
نوشته اصلی توسط
رهایش
دانش، نگرش و رفتار آدمها الزاما یکسان نیست.
شما نمی تونید با پرسیدن نظرشون راجع به روابط دختر و پسر خارج از چارچوب ازدواج، رفتار گذشته ی ایشون یا حتی آینده ی ایشون را بسنجید.
چون ممکن است بر اساس دانش یا حتی نگرش به شما جواب بدهند، نه رفتارشون!
ضمن اینکه ممکن است تجربیاتی داشته اند و حالا بر اساس اون تجربیات به این نتیجه رسیده باشند. پس در جواب تحلیل اینگونه روابط به شما بگویند که به هزار و صد دلیل نمی پسندند. اما معنیش این نیست که تجربه نکرده اند.
و دست آخر اینکه، اگر خواستگار شما فرد سالمی باشد ( انشالله ) که مشکلی نیست، ولی اگر خدای ناکرده گیر آدم زرنگ و ناتویی افتاده باشید، هیچکدام از راههای دوستان به جواب نمی رسد. با تجربه ها خوب بلدند چه مدلی جواب بدهند و کجا مکث کنند و کجا لبخند بزنند که شما فکر کنید آخر معصومیت هستند!
علاقه مندی ها (Bookmarks)