به نظر من اصلا سوال زشتی نیست که بخواد باعث ناراحتی بشه. البته ممکنه شرح جزییات رابطه خوشایند نباشه ، اما صرفا گفتنش چیز بدی نیست.
تشکرشده 235 در 97 پست
به نظر من اصلا سوال زشتی نیست که بخواد باعث ناراحتی بشه. البته ممکنه شرح جزییات رابطه خوشایند نباشه ، اما صرفا گفتنش چیز بدی نیست.
montana (جمعه 10 شهریور 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)