سلام خواهش میکنم.نوشته اصلی توسط سابینا
بله سیتالوپرام از دارو هایی هست که میزان سرتونین رو زیاد میکنه که باعث خوشی و جلوگیری از تو فکر رفتن میکنه.
جز اس اس ار ای هست.
اگر محمد میگرن یا سردرد نداره فلووکستین هم باید خوب باشه چون مثل سیتالوپرام جز همونه.
اما بهترین دارو در حال حاضر سرترالین با نام تجاری اسنترا هست و کمترین عوارض رو داره و بهترین اثر.اما مشکلش کاهش میل جنسی هست.قیمت ازادش دانه ای هزار تومان.هر دانه ۵۰میلی.
سیتالوپرام تا دوز ۵۰-۶۰ میل مشکلی نداره.
ضمنا محمد میتونه از داروی پروپرانولول یا اسم علمی ایندرال بدون توصیه پزشک مصرف کنه که داروی فراوان و کم عوارضیه.
به هر حال دارو هاشو هرچی که می خوره بگید تا بهترین مشاوره رو اگر خدا بخواد بهتون بدم.
راستی دارو های اعصاب باعث تعریض زیاد بدن نیز میشن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)