چه جملات جالبی نوشتید! یعنی آدم حالش سینوسی باشه اشکالی نداره؟نوشته اصلی توسط BABY
ابتکار عملتون هم در تحلیل رفتاراتون خیلی جالب بود. ممنونم
البته یاد خدا خیلی خوبه اما به شرطی که آدم یاد خدا میفته فقط بخاطر خود خدا باشه نه اینکه یه ریز بخاطر اتفاقات بد زندگیش غر بزنه! اینو من بین اطرافیان زیاد دیدم(یواشکی می گم خودمم یه وقتایی اینجوریم!!!)! آدم فقط باید برای درخواست اطمینان و آرامش با خدا حرف بزنه نه برای غر غر و گلایه(یکی اینارو به خودم بگه!
)







) لیست کرده بودم مثبت ومنفی ، هر وقت که انجامشون میدادم آ آخر شبها ارزیابی میکردم خودمو ، نمره میدادم و یه کاغذهای رولی داشتم (ازین لگاریتمیا) و نمودار ارزیابی خودم از خودم رو توش کشیده بودم ، همینطور بالا و پائین داشت. سعی میکردم دلائل منفیها رو پیدا کنم و از طرف دیگه مثبتها رو بیشتر کنم بدینترتیب تلاشم این شده بود که مثل اون دستگاهه (تو برقه ) قسمتهای موج منفی رو حذف و بعدها به مثبت تبدیل کنم. مراقبه یه جوون از نعمتهای خدادی بهترین تجربه اون از این دوره میتونه باشه.
ابتکار عملتون هم در تحلیل رفتاراتون خیلی جالب بود. ممنونم
(یکی اینارو به خودم بگه!
)
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)