به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 69 از 92 نخستنخست ... 1929394959606162636465666768697071727374757677787989 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 681 تا 690 , از مجموع 913
  1. #681
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: حال و احوال ياران همدردي (2)

    سلام خانم باران چند وقتی توی تالار نیستند جا در تالار خا لی است امیدوارم زودتر به تالار بر گردد
    اقای سنگ تراشان عزیز مدیر خوب دوست داشتنی همدردی چند رو ز توی تالار نیستند جا در تالار خا لی است زودتر به تالار بیاید برای خانم باران و اقای سنگ تراشان ارزوی موفقیت و سلامتی می کنم
    اقای سنگ تراشان عزیز کجابید چند رو ز تو تالار نیستی تالار همدردی چه خبر

  2. 5 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (پنجشنبه 18 فروردین 90)

  3. #682
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 91 [ 10:54]
    تاریخ عضویت
    1386-12-10
    نوشته ها
    1,675
    امتیاز
    16,606
    سطح
    82
    Points: 16,606, Level: 82
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 244
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,060

    تشکرشده 3,145 در 958 پست

    Rep Power
    188
    Array

    RE: حال و احوال ياران همدردي (2)

    الان ساعت 4:01دقیقه صبحه، برای این اومدم چون دلم خیلی هوای دوستان قدیمی تالار رو کرده بود.
    نمی دونم چرا احساس می کنم اون زمونا تالار یه حال و هوای دیگه داشت. یه جو دوستانه خاص که پر از احترام بود. خیلی ها بودن که توی زندگی من تأثیر داشتن و من بیشتر مواقع بهشون فکر می کنم و دوست دارم بدونم الان در چه حالی هستن..
    البته چند نفر از دوستان همچنان هستن و از وجودشون بهره مندم، کسانی مثل:
    طاهره عزیز، آقای سنگتراشان، بی بی، کیوان، محمد ابراهیمی، غریب آشنا، خانم آنی ، ستاره عزیز، digitalman

    و دوستان غایب:

    108
    گردآفرید
    sorena_arman
    الینا
    دانه
    گلپر
    هنرمند
    عرفان یا آرمان
    لردحامد
    Search
    نقاب
    persian man
    mohajer
    gole maryam
    مردمک
    niloofar 25
    lمریم
    pone20
    poune
    عصرین گزلی
    shirin joon
    bloom
    winter
    harfedel
    بال تكين
    ماندگار
    مثل من
    چکامه
    نازنین غ
    شیلا
    wintersun77
    مسلمان
    f_z
    N.DELNAZ
    tarane5000
    nakm
    همسفر
    هوشیار
    مینا 22
    del
    sayehhaye_mah
    کنجکاو
    montazer_313
    حنان
    ثمین2
    parmis08
    mke
    hsh
    bahare.tanha
    EHRAMI
    sara joon
    fnh63
    no1
    fafa1360
    مریم 86
    noghte sare khat
    santatian
    taravat
    کاترین
    نديم
    Nilofar
    anosh
    شهامت


    امیدوارم هر جایی که هستن پیروز باشن و لبشون پر از خنده باشه... جاشون توی تالار خیلی خیلی خالیه ... هر کی باهاشون در ارتباطه سلام منو بهشون برسونه و بگه که همیشه به یادشون هستم و به خاطر کمکها و راهنمایی هاشون بهشون مدیونم..



  4. 11 کاربر از پست مفید shad تشکرکرده اند .

    shad (چهارشنبه 24 فروردین 90)

  5. #683
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: حال و احوال ياران همدردي (2)

    شادي من هم گاهي دلتنگ مي شوم به همين دليل كه تو دلتنگ شده اي و مي توانم درك كنم كه چه مي گويي نازنينم .

    اميدوارم هميشه خوب و خوش باشي و دلت اسير دلتنگي نشه خانمي .

    راستي شادي يادته يه خر به من دادي ؟!‌

    من هنوز خرم را دارم و خيلي هم دوستش دارم . مرسي گلم كه برام خاطره هاي قشنگ قشنگ درست كردي و به يادماندني .

    عمر به سرعت برق و با د مي گذرد و اين زندگي عجب بازي هايي دارد

  6. 2 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (جمعه 19 فروردین 90)

  7. #684
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: حال و احوال ياران همدردي (2)

    میرند آدمااااا .... از اونا فقط ..... خاطره هاشون ..... بجا میمونه

    شاد عزیزم

    زندگی جاریست مثل رود ... و ما هم روان و در گذر ، می آییم و می رویم .... مهم طراوتی است که از خود می توانیم به جا بگذاریم .


    طراوتی مثل آنچه شما به عنوان تأثیراتی که از این دوستان گرفته ای از آن یاد می کنی و فراموش نمیشه .

    دعای خیر و آرزوی بهترینها هم حاصل این یاد و گاه دلتنگیهاست که از عمق جان بر می خیزد و مطمئناً مثمر ثمر است .

    مامان بلو اسکای ، خوبــــــــی ؟؟؟

    به یمن مادر شدنت ، رفتم که مهد کودک همدردی را هم راه بندازم . همدردی داره ایال وار میشه ....

    خیلی خوشحالم که در این زمان و دوران مرخصی داری مامان میشی . یعنی فرصت خوبی در اختیار داری که جسماً و روحاً به خودت برسی . مطالعه و کسب آگاهی و مهارتهای لازم را از نظر دور ندار عزیزم .

    مدتیه از ستایش باران هم خبری نیست .... دلم براش تنگ شده .

    یاد همه دوستان غایب را به نیکی و خیر زنده می کنم و از خدا می خواهم هرجا و در هر کار که هستند سلامت و سربلند و موفقشان بداره .

    از دوستان همیشه حاضر و فعال هم صمیمانه قدردانی می کنم و خدا قوتی جانانه تقدیمتان باد :

    محمدابراهیمی

    BABY

    arix

    فرهنگ 27

    سارا بانو,

    ani

    بالهای صداقت

    blue sky

    بی دل

    yasa

    pardis81


    و کسانی که احیاناً از قلم افتاده اند .

    خلاصه همتونو دوست دارم و از بودن باهاتون لذت می برم .

    راستی کسی از کیوان خبر داره ؟؟؟ مگه دستم بهش نرسه از 26 اسفند تا حالا بی مرخصی گذاشته رفته و مارا دست تنها گذاشته ، خدا خیر بده به ساقی که یه وقتهایی میاد و کمک می کنه .

    به نظرتون آگهی یه مدیر گم شده بدهیم چطوره ؟؟


    همگی خوش و خرم باشید .

    .





  8. 10 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (جمعه 19 فروردین 90)

  9. #685
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: حال و احوال ياران همدردي (2)

    سلام از دوستان همیشه حاضر و فعا ل هم صمیما نه قدردانی می کنم
    خانم فرشته مهربان
    خانم انی
    خانم سارا
    اقای بی بی
    خانم شیدا حاتمی
    خانم بالهای صداقت
    فرهنگ 27
    خانم بلو اسکای
    خانم شادی
    خانم یا سا
    خانم پردیس 81
    خانم بی دل
    خانم ساقی

    از همه دوستان اسم بردم قدردانی می کنم براتون ارزوی موفقیت و سلامتی می کنم

  10. 10 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (چهارشنبه 24 فروردین 90)

  11. #686
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: احوال پرسی

    نقل قول نوشته اصلی توسط 'فرشته مهربان' pid='143136'
    راستی کسی از کیوان خبر داره ؟؟؟ مگه دستم بهش نرسه از 26 اسفند تا حالا بی مرخصی گذاشته رفته و مارا دست تنها گذاشته ، خدا خیر بده به ساقی که یه وقتهایی میاد و کمک می کنه .

    به نظرتون آگهی یه مدیر گم شده بدهیم چطوره ؟؟
    به به! تالار بدون ناظم و بدون مدیر! چه شووووووووووود؟!!!!
    فرشته هم که شده از خودمون
    : به این میگن ساااااااااایت!

    برای چی میخوای بری آگهی بدی؟
    اینطور غیبتها نشان از رشد و بالندگی داره بالاخره آقای مدیر هم عیالوارند و مسئولیت دارند در قبال اهل بیت محترمشون هر از گاهی لازمه که یه مرخصی بهشون داده بشه که به رشد و بالندگیشون برسن و ما هم اینجا در این تاپیک به رشد و بالندگی خودمون برسیم:
    happy talare bedoone modir

    و اما آقای کیوان قبل از عید یه نواهای قشنگ و "نغمه های دل انگیز"ی به گوششون رسیده بود، فکر کنم رفتن دنبال اون نواهای مورد نظر!

    و از همه جالب تر
    غیبت آقای بی بی است! یعنی کجا میتونه باشه؟ اونم این وقت سال!
    به نظرم رفته خاطره عاشقانه برای تاپیک مورد نظر بسازه:

    (اینجا کلی عکس گذاشتم ولی لود نشد: این بود که حذفش کردم! تالار که بی مدیر و بی ناظم بشه بهتر از این نمیشه دیگه!!!)

    فکر کنم بی بی اون قضیه پشت خاروندن و قولنج شکوندن رو یه خورده برعکس تعریف کرده بود یعنی جای فعل و فاعل رو همیچین یه نموره عوض کرده بود. انگار پشت خاروندن و قولنج و اینا افاقه نکرده و کار اساسی بیخ پیدا کرده:
    (اینجا هم عکس گذاشته بودم)

  12. 8 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (چهارشنبه 24 فروردین 90)

  13. #687
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: حال و احوال ياران همدردي (2)

    سلام به همه اعضای گل همدردی
    راستش از شما چه پنهون ، حسابی هوس حضور آقای سنگتراشان رو کردم . نه اینکه فکر کنید پسرخالمه اما از اینکه آدم یه جائی بیاد که صاحبخونه نیست خب معذبه دیگه!!! ،

    الان هفته چهارمه که از سال جدید میگذره و با این رکود کاری ، تعدادی از رئیس روسا هر جائی که رفتن برا تعطیلات هنوز برنگشتن رفتن جهاد اونم از نوع اقتصادیش !:P البته آمار برخی رو دارم که اونور آب تشریف بردن
    خیلی دوس داشتم بدونم کجا میشه رفت که یه ماهی اونجا موند و یاد فعالیت اقتصادی نیفتاد.
    آقای مدیر پاسخ سوالم یادتون نره ، برا سال بعد حتما از تجربه تون استفاده کنم



    خانوم بلو اسکای ، مامان شدنتون رو بهتون تبریک میگم .مطمئن هستم از همین ماههای اول رشدشون می تونید بهترین مادر دنیا براشون باشید. می دونید که تربیت بچه از همین الانا شروع میشه. خورد و خوراکتون ، خلق وخو و تفکراتتون روی اون تاثیر میذاره.
    امیدوارم در موقعیت جدیدتون هم موفق باشید


    سارا بانوی عزیز
    اتفاقا همون موقع که داشتم ارسال شما رو می خوندم ، یکی از همکارا کنارم بود ، همینجوری که داشتم باهاش صحبت می کردم ، ارسال شما رو هم می خوندم یهم زدم زیر خنده ، دیدم یه جوری داره نیگام میکنه (نگه کردن عاقل اندر سفیه)

    ببین دختر خوب ، شما یه سوت میزنی 30-40 نفر از نسوان رو تو جبهه خودت داری ، البته خوب می دونی که BABY حریف هست ، اما خواهشا اینقدر از این شکلکا ، خصوصا اونائی که هی ورجه وروجه میکنن نذار چون تمرکزم بهم میریزه ، گاهی فکر میکنم رو تاتمی هستم و حریفم هی داره رقص پا میکنه

  14. 7 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (شنبه 20 فروردین 90)

  15. #688
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: احوال پرسی

    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل
    و از همه جالب تر
    غیبت آقای بی بی است! یعنی کجا میتونه باشه؟ اونم این وقت سال!
    به نظرم رفته خاطره عاشقانه برای تاپیک مورد نظر بسازه:

    (اینجا هم عکس گذاشته بودم)
    بابا بی انصافی نکنین دیگه ، من همش 4 روز نبودم ، مدیر عزیز 30 روز 30 روز نمیاد اینقد قضیه جالب تر نمیشه که من 4 روز

    آره با همسرم رفتیم خاطره عاشقانه بسازیم ، اما بهش گفتم دیگه هیچی نسازیم
    آخه به غضنفر می گن با سویس جمله بساز میگه : من دیگه با هیچی جمله نمی سازم شما دارید از ترک بودن من سوء استفاده میکنید

    راستی چه خبر از کلنگ ؟؟؟
    خوب موقعی شروع کردی به کلنگ زدن ، اصلا اون روزای حساس خیلیا هستن که کلنگ دستشونه ، می دونم تصادفی نبوده و کاملا حساب شده انتخاب شده :D


    خب الهی شکر که عکسا لود نشدن

  16. 4 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (یکشنبه 21 فروردین 90)

  17. #689
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 اسفند 90 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1387-7-21
    نوشته ها
    1,027
    امتیاز
    8,463
    سطح
    62
    Points: 8,463, Level: 62
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,165

    تشکرشده 4,222 در 1,018 پست

    Rep Power
    121
    Array

    RE: احوال پرسی

    نقل قول نوشته اصلی توسط BABY
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل
    و از همه جالب تر
    غیبت آقای بی بی است! یعنی کجا میتونه باشه؟ اونم این وقت سال!
    به نظرم رفته خاطره عاشقانه برای تاپیک مورد نظر بسازه:

    (اینجا هم عکس گذاشته بودم)
    بابا بی انصافی نکنین دیگه ، من همش 4 روز نبودم ، مدیر عزیز 30 روز 30 روز نمیاد اینقد قضیه جالب تر نمیشه که من 4 روز

    آره با همسرم رفتیم خاطره عاشقانه بسازیم ، اما بهش گفتم دیگه هیچی نسازیم
    آخه به غضنفر می گن با سویس جمله بساز میگه : من دیگه با هیچی جمله نمی سازم شما دارید از ترک بودن من سوء استفاده میکنید

    راستی چه خبر از کلنگ ؟؟؟
    خوب موقعی شروع کردی به کلنگ زدن ، اصلا اون روزای حساس خیلیا هستن که کلنگ دستشونه ، می دونم تصادفی نبوده و کاملا حساب شده انتخاب شده :D


    خب الهی شکر که عکسا لود نشدن
    در روزگاری که بهانه های بسیار برای گریستن داریم ،
    شرم خندیدن، به مضحکه هم میهنان مان را بر خود نپسندیم.
    کار سختی نیست نشنیدن، نخواندن و نگفتن لطیفه های توهین آمیز...
    با اراده جمعی این عادت زشت را به ضدارزش تبدیل کنیم.

    نقل قول از کیوان عزیز

    خوب بی بی جان خودت چطوری برادر؟

    ما مخلص همه آقایون تالار هستیم و می خوام به خانما خیانت کنم و برم در رکاب بی بی جان بجنگم

    به هر حال می دونین که ، بنده خدا یار هاش کم شده

    ولی بی بی جان نترس ، من هستم

    خودم شون میکنم

  18. 5 کاربر از پست مفید gole maryam تشکرکرده اند .

    gole maryam (یکشنبه 21 فروردین 90)

  19. #690
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: احوال پرسی

    گل مریم جان
    پیغامت رو گرفتم ، و با شما همعقیده هستم. شما بهتر میدونی که قصد توهین به هیچ کدوم از هموطنانم رو ندارم ، اون لطیفه هم فقط شاهد مثالی بود که دیگه خاطره نسازیم و...
    بگذریم ، امیدوارم گل خنده همیشه (که نه) هر از گاهی رو لبای شما و همه دوستان تالار بشینه. قصدم فقط همینه.

    *********

    ممنونم از احوالپرسیتون ، از اینکه میدیدم هستید خوشحال بودم ولی نمی تونستم بهتون پیغام بدم ناراحت.

    اینو بگم رکاب BABY رکاب حق و حقیقته ، این یعنی حبهه BABY جبهه خیانت نیست ، حتی به دشمن مستقیم و رودررومون. بارها شده که بر همین اساس به سارا بانو اجازه فرار کردن دادم بابا بزرگ خدا بیامرزم میگفت همیشه یه راه فرار برا دشمنت بزار

    ، ایول ایول گل مریمو ایول خب حالا نفس کشاش بیان جلو
    (یواشکی : حالا واقعا هستی؟؟؟)
    گل مریم جان مثل اسمت گل گفتی ، اما من هیچوقت یاری نداشتم که بخواد ازشون کم هم بشه


  20. 4 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (شنبه 20 فروردین 90)


 
صفحه 69 از 92 نخستنخست ... 1929394959606162636465666768697071727374757677787989 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.