به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 913

Threaded View

  1. #11
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: حال و احوال ياران همدردي (2)

    سلام به همه اعضای گل همدردی
    راستش از شما چه پنهون ، حسابی هوس حضور آقای سنگتراشان رو کردم . نه اینکه فکر کنید پسرخالمه اما از اینکه آدم یه جائی بیاد که صاحبخونه نیست خب معذبه دیگه!!! ،

    الان هفته چهارمه که از سال جدید میگذره و با این رکود کاری ، تعدادی از رئیس روسا هر جائی که رفتن برا تعطیلات هنوز برنگشتن رفتن جهاد اونم از نوع اقتصادیش !:P البته آمار برخی رو دارم که اونور آب تشریف بردن
    خیلی دوس داشتم بدونم کجا میشه رفت که یه ماهی اونجا موند و یاد فعالیت اقتصادی نیفتاد.
    آقای مدیر پاسخ سوالم یادتون نره ، برا سال بعد حتما از تجربه تون استفاده کنم



    خانوم بلو اسکای ، مامان شدنتون رو بهتون تبریک میگم .مطمئن هستم از همین ماههای اول رشدشون می تونید بهترین مادر دنیا براشون باشید. می دونید که تربیت بچه از همین الانا شروع میشه. خورد و خوراکتون ، خلق وخو و تفکراتتون روی اون تاثیر میذاره.
    امیدوارم در موقعیت جدیدتون هم موفق باشید


    سارا بانوی عزیز
    اتفاقا همون موقع که داشتم ارسال شما رو می خوندم ، یکی از همکارا کنارم بود ، همینجوری که داشتم باهاش صحبت می کردم ، ارسال شما رو هم می خوندم یهم زدم زیر خنده ، دیدم یه جوری داره نیگام میکنه (نگه کردن عاقل اندر سفیه)

    ببین دختر خوب ، شما یه سوت میزنی 30-40 نفر از نسوان رو تو جبهه خودت داری ، البته خوب می دونی که BABY حریف هست ، اما خواهشا اینقدر از این شکلکا ، خصوصا اونائی که هی ورجه وروجه میکنن نذار چون تمرکزم بهم میریزه ، گاهی فکر میکنم رو تاتمی هستم و حریفم هی داره رقص پا میکنه

  2. 7 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (شنبه 20 فروردین 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.