما بهتر شه.

    به نظر من هم کمی بیشتر صبر کنید.
    امیدوارم صحبت های مشاور روی شما و به خصوص روی خانمتون تاثیر مثبت بگذاره.

  16. کاربر روبرو از پست مفید hamed65 تشکرکرده است .

    hamed65 (شنبه 03 اردیبهشت 90)

  17. #89
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 17 اردیبهشت 90 [ 01:32]
    تاریخ عضویت
    1390-1-27
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,482
    سطح
    21
    Points: 1,482, Level: 21
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    49

    تشکرشده 49 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    خانواده ی همسرتون دختر مورد دارشون را با اسم سه روز نامزدی به شما دادند ( فریب )
    حالا هم برای حفظ آبرویشان از شما می خواهند که ساکت باشید تا به زور کتک و تهدید و غیره دختر را مجبور کنند که با شما بماند.

    همسرتون رابطه ی قبلی و مسایل جنسی و غیره را از شما پنهان کرد ( فریب )
    الان هم می خواهد که به مشاور و دادگاه نگویید تا مهریه اش را بتواند بگیرد و به قول دوستمان با مهریه اش و البته بکارتی که حالا با فریب شما سرپوش روش گذاشته شده و عدم نیاز به اجازه پدرشون برن دنبال معشوق سابق و با پول شما و فریب شما زندگی جدیدشان را شروع کنند. ( فریب )

    آدم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شه. داری باز هم فریب می خوری!!

  18. کاربر روبرو از پست مفید شیوا. تشکرکرده است .

    شیوا. (پنجشنبه 01 اردیبهشت 90)

  19. #90
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 تیر 90 [ 14:12]
    تاریخ عضویت
    1389-11-05
    نوشته ها
    349
    امتیاز
    2,831
    سطح
    32
    Points: 2,831, Level: 32
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,381

    تشکرشده 1,389 در 345 پست

    Rep Power
    50
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    سلام رامین عزیز

    خب خیلی مهم است که یک کاری درست انجام شود.در حقیقت به نظر من آدم یا نباید یک کاری را انجام دهد.یا اگر انجام داد درست انجامش دهد.این حتی برای طلاق گرفتن هم صادق است.یعنی اگر می خواهید طلاق بگیرید حداقل درست این کار را انجام دهید!

    به عبارت دیگر بهزیستی و ... جانشان بالا آمده و دو زار خرج کرده اند و برای شما مشاوره گذاشته اند:).اگر بهزیستی یک کار درست کرده باشد آن همین هست.این مشاوره گذاشته شده تا مشکلات شما و امثال شما حل و فصل شود(در صورت امکان).شما دانای کل نیستید.مشاوران سال ها درس آکادمیک خوانده اند ، علم فراگرفته اند و نمونه های تجربی زیادی دیده اند.پس چه بسا مشکلی که از دید شما حل نشدنی است را مشاور بتواند حل نماید.














    به نظر خودتان اگر قلبتان درد بگیرد و به دکتر مراجعه کنید ولی در عوض بگویید پایم درد می کند دکتر می تواند به شما درمان مناسب ارایه دهد؟

    شما مشاور و روانشناس را فریب داده اید و در آخر به وی خندیده اید که چه راه حل مسخره ای پیشنهاد داده؟!!! انتظار دیگری داشتید؟

    مشکل شما روابط جنسی و روابط قبل از ازدواج همسرتان بوده.شما به مشاور گفته اید مثلا خانمتان غذا درست نمی کنند و به شما بی محلی می کنند ! آن موقع انتظار پیشرف هم دارید؟

    چرا از امکانی که جلو رویتان است و برای شما گذاشته شده استفاده نمی کنید؟استفاده از این امکان چه هزینه و ضرری برای شما دارد؟مگر به جز خودتان ، همسرتان و مشاور چه کس دیگری از قضیه مطلع می شود؟به نظرتان چند درصد احتمال دارد که آن مشاور را دوباره اتفاقی ببینید؟

    بدانید آن انسانی که با عنوان مشاور جلو شما نشسته ، برای شما نشسته و واقعا و از ته دل می خواهد تا با تمام توان به شما کمک کند.ولی از آنجا که انسان است و علم غیب ندارد تا شما با وی همراه نشوید هیچ نتیجه ای حاصل نمی شود.


    شاد باشید

  20. 9 کاربر از پست مفید arix تشکرکرده اند .

    arix (شنبه 03 اردیبهشت 90)


 
صفحه 9 از 12 نخستنخست 123456789101112 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 دی 93, 23:38
  2. دروغ گفتن شوهرم
    توسط شوكا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 آبان 91, 20:37
  3. بلوغ برادر کوچیکم و مشکلی که برام ایجاد کرده
    توسط sara.teh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 35
    آخرين نوشته: دوشنبه 29 فروردین 90, 10:05
  4. فریب یا دروغ زنم
    توسط ramin_zamani در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 فروردین 90, 01:45
  5. دروغ . بخشش . عشق
    توسط حنان در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 31 مرداد 87, 01:15

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.