RE: فوق العاده حساس و زود رنج هستم.
شيدا عزيز ممنونم از پستت و تايپيك تسوكه كه برايم گذاشته بودي.
وقتي از لخاظ روحي مشكل پيدا مي كنم و آرامشم را از دست ميدم حساسيتم هام زياد ميشه يك مسئله كوچك را براي خودم بزرگ مي كنم اما وقتي آرامش پيدا مي كنم دز بي خياليم هم بالا ميره. مثل همين چند روز كه اوضاع روحيم خراب بود و تموم رفتارهاي ديگران ذهنم را درگير مي كرد و ذهنم پر از علامت سوال ميشد.
شيدا جون باز هم ازت ممنونم نه تنها سرم درد نگرفت بلكه از قلم دلنشينت خيلي هم لذت بردم .
... به سراغ من اگر می آیید،
نرم و آهسته بیایید
مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من
علاقه مندی ها (Bookmarks)