به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 12 نخستنخست 123456789101112 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 111
  1. #51
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 مرداد 90 [ 09:06]
    تاریخ عضویت
    1389-11-21
    نوشته ها
    44
    امتیاز
    1,962
    سطح
    26
    Points: 1,962, Level: 26
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    42

    تشکرشده 42 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    اقای زمانی 1سری به تایپیک (تاثیر رابطه قدیمم تو ازدواجم)من بزنید،خیلی سخته بخای به کسی بگی چنین اشتباهی مرتکب شدی،حتی خوندن تایپیک شما برام عذاب اوره،فقط چندتاش خوندم،بقیش نمیخونم تا عذابم نده،خانمت گناه داره، حق زندگی ازش نگیرید[/php]

  2. 2 کاربر از پست مفید s.sepide تشکرکرده اند .

    s.sepide (سه شنبه 23 فروردین 90)

  3. #52
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 بهمن 91 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    4,847
    سطح
    44
    Points: 4,847, Level: 44
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,967

    تشکرشده 1,971 در 570 پست

    Rep Power
    82
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرانک1389

    یه سوال : مشاره محرم مراجعینشه ، چرا به خانمت گفتی حرفی از رابطه جنسیش نزنه ؟؟
    به نظرم این دفعه که رفتید حتما بیانش کنید شاید مشارو بتونه متوجه بشه که واقعا همچین اتفاقی افتاده یا نه ؟!
    من هنوز فکر میکنم اینو بهت دروغ میگه و رابطه ای در کار نبوده!
    گفتم که چون بهت اعتماد 100% داره که به کسی نمیگی حتی در صورت جدایی، اینو میگه که ازش متنفر بشی
    در موردش باز هم فکرکن و به مشاورتون رابطه رو بگید

    آقای زمانی!
    کاری که باید بکنید اینه که از رابطه قبلی خانمت حتما حتما حتما به مشاور توضیح بدید.
    گفتی خانمت ازت خواسته به کسی چیزی نگی حتی مشاور؟

    شما هم قبول کردی و اون مطمئن شد که راز دار هستی! اما نباید قبول میکردی.

    دلیل اصلی مشکلات شما و تصمیمتون برای جدایی رابطه گذشته خانمت هست اما به مشاور نگفتین، د رحالیکه خانمت این فکرو به ذهن تو انداخت غیرتیت کنه و طلاقش بدی اما بعد گفت به کسی نگو حتی مشاور که باید بر اساس گفته های شما بهتون راهکار بده. این خیلی عجیبه

    آقای زمانی!
    اگه میخوای هرچی زودتر مشکلت حل بشه و راه حل درست و مناسب دریافت کنی بااااید به مشاورتون اعتماد کنی (و حتی میتونی طوری که بهش برنخوره و فکر نکنه اعتماد ندارید تاکید کنی که موضوع پیش خودتون سه نفر بمونه) و اصل مشکل رو بهش بگید تا اون بنده خدا بتونه درست و حسابی بهتون مشاوره بده و راهنماییتون کنه.

    پنهان کردن اصل ماجرا فقط رسیدن به راه حل رو براتون دور میکنه و اینطوری خودتون بیشتر زجر میکشید و تو سردرگمی می مونید.


  4. 4 کاربر از پست مفید فرانک1389 تشکرکرده اند .

    فرانک1389 (سه شنبه 23 فروردین 90)

  5. #53
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 10 اردیبهشت 90 [ 09:10]
    تاریخ عضویت
    1390-1-03
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    1,995
    سطح
    26
    Points: 1,995, Level: 26
    Level completed: 95%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    64

    تشکرشده 64 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    خانواده خانومم از رابطه قبلیش به گفته خودشون خبر ندارن و وقتی یکبار همچین بحثی از طرف خانومم مواجه شدن، تعجب کردن
    اونا میگن خانوم من 3 روز نامزد بوده و 2 هفته هم وساطت آشتی دادن
    حالا راست و دروغش با خودشون
    من تنها از این مطمئنم نامزد قبلی خانومم اونو خیلی میخواسته ولی خانواده خانومم نذاشتن این 2 تا بهم برسن
    در مورد نگفتن هم به مشاور تنها دلیلش قول من به خانوممه و اینکه غرورشو نشکنم
    واینکه خانومایی که پرسیدن که از رابطه قبلیشون در عذاب وجدان گفتن یا نگفتن به شوهرشون به سر میبرن باید بگم:
    بیشتر مردای ایرانی روی این موضوع خیلی حساسیت دارن، شاید با حرفشون بگن آره واسه ما مهم نیست و ما روشنفکریمو از این حرفا اما وقتی پای عمل میرسه اصلا گذشت ندارن و زندگیو واسه خودشون و همسرشون بصورت کابوس در میارن
    پس از خانومای گرامی خواهش میکنم که اینقدر به شوهرتون محبت کنین که نه شما یاد گذشته بیفتن نه شوهرتون همچین احساسی کنه
    چون ظاهرسازی و ادای محبت رو درآوردن هم به گفته پیامبرمون باعث میشه کم کم محبت حقیقی ایجاد شه و خودمون باورمون میشه که عاشق طرفمون هستیم

  6. 2 کاربر از پست مفید ramin_zamani تشکرکرده اند .

    ramin_zamani (چهارشنبه 31 فروردین 90)

  7. #54
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 شهریور 95 [ 14:20]
    تاریخ عضویت
    1388-4-11
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    6,901
    سطح
    54
    Points: 6,901, Level: 54
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    372

    تشکرشده 369 در 128 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    آقای رامین متاسفانه شما همونطور که توی مشاوره گنگ صحبت کردی من حس میکنم یا نمیتونی خوب بیان کنی یا قصد داری مطالبی رو عنوان نکنی و این باعث شده که اعضای تالار هم گیج بشن(البته ببخشید )منظورم اینه که نمیدونن بهت بگن طلاقش بده ؟!طلاقش نده؟بذاری باهات بمونه ؟بذاری بره؟
    واقعا من هرچی بیشتر میخونم بیشتر سردرگم میشم
    شما اگر انقدر خانمت و دوست داری که نمیتونی جدابشی پس از صمیم قلب ببخشش و بهش این بخشش وبا اعمالت و گفتارت ثابت کن و اجازه بده اونم با خودش کنار بیاد یه مدت تنهاش بذار و بعد زندگی رو از نو شروع کنید.
    اگر نمیتونی ببخشیش و مطمئنی برات سخته و عذاب آور پس طلاقش بده بره سراغ زندگیش! و شما هم مطمئنا فراموش میکنی خدا به انسان نعمت فراموشی رو واسه این موارد داده دیگه ولی با چشم باز تر زندگی بعدی رو شروع میکنی.
    اگر سردرگمی و نمیدونی دقیقا کار درست چیه ؟ به راه حل هایی که بهت میدن گوش کن و عمل کن .متاسفانه شما اصل قضیه رو که من مطمئن نیستم وجود داشته باشه رو به مشاور و دادگاه انتقال ندادی.شما اگر قلبت درد بگیره بری پیش پرشک میگی کلیه ام درد میکنه!خوب پزشک بیچاره واسه کلیه ات دارو تجویز میکنه!
    لطفا خیلی توی موضوع دقیق باش و به صحبتهای کارشناسان این سایت اهمیت بده.کسی بد شما رونمیخواد و همینطور خانمت رو
    من یه مطلبی هست که میگم و اصلا ادعا نمیکنم موضوع با مشکل شما مصداق داره
    ولی من کسی رو میشناسم که به دلایلی نمیتونه با اقای مورد علاقه اش ازدواج کنه و اونا قرار گذاشتن ایتن خانوم یه بار ازدواج کنه و بعد شوهرشو وادار به طلاق کنه و بعد بیوه که شد و تقریبا اختیارش دست خودش افتاد بره با اون آقا ازدواج کنه .خوب فکراتو بکن .

  8. 4 کاربر از پست مفید پرناز تشکرکرده اند .

    پرناز (سه شنبه 23 فروردین 90)

  9. #55
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 26 اسفند 90 [ 01:46]
    تاریخ عضویت
    1388-9-01
    نوشته ها
    262
    امتیاز
    4,329
    سطح
    41
    Points: 4,329, Level: 41
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    876

    تشکرشده 872 در 206 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    جواب آني گرانقدر و بالهاي صداقت رو 10 بار بخون

    به دردت ميخوره

    ياعلي

  10. 2 کاربر از پست مفید m25teh تشکرکرده اند .

    m25teh (سه شنبه 23 فروردین 90)

  11. #56
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    چرا توی سایت عضو شدی؟
    چرا تاپیک باز کردی؟
    چرا اسم تاپیکت رو گذاشتی فریب یا دروغ زنم؟
    می خواستی فرق این دو تا را از هم متوجه بشی؟


  12. #57
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 10 اردیبهشت 90 [ 09:10]
    تاریخ عضویت
    1390-1-03
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    1,995
    سطح
    26
    Points: 1,995, Level: 26
    Level completed: 95%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    64

    تشکرشده 64 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    تایپیک باز کردم تا مشکلاتی که هیچ جا و واسه هیچکس نمیتونستم مطرح کنمو، مطرح کنم
    اسمشم گذاشتم فریب یا دروغ زنم چون احساس کردم کل این زندگی با همسرم، فریب یا دروغی بیش نبوده
    نمیخواستم فرق این 2تارو بدونم
    خواستم نظرات افراد مختلفو بدونم، جه جنس مخالف جه جنس موافق تا با جمع بندی به یه نتیجه واحدی برسم
    تایپکم دارم ادامه میدم چون زندگی من با همسرم ادامه داره و هرروز اتفاقات و رخدادهای جدیدی رخ میده که شاید به حل موضوع کمک کنه
    خواهشم که از بعضی دوستان دارم تا کمی صبور باشن و نخوان هی زود پایان کارو ببینن
    شاید زمان حلال مشکلات باشه
    در ضمن من نمیخوام وقت سایتو بگیرم یا جایی از سایتو اشغال کنم
    من فقط نوشته هامو می نویسم و اگر مدیریت سایت یا دوستان خسته شدن و یا این تایپیک رو الکی و وقت تلف کنی میدونن من خودمو کنار میکشم و میتونید تایپیکمو قفل کنید
    ولی خواهش میکنم صبر کنید تا پایان کار زندگی من و همسرم مشخص شه... شاید و شاید درس عبرت یا تجربه ای باشه واسه بعضی از دوستان
    موفق باشید

  13. 7 کاربر از پست مفید ramin_zamani تشکرکرده اند .

    ramin_zamani (سه شنبه 23 فروردین 90)

  14. #58
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 شهریور 90 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1389-8-26
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,816
    سطح
    25
    Points: 1,816, Level: 25
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    71

    تشکرشده 71 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    نقل قول نوشته اصلی توسط ramin_zamani
    شاید زمان حلال مشکلات باشه

    به خودت و همسرت زمان بده...

  15. 3 کاربر از پست مفید 367 تشکرکرده اند .

    367 (سه شنبه 23 فروردین 90)

  16. #59
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 26 اسفند 90 [ 01:46]
    تاریخ عضویت
    1388-9-01
    نوشته ها
    262
    امتیاز
    4,329
    سطح
    41
    Points: 4,329, Level: 41
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    876

    تشکرشده 872 در 206 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    من فقط نوشته هامو می نویسم و اگر مدیریت سایت یا دوستان خسته شدن و یا این تایپیک رو الکی و وقت تلف کنی میدونن من خودمو کنار میکشم و میتونید تایپیکمو قفل کنید
    سلام رامين عزيز

    داداشي ، هيچ كس خسته نشده و هيچ كس هم نميخواد تو يه ذره از دستش ناراحت بشي .

    وقتي مياي عضو ميشي و قسمتي از پيكر اين تالار همدردي ميشي . وقتي دري از درهاي اين تالار ميشي ، ديگه شدي و تموم شد رفت .

    مثل يه بدن فرض كن كه اعضا به همديگه وصل هستند .

    حالا فكرشو بكن يه عضوي در رنج و ناراحتي هست ، بقيه داغون ميشن ، پاي همين تالار ميدوني چقدر اشك ها و خنده ها بوجود اومده بدون اينكه هم رو ديده باشن يا لمس كرده باشن ، بدون اينكه نسبت خوني با هم داشته باشن .

    خيلي عظمت داره اگه بيشتر نگاه كني .

    هيچ كس نميخواد تو ذره اي ناراحت بشي ، اما خوب كه نگاه كني ميبيني ، هر كسي رفته رفته نقش خودش رو پيدا ميكنه ، اگر به وظايفش عمل كرد كه اين بدن بزرگ او رو قبول ميكنه و اگر مضر بود خود به خود دفع ميشه .

    اين فكرم انقدر توصيفش بزرگ هست كه نميتونم برات بيشتر شرح بدم حالت فكري خودم رو .

    اميدوارم درك كرده باشي . همه دارن از درون حست ميكنن و همه اين راهنمايي ها چه نظرات شخصي امثال من و چه كارشناساي گرانقدر كه حكم مغز اين سيستم رو دارن (و فرمايشاتشون اكثرا كاربردي و درست هست ) ميخواهيم تو رو داشته باشيم .

    اميدوارم كه هر لحظه و هر ثانيه شاد و خرم و آروم و مهربون باشي و چون از من قوي تر هستي ، بيشتر دوستت دارم .

    شاد و شاد و شاد باشي
    يامولاعلي

  17. 11 کاربر از پست مفید m25teh تشکرکرده اند .

    m25teh (سه شنبه 23 فروردین 90)

  18. #60
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 بهمن 91 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    4,847
    سطح
    44
    Points: 4,847, Level: 44
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,967

    تشکرشده 1,971 در 570 پست

    Rep Power
    82
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    دوستان عزیز!
    آقای زمانی درست میگن، باید صبور باشیم .
    واقعا موقعیت سخت و مهمیه.چنین تصمیم مهمی رو نمیشه به سرعت گرفت.

    آقای زمانی!از حرفای دوستان ناراحت نشید قصد بدی ندارن فقط نگران شما هستند.

    خانمت پیش خانوادش گفت که قبلا چه اتفاقی افتاده؟؟
    اونها هم فقط تعجب کردن؟!

    ببین آقا رامین، زندگی شما به جای حساسی رسیده و هر آن ممکنه خدای نکرده از هم بپاشه اونوقت شما نگران غرور خانمت هستی ؟
    ولی اون که خودش این مسئله رو پیش کشیده و انداخته تو ذهنت دیگه غرور چه معنی میده؟

    الان مسئله اصلی م مهم اینه که شما واقعیت رو به شمارتون بگید تا بتونه بهتر کمکتون کنه و چه بسا اینطوری غرور هیچکدام شما خورد نشه.
    با خانمت صحبت کن و بگو اگه میخواد زودتر مشکلتون حل بشه و هردو به آرامش برسید انشاء الله، باید واقعیتو به مشاور بگید.بهش اطمینان بدید که مشاور مثل پزشک امین شماست و صحبتهاتون پیشش محفوظه.
    بهش بگید اصلا شاید مشاور چیزی که تو میخوای(هرچی) تشخیص داد و تو به خواسته ات رسیدی.
    بگو که این راز داری من ممکننه کارو بدتر خراب کنه.
    موفق باشید

  19. 2 کاربر از پست مفید فرانک1389 تشکرکرده اند .

    فرانک1389 (سه شنبه 23 فروردین 90)


 
صفحه 6 از 12 نخستنخست 123456789101112 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 دی 93, 23:38
  2. دروغ گفتن شوهرم
    توسط شوكا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 آبان 91, 20:37
  3. بلوغ برادر کوچیکم و مشکلی که برام ایجاد کرده
    توسط sara.teh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 35
    آخرين نوشته: دوشنبه 29 فروردین 90, 10:05
  4. فریب یا دروغ زنم
    توسط ramin_zamani در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 فروردین 90, 01:45
  5. دروغ . بخشش . عشق
    توسط حنان در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 31 مرداد 87, 01:15

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.