نوشته اصلی توسط saboktakin
سبكتكين تو در معناي دلبستگي و وابستگي دچار اشكال هستي . گويي اين دو را همراستا با هم مي داني
ممكن نيست همسران دلبستگي به هم همديگر را درك نكنند و...بلكه آنچه مشكل زا است و مشكل ايجاد مي كند وابستگي است.
خواهش مي كنم حال كه اهل كتاب خواندن شده اي .
كتابهاي " وابستگي مقابل ؤ وابستگي عاطفي " را بخوان .





خودت گفتي :D) و مشكل در تصميم گيري (كه خودم هم دارم :D )

علاقه مندی ها (Bookmarks)