به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 27 نخستنخست 12345678910111222 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 262
  1. #11
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    نقل قول نوشته اصلی توسط saboktakin
    سبک تکین از پست خودم و خودت به چه نتیجه ای میرسی؟

    اينكه اين حس وابستگي انگار تو اكثر ما زنها يا شايدم بعضي مردا مشتركه . و يا شايدم خودخواهي بعضي از ما ها زياده و همه چي رو براي خودمون مي خوايم .
    ولي خوب خودخواهي بدي نيست كه ، به نظرم خيلي قشنگ و زيباست ولي به شرط اينكه طرف مقابلت هم درك كنه اين حس قشنگ رو و بهت احترام بذاره وگرنه زجركش كردن خود آدمه .


    سبكتكين تو در معناي دلبستگي و وابستگي دچار اشكال هستي . گويي اين دو را همراستا با هم مي داني

    ممكن نيست همسران دلبستگي به هم همديگر را درك نكنند و...بلكه آنچه مشكل زا است و مشكل ايجاد مي كند وابستگي است.

    خواهش مي كنم حال كه اهل كتاب خواندن شده اي .
    كتابهاي " وابستگي مقابل ؤ وابستگي عاطفي " را بخوان .

  2. 4 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (شنبه 20 فروردین 90)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: واسه سبکتکین



    ديگه حس وابسته بودن بهش ندارم . دوست دارم برگرده ولي ديگه خودمو نمي كشم براش وقتي هم زنگ مي زنه اصلا اصرار نمي كنم بهش .
    يه مشكل دیگه هم كه دارم اينه كه نمي دونم بهتره كه تو اين شرايط چه جوري برخورد كنم . حالا كه اون نرمش بيشتري نشون مي ده من هيچ حرفي در مورد برگشتنش نزنم ؟

    مي ترسم دوباره اگه بخوام حرفي بزنم سرد بشه و فكر كنه باز دارم التماسش مي كنم و از طرفي مي گم شايد اينجوري هم خوب نباشه كه هيچي بهش نمي گم شايد منتظره كه ازش بخوام كه برگرده نمي دونم .

    قادر به تشخيص رفتار درست نيستم و بخاطر همين منفعلانه عمل مي كنم و فعلا هيچي نمي گم ولي هر چي فكر مي كنم چيزي به مغزم نمي رسه . در واقع خلاقيت ندارم براي مديريت اين وضع .

  4. 2 کاربر از پست مفید saboktakin تشکرکرده اند .

    saboktakin (شنبه 20 فروردین 90)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 بهمن 04 [ 07:55]
    تاریخ عضویت
    1389-9-14
    نوشته ها
    430
    امتیاز
    15,799
    سطح
    80
    Points: 15,799, Level: 80
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,069

    تشکرشده 2,080 در 437 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    سبكتكين جان سلام
    خيلي دوست دارم كمكت كنم اما واقعا بلد نيستم و مي ترسم كارو خرابتر كنم
    فقط همه ي ما واست دعا ميكنيم كه زودتر مشكلت حل شه چه مشكل خودت اعم از وابستگي (حتي يك ذره) و عدم قاطعيت و خلاقيت (دعوام نكن خودت گفتي :D) و مشكل در تصميم گيري (كه خودم هم دارم :D )
    و هم رابطه ات با همسرت!

  6. 2 کاربر از پست مفید yasa تشکرکرده اند .

    yasa (پنجشنبه 18 فروردین 90)

  7. #14
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    نقل قول نوشته اصلی توسط saboktakin


    ديگه حس وابسته بودن بهش ندارم . دوست دارم برگرده ولي ديگه خودمو نمي كشم براش وقتي هم زنگ مي زنه اصلا اصرار نمي كنم بهش .
    يه مشكل دیگه هم كه دارم اينه كه نمي دونم بهتره كه تو اين شرايط چه جوري برخورد كنم . حالا كه اون نرمش بيشتري نشون مي ده من هيچ حرفي در مورد برگشتنش نزنم ؟

    مي ترسم دوباره اگه بخوام حرفي بزنم سرد بشه و فكر كنه باز دارم التماسش مي كنم و از طرفي مي گم شايد اينجوري هم خوب نباشه كه هيچي بهش نمي گم شايد منتظره كه ازش بخوام كه برگرده نمي دونم .

    قادر به تشخيص رفتار درست نيستم و بخاطر همين منفعلانه عمل مي كنم و فعلا هيچي نمي گم ولي هر چي فكر مي كنم چيزي به مغزم نمي رسه . در واقع خلاقيت ندارم براي مديريت اين وضع .

    سلام سبکتکین

    سال نو مبارک .


    خیلی خوشحال شدم وقتی می دیدمت که تالار میایی اما پست نمی زنی یا در راهنمایی دادن به دیگران پست می زنی ( معلومه میومدی و مطالب مفید تالار رومی خوندی ) . این نشونه خوبیه . ادامه بده و جز به ضرورت پست نزن .

    عزیزم پستهات مثل همینی که نقل قول گرفته ام ( که ویرایش شده ) باشه . یعنی از خودت و حالاتت بگو و راهنمائی بخواه و از دیگران نگو .

    میخوام بگم که یه مقدر تونستی احساسات و ترس رو کنترل کنی . باز هم میتونی . ادامه بده و از شوهرت نگو و تمرکز روش نداشته باش .


    موفق باشی .



  8. 4 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (پنجشنبه 18 فروردین 90)

  9. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    ممنون مي شم اگه كمكم كنيد كه تو اين وضع چيكار كنم . نمي دونم چه جوري تصميم بگيرم هر راهي رو انتخاب كنم يه سري مزايا داره و يه سري معايب . و نمي تونم بينشون انتخاب كنم . ضمن اينكه به خاطر علاقه اي كه به شوهرم دارم و اينكه دوست دارم كه شوهرم برگرده همش ناخوداگاه دوست دارم شرطاشو قبول كنم .


  10. کاربر روبرو از پست مفید saboktakin تشکرکرده است .

    saboktakin (شنبه 20 فروردین 90)

  11. #16
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    سعي نكن فقط به فكر خوشحال كردن همسرت باشي آن هم به هر قيمتي .

    در زمان تصميم گيري به اين فكر كن كه هر دو طرف بايد برنده باشند . نه به فكر شكست دادن همسرت باش و نه به فكر شكست دادن خودت . تصميم هايت را بالغانه بگير . از احساسي بودن پرهيز كن . اگر اين شك در تصميم گيري در تو هست يعني اينكه هنوز جاي كار كردن روي خودت را داري و هنوز بر خودت و احساساتت مسلط نيستي .


    هيچوقت ما به مطلق كامل دست پيدا نمي كنيم اما سبك و سنگين كردن و حفظ منافع طرفين در يك حركت زناشويي ( گروهي ) از اولويتها برخوردار است.

  12. 4 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (پنجشنبه 18 فروردین 90)

  13. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: واسه سبکتکین


    من خودم فكر مي كنم اگه قرار باشه با اين وضع برگرديم و بزور همديگرو تحمل كنيم برنگرده بهتره . چون فايده اي نداره سر هر چيز كوچيكي باز دعوامون مي شه و جر و بحث .


  14. کاربر روبرو از پست مفید saboktakin تشکرکرده است .

    saboktakin (شنبه 20 فروردین 90)

  15. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 26 اسفند 90 [ 01:46]
    تاریخ عضویت
    1388-9-01
    نوشته ها
    262
    امتیاز
    4,329
    سطح
    41
    Points: 4,329, Level: 41
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    876

    تشکرشده 872 در 206 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: واسه سبکتکین


    راستي ياد گرفتي با خودت زندگي كني ؟

    خوشبخت باشي .


  16. 2 کاربر از پست مفید m25teh تشکرکرده اند .

    m25teh (پنجشنبه 18 فروردین 90)

  17. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    ممنون آقاي m25teh از راهنماييتون
    ياد گرفتم با خودم زندگي كنم ؟ فكر مي كنم آره و خوشبختانه اين مسئله رو پذيرفتم كه اصلا ممكنه از هم جدا شيم . سخت هست ولي قابل تحمله . هنوزم خيلي وقتا احساس تنهايي مي كنم و دوست دارم كه يكي باشه از جنس همسر كه دركت كنه و كمكت كنه .
    ديگه احساس وابستگي به شوهرم ندارم البته دوست دارم كه زندگيمو دوباره بسازم .



  18. 2 کاربر از پست مفید saboktakin تشکرکرده اند .

    saboktakin (پنجشنبه 18 فروردین 90)

  19. #20
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    saboktakin

    باز هم تاکید می کنم از شوهرت حرفی نزن از خودت و روحیات و حالاتت بگو برای راهنمائی گرفتن در جهت تغییر . و در ادامه روند اجرای راهکارها و اثراتش را بیان کن . مسائل مستقیم بین خودت و شوهرت ( مهریه ببخشی یا نه ، برش گردونی یا نه ، طلاق بگیری یا ... ) را بزار برای بعد . و در حدی که خودت و شوهرت بخواهید با هم مشاوره بگیرید را هم که قراره مشاوره حضوری برید .

    این فرصت و اینجا را بزار برای کار روی خودت و تغییرات مثبت .

    به همین دلیل من بعضی پستهات را ویرایش و بعضی را هم حذف می کنم .



    پاورقی
    =====

    دوستان راهنما توجه داشته باشند که در موضوع بین سبکتکین و همسرش وارد نشوند ، بگذارید ذهنش از او رها و روی خودش متمرکز شود . لذا پستهایی که غیر این جهت باشه( و توجه و ذهن او را به سوی شوهرش می برد ) حذف شده و می شود .

    با تشکر

  20. 7 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (پنجشنبه 18 فروردین 90)


 
صفحه 2 از 27 نخستنخست 12345678910111222 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.