مررسیییییییی دوست مننوشته اصلی توسط tabesh
ولی در پست قبلی هیچ کس روش جدا شدن به من یاد نداد
همه گفتن باید جدا بشی
من خودمم میدونستم باید تموم کنم اما دنبال یه راه خوب وکم درد تر میگشتم
تشکرشده 148 در 58 پست
مررسیییییییی دوست مننوشته اصلی توسط tabesh
ولی در پست قبلی هیچ کس روش جدا شدن به من یاد نداد
همه گفتن باید جدا بشی
من خودمم میدونستم باید تموم کنم اما دنبال یه راه خوب وکم درد تر میگشتم
ارتاوا (یکشنبه 28 فروردین 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)