به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 20
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 آذر 87 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1386-11-30
    نوشته ها
    77
    امتیاز
    4,645
    سطح
    43
    Points: 4,645, Level: 43
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    55

    تشکرشده 61 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: احساس پشيماني

    سلام خانم sshadi
    این اصلا خوب نیست که همسرتان را با دیگران مقایسه کنید
    شما از روز اول از تحصیلات و وضعیت مالی همسرتان اطلاع داشتید
    چه ویژگی در همسرتان دیدید که به ازدواج با ایشان اقدام کردید؟
    او شما را دوست میدارد و این را به شما ابراز می کند
    از کجا معلوم است مردانی که در پیش روی شما به همسرانشان ابراز علاقه می کنند در خفا هم همینطور باشند ؟ بعضی از افراد در اینگونه موارد تظاهر می کنند
    شاید اگر با مرد دیگری ازدواج می کردید که هم از لحاظ مادی و هم از لحاظ تحصیلات با شما برابر بود اما از نظر اخلاقی مشکل داشت یا شما را دوست نداشت و یا...
    ادمها گاهی قدر انچه را که دارند نمی دانند و به دنبال غیر ان می روندبعد متوجه می شوند انچه که به اصطلاح روزی دلشان را می زده برای انها بهترین بوده است و حسرت ان می خورند که روزی داشته اند
    گاهی خوشبختی زیاد انسانها را دلزده می کند و باعث می شود که شخص بی اختیار بهانه گرفته مسائل کم اهمیت را بزرگ ببیند و....
    خدا را به خاطر این زندگی که نصیبتان کرده شاکر باشید

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 شهریور 88 [ 09:47]
    تاریخ عضویت
    1386-12-12
    نوشته ها
    350
    امتیاز
    6,773
    سطح
    54
    Points: 6,773, Level: 54
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 177
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    218

    تشکرشده 222 در 118 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: احساس پشيماني

    سلام
    ببینید شما دارید برا خودتان مشکل درست می کنید
    باید به این جور مسایل واکنش نشان نداد
    شما انتخاب خود را کردید هیچوقت نباید معیار شعور و هوش را میزان تحصیلات گذاشت

  3. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 اسفند 86 [ 13:35]
    تاریخ عضویت
    1386-11-09
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    3,884
    سطح
    39
    Points: 3,884, Level: 39
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 66
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    30

    تشکرشده 34 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: احساس پشيماني

    دوست خوبم این که زندگی خودت را با خواهرت مقایسه میکنی خیلی بد است اگر هر چه زودتر این افکار مسموم را از ذهنت پاک نکنی کم کم ادامه زندگی برایت سخت میشه وبه یک دلیل کاملا واهی زندگی خودت و شوهرت را تباه میکنی و زمانی پی به اشتباهت میبری که خیلی دیر شده ، پول و تحصیلات تنها وسیله برای رسیدن به خوشبختی نیستند . فکرت را به نکات مثبت زندگیت معطوف کن و از لحظات باهم بودن لذت ببر ، لحظه ای که گذشت قابل برگشت نیست

  4. کاربر روبرو از پست مفید MOGHADDAM تشکرکرده است .

    MOGHADDAM (چهارشنبه 04 اردیبهشت 87)

  5. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 اردیبهشت 87 [ 10:06]
    تاریخ عضویت
    1387-1-20
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    3,618
    سطح
    37
    Points: 3,618, Level: 37
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: احساس پشيماني

    سلام شادی جان
    کاراشتباهیه آدم خودشو با دیگران مقایسه کنه هر کس زندگی خودشو می کنه . تحصیلات به نظرمن هیچ ربطی به درک و شعور ندارد. هستند آدم هایی که به اصطلاح خودشون تحصیل کرده اند ولی دریغ از یه ذره، " فهم " . و برعکسش.
    بعد همیشه زن باید همیشه در همه چیز از شوهرش بالاتر باشه ...
    فکرنمی کنم دو یا سه سال بیشتر درس خوندن تاثیری در زندگی تان داشته باشد. زندگی رو به کام خودتون تلخ نکنید...

  6. کاربر روبرو از پست مفید شيدا تشکرکرده است .

    شيدا (چهارشنبه 04 اردیبهشت 87)

  7. #15
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 مهر 89 [ 16:10]
    تاریخ عضویت
    1387-1-19
    نوشته ها
    1,801
    امتیاز
    13,034
    سطح
    74
    Points: 13,034, Level: 74
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    954

    تشکرشده 992 در 530 پست

    Rep Power
    200
    Array

    RE: احساس پشيماني

    سلام
    شما همسرتان را با چه كسي مقايسه مي كنيد. با مرداني مقايسه مي كنيد كه معلوم نيست واقعاً‌ چقدر همسران آنها از آنها راضي هستند. به قول MOGHADDAM ازدواج مثل يك ميوه نيست كه ...
    مگر شما چقدر كاملتر هستيد؟ چون ليسانس داريد، زيبا هستيد،‌جوانيد و .... مي توانيد بگوئيد كه سر تر از اوئيد؟؟؟
    شوهر شما ممكن است كمي خجالتي باشند و يا از رفت و آمد خوششان نيايد. چه بسا اگر ايشان هزار برابر برتر از شما هم بودند ممكن بود باز هم از رفت و آمد خوششان نيايد. اين دليل نمي شود كه چون اجتماعي نيستند پس ارزش زندگي كردن ندارند. آيا همانقدر كه شما انتظار داريد ايشان شما را درك كنند ، شما هم ايشان را درك ميكنيد؟
    بهتر است بيشتر بينديشيد.
    سعي نكنيد ايشان را تغيير دهيد. خودتان يك تغيير بكنيد سپس منتظر تغييرات خوب در زندگيتان باشيد.

  8. کاربر روبرو از پست مفید دانه تشکرکرده است .

    دانه (سه شنبه 05 شهریور 87)

  9. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 88 [ 13:23]
    تاریخ عضویت
    1387-1-17
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    3,738
    سطح
    38
    Points: 3,738, Level: 38
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 32 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: احساس پشيماني

    سلام sshadi
    فکر میکنم دوستان دیگر گفتند خود را مقایسه نکن در تکمیل صحبت دوستان باید بگویم یکی از بدترین افکار که باعث مشکلات در زندگی می شود مقایسه کردن است . اگر خواستی مقایسه کنی ببین که چه چیزهای زیادی شما و همسرتون دارید و دیگران از آن محروم اند .

  10. کاربر روبرو از پست مفید رعنا تشکرکرده است .

    رعنا (چهارشنبه 04 اردیبهشت 87)

  11. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 بهمن 90 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1387-2-28
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    3,523
    سطح
    37
    Points: 3,523, Level: 37
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: احساس پشيماني

    با سلام
    من فقط يك جمله از سقراط ميگويم:
    قبل از ازدواج خوب چشمهايت را باز كن و بعد از ازدواج چشمهايت را ببند.
    خواهر خوبم اين تنها مشكل شما نيست مشكل بسياري از زوجهاست ترديد را رها كنيد وبه زندگي خود بچسبيد وسعي كنيد زندگي ديگران را نبينيد
    تا حسرت بيهوده نخوريد و اين را هم به ياد داشته باشيد كه خداوند تمام خوبيها را به يك نفر عطا نميكند
    موفق باشيد

  12. کاربر روبرو از پست مفید قاسمي تشکرکرده است .

    قاسمي (سه شنبه 05 شهریور 87)

  13. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 03 بهمن 88 [ 20:47]
    تاریخ عضویت
    1386-10-14
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    3,767
    سطح
    38
    Points: 3,767, Level: 38
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 10 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: احساس پشيماني

    سلام sshadi
    نمی دانم جواب سوالت را گرفتی یا نه ؟
    اگر به نتیجه رسیدی دوست دارم برامون بنویسی .

  14. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 12 شهریور 87 [ 15:06]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    3,266
    سطح
    35
    Points: 3,266, Level: 35
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: احساس پشيماني

    من با خوندن مطلب اخر متوجه شدم اين حسادت است كه شما را ازار ميده
    سعي كن به همسرت و انتخابت احترام بزاري و علاقه ات را تمديد كن باهاش تفريح برو و اوقات بيشتري را باهم صرف كنين

  15. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 خرداد 88 [ 05:02]
    تاریخ عضویت
    1387-9-24
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    3,479
    سطح
    36
    Points: 3,479, Level: 36
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: احساس پشيماني

    سلام
    شادي خانم فكر كن اگه همسرت ليسانس بود و همسر خواهرت فوق ليسانس يا اگه .....
    باز هم اين مشكلات پيش نمي آمد؟ دست بالاي دست زياده اما "با ديدن خانه پادشاه آدم آشيانه اش را ويران نمي كنه" شايد اين مساله بالاتري پائين تري را هم زياد به رو آوردي در رفتار، گفتار، مستقيم يا غير مستقيم به هر حال مطمئناخانم فهميده وروشنفكري هستي كه به جاي جنجال راهنمايي خواستي، حالا كمي فكر كن خوشت مي آمد كه برعكس اين مطلب اتفاق مي افتاد اونوقت همسر تان شما را با مثلا همسر برادرش (حتي در ذهنش )مقايسه ميكرد؟


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.