سلام به همه اعضای گل همدردی
راستش از شما چه پنهون ، حسابی هوس حضور آقای سنگتراشان رو کردم . نه اینکه فکر کنید پسرخالمه اما از اینکه آدم یه جائی بیاد که صاحبخونه نیست خب معذبه دیگه!!! ،
الان هفته چهارمه که از سال جدید میگذره و با این رکود کاری ، تعدادی از رئیس روسا هر جائی که رفتن برا تعطیلات هنوز برنگشتنرفتن جهاد اونم از نوع اقتصادیش !:P البته آمار برخی رو دارم که اونور آب تشریف بردن
خیلی دوس داشتم بدونم کجا میشه رفت که یه ماهی اونجا موند و یاد فعالیت اقتصادی نیفتاد.
آقای مدیر پاسخ سوالم یادتون نره ، برا سال بعد حتما از تجربه تون استفاده کنم
خانوم بلو اسکای ، مامان شدنتون رو بهتون تبریک میگم .مطمئن هستم از همین ماههای اول رشدشون می تونید بهترین مادر دنیا براشون باشید. می دونید که تربیت بچه از همین الانا شروع میشه. خورد و خوراکتون ، خلق وخو و تفکراتتون روی اون تاثیر میذاره.
امیدوارم در موقعیت جدیدتون هم موفق باشید
سارا بانوی عزیز
اتفاقا همون موقع که داشتم ارسال شما رو می خوندم ، یکی از همکارا کنارم بود ، همینجوری که داشتم باهاش صحبت می کردم ، ارسال شما رو هم می خوندم یهم زدم زیر خنده، دیدم یه جوری داره نیگام میکنه (نگه کردن عاقل اندر سفیه
)
ببین دختر خوب ، شما یه سوت میزنی 30-40 نفر از نسوان رو تو جبهه خودت داری ، البته خوب می دونی که BABY حریف هست ، اما خواهشا اینقدر از این شکلکا ، خصوصا اونائی که هی ورجه وروجه میکنن نذار چون تمرکزم بهم میریزه ، گاهی فکر میکنم رو تاتمی هستم و حریفم هی داره رقص پا میکنه![]()







رفتن جهاد اونم از نوع اقتصادیش !:P البته آمار برخی رو دارم که اونور آب تشریف بردن


پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)