به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 12 نخستنخست 123456789101112 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 111
  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    دوست عزيز
    حرفاي فرشته مهربون واقعا خيلي مفيد بود اگه بهش دقت كني . يه چيزي رو در اين باره مي خواستم اضافه كنم كه تجربه خودمه .
    متاسفانه من هم مثل خانم شما كاملا احساس محور بوده و هستم . من هم وقتي با همسرم نامزد كردم ديگه كاملا تصور مي كردم شوهر كردم يعني از نظر خودم همه چي رو تموم شده مي دونستم و هيچوقت هم فكر اينكه بخوام يا بتونم با كس ديگه اي ازدواج كنم رو نداشتم . و متاسفانه رابطه جنسي هم باهاش قبل از ازدواج داشتم حالا شانس آوردم كه من با اون ازدواج كردم ولي اگه نمي كردم الان يه مشكلي مثل مشكل خانم شما داشتم . اصلا اينطوري فكر نكن كه چون خانمت با نامزد سابقش رابطه داشته هنوز هم تو فكر اونه و عاشق اونه . اگه عاشق اون بود با تو ازدواج نمي كرد . همش اونو مقصر ندون و اگه يه كم فكر كني كه همسر شما تو اون دوران و موقع نامزديش به چي فكر مي كرده انقدر اونو گناهكار نمي دوني .
    داشتم به يه چيزي فكر مي كردم نمي دونم ربط داره به موضوعتون يا نه . اكثر پسرها قبل از ازدواج با چندين دختر تجربه رابطه جنسي رو دارن ولي واقعا فكر مي كنين بعد از ازدواج به تك تك اون رابطه ها فكر مي كنن و هيچوقت فراموشش نمي كنن ؟ اصلا اينطور نيست . وقتي همسر شما با شما ازدواج كرده حتما نامزدشو فراموش كرده بوده ولي اين پاك بودن و صداقت شما باعث شده دائما به عقب برگرده و به جاي اينكه اون قضيه رو فراموش كنه همش تو ذهنش خودشو مقصر و گناهكار دونسته . الان هم اگه شما بتوني فراموش كني و اونو ببخشي مطمئن باش ديگه اصلا به اين موضوع فكر هم نمي كنه .
    بقول آقاي m25teh اميدوارم از خدا كمك بخواين و ستار العيوب باشين و خودتون به خودتون كمك كنيد كه اين مسئله رو فراموش كنيد نه اينكه همش نمك بپاشين بهش و براي خودتون فكر و خيال كنين .

  2. 7 کاربر از پست مفید saboktakin تشکرکرده اند .

    saboktakin (چهارشنبه 17 فروردین 90)

  3. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 10 اردیبهشت 90 [ 09:10]
    تاریخ عضویت
    1390-1-03
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    1,995
    سطح
    26
    Points: 1,995, Level: 26
    Level completed: 95%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    64

    تشکرشده 64 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    ممنون از نظرات دوستان و فرشته مهربان
    فعلا که باید تا دوشنبه واسه زمان مشاوره بهزیستی صبر کنم
    خانواده همسرم هم از طریق زنم ماجرا بهزیستی رو فهمیدن و هی به خانومم زنگ میزنن
    ازش خواهش میکنن،تهدیدش میکنن و کلی حرفای دیگه
    منم که روز به روز اعصابم ضعیف تر میشه
    همش فکر میکنم اگه اونو طلاق بدم از اون بهتر دیگه نمیتونم پیدا کنم و یکبار دیگم فکر میکنم اینجوریم نمیتونم زندگی کنم و بی محلیشا و انجام ندادن وظایف زناشویشو تحمل کنم
    خدمت بعضی از دوستان هم که گفتن من تصمیمو گرفتم و نظرات دوستان بی فایده است، باید بگم من قصد بازی دادن یا گرفتن وقت سایتو ندارم
    خواستم هم درددل کنم هم راهنمایی بشم
    از وقتی اومدم سایت خیلی سبکتر شدم چون نمیتونم این اتفاقات رو با کسی مطرح و سفره دلمو خالی کتم
    بازم معذرت از دوستان که حوصله تونو بردم ولی خواهشم اینه منو تحمل کنین
    شاید زندگی من درس عبرتی باشه واسه بعضی از بچه ها

  4. 5 کاربر از پست مفید ramin_zamani تشکرکرده اند .

    ramin_zamani (چهارشنبه 17 فروردین 90)

  5. #33
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 شهریور 96 [ 22:02]
    تاریخ عضویت
    1389-9-06
    نوشته ها
    1,077
    امتیاز
    14,205
    سطح
    77
    Points: 14,205, Level: 77
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 245
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,300

    تشکرشده 3,560 در 934 پست

    Rep Power
    123
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    سلام آقا رامین گرامی
    کاش فرهنگ ما طوری بود که ناموس رو خیلی می بخشید فقط در بعضی قسمت های بدن زن نمی دیدیم و کاش اینقدر فرهنگ ما سعه صدر داشت که اجازه بده کسی که اشتباه کرده و خطا کرده بتونه به اندازه خطاش تاوان بده نه یک عمر....
    کاش به جای دوشیزه بودن و یا نبودن یک دختر بیشتر به ویژگی های شخصیتی و لیاقت و رفتارش توجه می شد که اینها توی زندگی مهمتر از داشتن و یا نداشتن پرده بکارت هست...
    حیف که چه دخترهایی که با لیاقت و استعداد بودند و اینطوری سر چیزهای اینچنینی و یا در گذشته سر یک سوءتفاهم زندگیشون تباه شد...
    کاش زن و مرد رو یک کالا نمی دیدیم که دست دوم و اول داشته باشه...
    دوست عزیز برادر من رامین
    روی حرف من به شما برادر عزیز نیست
    حسرت ها و حرفهای یک عمرمن هست ...
    به هر حال من و شما دست پرورده این فرهنگ هستیم و بعضی مسائل با گوشت و پوست ما عجین شده و به این راحتی ها هم از بین نمیره
    هم عمل غیر صادقانه همسر شما که از اول همه چیز رو نگفت تحت تاثیر این فرهنگ غیر معقول هست و هم عکس العمل و شدت ناراحتی شما
    دوست خوبم من شما رو متهم نمی کنم شاید اگر برادر خود من هم بود همین عکس العمل را داشت هر چی باشه از کوزه همه ما همون برون می تراورد که فرهنگ در آن ریخته است...
    من عمل غیر صادقانه خانومتون رو تائید نمی کنم ولی باید خودمونو جای همدیگه بذاریم تا بتونیم همدیگه رو درک کنیم
    نباید همه چیز رو بخاطر یک مورد که متاسفانه تابوی جامعه ماست بذاریم کنار و حذفش کنیم
    امیدوارم عجله نکنید و زود تصمیم به جدایی نگیرید
    امیدوارم به خودتون فرصت و آرامش بدید شاید با مرور زمان و اندیشه بیشتر بتونید این موضوع رو هضم کنید
    و در نهایت امیدوارم هر چی به صلاحتونه پیش بیاد براتون ...
    موفق باشید

  6. 6 کاربر از پست مفید نیلا تشکرکرده اند .

    نیلا (چهارشنبه 17 فروردین 90)

  7. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 اردیبهشت 90 [ 11:35]
    تاریخ عضویت
    1390-1-17
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    1,375
    سطح
    20
    Points: 1,375, Level: 20
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2
    تشکرشده 2 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    نقل قول نوشته اصلی توسط ramin_zamani
    ممنون از نظراتتون
    فعلا مثه 2 تا آدم عادی زندگی میکنیم...میگیم... میخندیم... متلک میگیم... گریه میکنیم و کارهای دیگه
    منتظریم زمان مشاوره بهزیستی برسه
    ولی جالبه بدونید نامزد قبلی زن من هم در آستانه طلاق با زنشه
    توی فامیل و اطرافم هم خبر دادگاهیشون پیچیده و انو به زن من ربط میدن که نامزد قبلیش نتونسته اونو فراموش کنه
    حتی زن ایشون به خانم من زنگ زده و گفته شوهر من هرشب با آوردن اسم تو زندگی مارو زهر کرده و منم میخواد طلاق بده
    خانم من هم بهش گفته به من ربطی نداره و من دارم زندگیه خودمو میکنم
    خلاصه با ازدواج من کانون چندین خانواده داره از هم میپاشه
    من موندم تو معادله چند مجهولی
    1- دروغ زنم
    2-فراموش نشدن نامزد قبلی توسط اون آقا و زن من
    3- حرفا و کنایه های ریز و درشت مردم
    4- فرو ریختن خانواده ها
    5- ترس مبهم آینده
    6- شکست سنگین عشقی و اینکه بدونم تو دنیا نباید عاشق چشم و گوش بسته شد و با حرفای قشنگ و دروغهای رنگ و وارنگ خام شد
    وقتی تنهام به خدا میگم:
    آخه خداجون چرا؟
    چرا نذاشتی زنه من و نامزد قبلیش که عاشق هم بودن به هم برسن؟
    چرا منو آوردی وسط؟
    دوست عزیز من نه دکتر هستم نه مشاور اما

    واقعا خیلی سخته این موقعیت تو.واقعا.حتی فکر کردنش هم سخته.اینو مردهای مرداد ماهی خیلی بهتر درک میکنن.من حتی خوابش رو هم دیدم کلی تو خواب و بیداری گریه کردم که چرا چنین خوابی رو دیدم چه برسه به واقعیت.واقعا دل بزرگی میخواد.اما.....اما

    دوست عزیز یه واقعیتی رو بهت میخوام بگم.من یه روز خیلی به مشکل تو فکر کردم و خودمو جات گذاشتم.
    دوست عزیز این دنیا و همه چیز این دنیا حتی همسر و فرزندها همه یه خواب شیرین یا تلخ هست که خیلی زود تموم میشه.اصل زندگی اون دنیا هست.خود خدا هم بارها گفته که این دنیا بازیچه ای بیشتر نیست.یعنی واقعیت نداره و وقتی میمیریم تازه میفهمیم که خواب بوده.حالا تو این خواب کم(70 سال رو در مقابل میلیونها سال اون دنیا قرار بده میفهمی چقدر کمه)حالا تو این خواب کم این امتحان رو خدا برات گذاشته تا ببینه چکارمیکنی.سعی کن از این دریچه به موضوع نگاه کنی تا کمی باعث ارامشت بشه.از خدا گلایه نکن.وقتی که او دنیا رفتیم تازه میفهمیم که درد و بلای این دنیا واقعا ارزش گلایه کردن به خدا رو نداره.(البته برای تخلیه خودمون من هم بعضی وقتها گلایه مبیکنم ولی برای خالی کردن خودم)
    دوست عزیز سعی کن به مشکلات این دنیا به عنوان مشکلات حقیقی نگاه نکنی و اینو بدونی که این مشکلات تو خوابه.مثل خوابی که من دیدم تو خواب درباره داستان تو و وقتی بلند شدم واقعا احساس راحتی کردم.حالا خواب تو کمی طول زمانش بزرگتره و ایمان و صبر بزرگتر میخواد.ب دعا و نماز از خدا کمک بخواه.سعی کن روح خدایی خودتو نشون بدی و مثل خدا که اشتباهات بندگان رو میبخشه با زنت هم همین کارو کنی که این باعث میشه که خدا هم تمام شتباهات تورو برای این کار بزرگ نادیده بگیره
    زنت الان پلی هست برای رسیدن به خدا.پس ازش استفاده کن و خودتو به خدا نزدیکتر کن.نزدیک و نزدیکتر .تا دیگه به این مشکلات دنیایی خنده کنی و بگی مشکلات من بزرگتره یا خدا؟؟؟
    و مطمئنا خدا بزرگتره .

  8. 2 کاربر از پست مفید reza4321 تشکرکرده اند .

    reza4321 (پنجشنبه 18 فروردین 90)

  9. #35
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    رامین عزیز

    می دونم بار سنگینی روی روان شماست . درکت می کنم ، رویاهای زیبایی برای خودت و همسرت داری که به تلاطم افتاده .


    تردید از طرفی ، علاقه و محبت از سویی ، فکر جدایی ، تبعات آن ، تصور ادامه با آزردگی به وجود آمده و تصاویری در ذهن که دست از سرت بر نمی داره و اطرافیان و حرف مردم ، و مرد بودنت و مسئول دیدن خودت در قبال این زندگی ، ترسها ، نگرانی ها ، تصورحیثیتی که خدشه دیده ، احساس قربانی بودن و ... و ... و .... همه را به خوبی می فهمم
    .

    فشار روحی سنگینی است بهت حق میدم ، هر کسی به راحتی نمیتونه تحمل کنه .

    اما از نوع بیان شما دریافتم که فردی با توان تسلط بر خود در شرایط سخت هستی . دوستانه میخواهم که از این توان بهره بگیری .


    با همان توجه و محبتی که به برادرم دارم اگر در اینگونه شرایطی قرار گیرد ، به شما می نگرم و آرامشت را مهم می دانم .


    سعی کن از تمرکز بر خانمت و آنچه بر او گذشته و رفتاری که اکنون داره ، بیرون آیی و فقط و فقط رو خودت متمرکز شوی و برای کسب آرامش تلاش کنی .


    و مهمتر از همه سئوال اساسی من اینه :

    دلت میخواد یک بار برای همیشه این مسئله را حل کنی ؟ به گونه ای که همه این فشارها رفع و به آرامش برسی ؟ و به خودت و تدبیرت و راهی که در پیش گرفته ای افتخار کرده و سربلندی را نصیب کنی ؟

    منتظر جوابت می مونم تا بر اساس آن بفهمم پست 30 را ادامه بدهم یا رهاش کنم .



    .




  10. 5 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (چهارشنبه 17 فروردین 90)

  11. #36
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 10 اردیبهشت 90 [ 09:10]
    تاریخ عضویت
    1390-1-03
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    1,995
    سطح
    26
    Points: 1,995, Level: 26
    Level completed: 95%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    64

    تشکرشده 64 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    میدونید چیه!
    من هر کدوم از این 2 راه رو پیش بگیرم به آرامش نمیرسم
    اگه از زنم جدا بشم، یه عمر حسرت عشق اولمو میخورم
    اگه باهاش بمونم، هم خودمو هم اونو اذیت میکنم و یه عمر عذاب میکشم
    خدمت دوستم reza4321 عرض کنم که حرفای قشنگی زدی، من از کودکی به اون دنیا فکر میکردم و حتی آرزو کردم و از خدا خواستم، زنی نصیبم کنه که اون دنیا هم با هم باشیم چه در جهنم چه در بهشت
    بهمین خاطر داغون میشم که زنم قبلا با کسه دیگه بوده
    شاید دارین به آرزوم میخندین ولی خیلی خیلی از خدا خواستم

  12. 2 کاربر از پست مفید ramin_zamani تشکرکرده اند .

    ramin_zamani (چهارشنبه 31 فروردین 90)

  13. #37
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    نقل قول نوشته اصلی توسط ramin_zamani
    میدونید چیه!
    من هر کدوم از این 2 راه رو پیش بگیرم به آرامش نمیرسم
    اگه از زنم جدا بشم، یه عمر حسرت عشق اولمو میخورم


    حالا یه بار دیگه پست 30 رو بخون .

    برادر خوبم

    پس چه باید کرد ؟

    با نوع نگاه شما و آنچه در پست 30 که و ادامه آن گفته و می توانم بگویم ، راه شما میشه بن بست .

    حالا سئوال اینه می خواهید در بن بست بمانید یا مایل به یافتن راهی هستی که آرامش در آن هست و در پی آرامشی که حاصل می شود ، آزادانه تصمیمی محکم و استوار و مطمئن گرفتن ؟؟؟


    کدامیک ؟؟


    .


  14. 3 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (پنجشنبه 25 فروردین 90)

  15. #38
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 شهریور 90 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1389-8-26
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,816
    سطح
    25
    Points: 1,816, Level: 25
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    71

    تشکرشده 71 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    نقل قول نوشته اصلی توسط ramin_zamani
    میدونید چیه!
    من هر کدوم از این 2 راه رو پیش بگیرم به آرامش نمیرسم
    اگه از زنم جدا بشم، یه عمر حسرت عشق اولمو میخورم
    اگه باهاش بمونم، هم خودمو هم اونو اذیت میکنم و یه عمر عذاب میکشم
    خدمت دوستم reza4321 عرض کنم که حرفای قشنگی زدی، من از کودکی به اون دنیا فکر میکردم و حتی آرزو کردم و از خدا خواستم، زنی نصیبم کنه که اون دنیا هم با هم باشیم چه در جهنم چه در بهشت
    بهمین خاطر داغون میشم که زنم قبلا با کسه دیگه بوده
    شاید دارین به آرزوم میخندین ولی خیلی خیلی از خدا خواستم
    رامین عزیز،

    تمام طول روز توی فکرمی، بات حرف میزنم، به حرفات فکر میکنم ...

    باید این موضوع رو حل کنی !

    خواهش میکنم فعلا" هیچ تصمیمی نگیر، فقط یه مدت به خودت زمان بده !

  16. کاربر روبرو از پست مفید 367 تشکرکرده است .

    367 (چهارشنبه 17 فروردین 90)

  17. #39
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 10 اردیبهشت 90 [ 09:10]
    تاریخ عضویت
    1390-1-03
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    1,995
    سطح
    26
    Points: 1,995, Level: 26
    Level completed: 95%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    64

    تشکرشده 64 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    فعلا بهتره تو بن بست بمونم و منتظر زمان مشاوره بهزیستی باشم
    تا دوشنبه زمان زیادی نیست
    ممنون از دوستان که تنهام نمیذارید

  18. کاربر روبرو از پست مفید ramin_zamani تشکرکرده است .

    ramin_zamani (پنجشنبه 18 فروردین 90)

  19. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 18:24]
    تاریخ عضویت
    1388-11-09
    نوشته ها
    198
    امتیاز
    3,644
    سطح
    37
    Points: 3,644, Level: 37
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    472

    تشکرشده 490 در 114 پست

    Rep Power
    36
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    كابوس ما زنها اينه كه شوهرمون با يه زنه ديگه ارتباط احساسي و عاطفي داشته باشه در واقع قلبش واسه يكي ديگه بتپه اما واسه مردها خيانت جنسي غير قابال تحمل و بخششه
    به نظرم اين نوع صداقت خانمتون صداقت خطرناكه كه زندگيه زن و شوهرها رو به هم ميزنه آخه لزومي نداره كه گذشته رو واسه شما بازگو كنه وقتي آدم يه اشتباهي رو مرتكب ميشه و پشيمونه و به درگاه خدا هم نادمه نبايد هميه چيز رو خراب كنه. ممكنه دلش هنوز توي گذشته جا مونده
    البته شما جنبه مثبت رو در نظر بگيرين كه خانمتون بيچاره ميخواسته صداقتشو نشون بده . من زنهايي رو ميشناسم كه قبل از ازدواجشون متاسفانه دوستان مذكر داشتن تازه بدون اطلاع خانواده و محرميت و...ولي الان بهترين زندگي رو دارن و همسرشون هم چيزي از گذشته شون نميدونن
    اينقدر به گذشته فكر نكنيد گذشته ها گذشته. يه مثل هست كه ميگه قبل از ازدواج خوب دو تا چشماتونو باز كنيد ولي بعد از ازدواج يه چشمتونو ببنديد
    شما و بخصوص خانمتون براي بهبود رابطتون بايد خيلي تلاش كنيد كه نيازمند صبر و زمانه.
    متاسفانه من و همسرم چون بي تجربه بوديم يه حرفهايي به همديگه در آغاز زندگيمون زديم كه نسبت به هم بي اعتماد شديم البته اين وسط من در گذشته كاري نكرده بودم ولي اون حرفهايي ميزد كه داغ ميكردم من هم چون لجباز بودم و فوق العاده حسود و احساساتي دروغهايي گفتم كه مثلا دلمو خنك كنم ولي ديد اونو نسبت به خودم خراب كردم و تا يه مدت همش متلك ميگفت و حرفام رو به رخم ميكشيد
    و از اونجايي كه دروغ بي اعتمادي مياره دو سال طول كشيد تا رابطه مون خوب بشه گرچه هنوز حرفاي منو فراموش نكرده
    واسه شما و خانمتون نميدونم بستگي به تلاشتون داره .اگه ميخواين زندگيتونو بسازين راهش اينه كه شما گذشت كنيد و اينقدر حرفهاي اونو توي ذهنتون تكرار نكنيد . يه وقت بهشون متلك نگيد . يه وقت سرد برخورد نكنيد كه اون هم نا اميد بشه.حتي نگاهتون هم حاكي از گذشت باشه چون مطمئن باش هر حسي نسبت به خانومت داشته باشي بخاطر غريزه زن بودنش خوب درك ميكنه
    زمان همه چيز رو درست ميكنه درسته واسه يه مرد سخته اما ميتونيد.
    واسه ما بدنيا اومدن بچمون باعث شد رابطه مون بهتر بشه و نقطه اشتراك و توجهمون بيشتر بشه .گرچه قبلا از داشتن بچه ميترسيدم چون به آينده رابطه مون اميدوار نبودم اما حالا خيلي خوشحالم
    ديگه نميدونم چي بگم فقط اينكه صبور باشين . قسمت اينجور بوده.
    اگه سوالي و ابهامي هم توي ذهنتون هست حتما از خانمتون بپرسين نذارين خودتون به خودتون جواب بدين هميشه اون چيزيكه ما فكر ميكنيم درست نيست



  20. 3 کاربر از پست مفید saint mary تشکرکرده اند .

    saint mary (جمعه 19 فروردین 90)


 
صفحه 4 از 12 نخستنخست 123456789101112 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 دی 93, 23:38
  2. دروغ گفتن شوهرم
    توسط شوكا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 آبان 91, 20:37
  3. بلوغ برادر کوچیکم و مشکلی که برام ایجاد کرده
    توسط sara.teh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 35
    آخرين نوشته: دوشنبه 29 فروردین 90, 10:05
  4. فریب یا دروغ زنم
    توسط ramin_zamani در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 فروردین 90, 01:45
  5. دروغ . بخشش . عشق
    توسط حنان در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 31 مرداد 87, 01:15

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.