به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 29 , از مجموع 29
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 تیر 90 [ 23:21]
    تاریخ عضویت
    1389-7-01
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    1,988
    سطح
    26
    Points: 1,988, Level: 26
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 13 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جداشدیم(اگه میخای با کسی دوست بشین قبلش این تجربه روبخونید)

    دوست عزیز خیلی از ما تجربه مشابه شما رو داشتیم خیلی سخته میدونم ای کاش قبلا به توصیه دوستان عمل کرده بودید.
    الان چیزی که شما رو ناراحت میکنه اینه که حرفهای طرف مقابلتون رو باور کرده بودید تمام احساساتتون رو به پاش ریختید ولی در نهایت اون فقط خودشو در نظر گرفت و شما رو تنها گذاشت.درک میکنم چه حسی داریدو در چه شرایطی قرار دارید این اتفاق دیر یا زود می افتاد.
    سعی کنید قوی باشید این فشار عصبی برای قلب شما میتونه مضر باشه امید وار باشید به آینده
    سخته ولی سعی کنید به خاطراتتون فکر نکنید حتی نگران ایشون هم نباشید. به خدا توکل کنید

  2. کاربر روبرو از پست مفید tabesh تشکرکرده است .

    tabesh (چهارشنبه 21 اردیبهشت 90)

  3. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 08 مهر 91 [ 10:05]
    تاریخ عضویت
    1389-6-23
    نوشته ها
    89
    امتیاز
    2,530
    سطح
    30
    Points: 2,530, Level: 30
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    146

    تشکرشده 148 در 58 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جداشدیم(اگه میخای با کسی دوست بشین قبلش این تجربه روبخونید)

    نقل قول نوشته اصلی توسط tabesh
    دوست عزیز خیلی از ما تجربه مشابه شما رو داشتیم خیلی سخته میدونم ای کاش قبلا به توصیه دوستان عمل کرده بودید.
    الان چیزی که شما رو ناراحت میکنه اینه که حرفهای طرف مقابلتون رو باور کرده بودید تمام احساساتتون رو به پاش ریختید ولی در نهایت اون فقط خودشو در نظر گرفت و شما رو تنها گذاشت.درک میکنم چه حسی داریدو در چه شرایطی قرار دارید این اتفاق دیر یا زود می افتاد.
    سعی کنید قوی باشید این فشار عصبی برای قلب شما میتونه مضر باشه امید وار باشید به آینده
    سخته ولی سعی کنید به خاطراتتون فکر نکنید حتی نگران ایشون هم نباشید. به خدا توکل کنید
    مررسیییییییی دوست من
    ولی در پست قبلی هیچ کس روش جدا شدن به من یاد نداد
    همه گفتن باید جدا بشی
    من خودمم میدونستم باید تموم کنم اما دنبال یه راه خوب وکم درد تر میگشتم



  4. کاربر روبرو از پست مفید ارتاوا تشکرکرده است .

    ارتاوا (یکشنبه 28 فروردین 90)

  5. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 12 آبان 91 [ 08:57]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    1,659
    سطح
    23
    Points: 1,659, Level: 23
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    76

    تشکرشده 77 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جداشدیم(اگه میخای با کسی دوست بشین قبلش این تجربه روبخونید)

    نقل قول نوشته اصلی توسط ارتاوا
    نقل قول نوشته اصلی توسط سابینا
    دوست خوبم به هر حال این مسئله به نفع شما بوده که از رابطه ای که آینده ای براش متصور نیست بیرون اومدید
    هر روز که پیش می رفتید زمان بر علیه شما بود و شما هر چقدر وابسته تر می شدید موقع جدایی بیشتر بازنده می شدید
    باید به خودتون یک مقدار فرصت بدید که زخم های جدایی مرحم پیدا کنند و به مرور فراموشتون بشه
    فکر بازگشت هم به سرتون نزنه لطفا
    باور کنید هیچگس آینده شو نمیدونه
    من بیشتر وقت ها این روزها فکرم به اینه که من چقدر بدبختم ولی بعضا فکر می کنم درسته که من دارم یک دوره سخت رو میگذرونم و نا امید کننده ، ولی از کجا معلوم که آینده م چطور خواهد بود؟
    شما هم بیمار هستید و در حال حاضر ناراحت، ولی باور کنید زندگی بازیهای زیادی داره و هیچکس نمی تونه بگه آینده ش چطوری میشه نه من و نه شما
    پس اینقدر نا امید نباشید
    نه خیالتون از بازگشت که راحت باشه
    دیگه نمیخام دیروز روتجربه کنم
    من الان عذاب وجدان دارم که اون درسشو نتونه بخونه یا مشروط بشه
    خدا کنه نشه
    کاش دیروز نگفته بودم
    کاش تابستون میگفتم
    اما خودش گفت یهوباشه و آخرش که چی
    خیلی شرایطه بدیه
    توروخدا به کسی که میدونید بهش نمیرسین دل نبندین حتی 1 لحظه
    بازم باهام حرف بزنید اینجا تالار همدردیه شاید زودتر از این وضع خلاص بشم

    من هم یه مشکلی مثل شما تو همین عید برام پیش اومد منتها قبل از عید به طور کلی نمومش کردم، قبول کردیم که دوست هم باشیم و بمونیم ولی هیچ کدوم ربطی به اینکه با هم ازدواج کنیم نداره، اگه شما می خواین با کسی ازدواج کنید از هموت اول یه جوری مطرح کنید، دوستی قضیه اش برق می کنه
    موفق باشی

  6. کاربر روبرو از پست مفید mohammad_1369 تشکرکرده است .

    mohammad_1369 (سه شنبه 30 فروردین 90)

  7. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 شهریور 96 [ 20:04]
    تاریخ عضویت
    1389-12-04
    نوشته ها
    404
    امتیاز
    6,886
    سطح
    54
    Points: 6,886, Level: 54
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    533

    تشکرشده 600 در 287 پست

    Rep Power
    57
    Array

    RE: جداشدیم(اگه میخای با کسی دوست بشین قبلش این تجربه روبخونید)

    دوست من
    به نظر من بیماری ایی که قابل تحمل باشه دلیل جدایی کسی نیست.اگه به این دلیل رفت همون بهتر که رفت!
    کسی رو توی دلت راه بده که جای خالی ایی برای تو داشته باشه نه اینکه بخوای برای تصاحب جای خالی مدام مبارزه کنی
    بدنبال کسی باش که تو رو همونطور که هستی با همین مشخصات با همین قیافه با همین ... بخواد
    مقاله هایی مبنی بر کم کردن اثر جدایی در سایت هست از اونها استفاده کن
    بله درک می کنم سخته این نوع جدایی من خودم تجربه کردم ولی فراموش می کنی اگر بخوای باور کن

  8. 3 کاربر از پست مفید tamas تشکرکرده اند .

    tamas (چهارشنبه 07 اردیبهشت 90)

  9. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 08 مهر 91 [ 10:05]
    تاریخ عضویت
    1389-6-23
    نوشته ها
    89
    امتیاز
    2,530
    سطح
    30
    Points: 2,530, Level: 30
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    146

    تشکرشده 148 در 58 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جداشدیم(اگه میخای با کسی دوست بشین قبلش این تجربه روبخونید)

    من هم یه مشکلی مثل شما تو همین عید برام پیش اومد منتها قبل از عید به طور کلی نمومش کردم، قبول کردیم که دوست هم باشیم و بمونیم ولی هیچ کدوم ربطی به اینکه با هم ازدواج کنیم نداره، اگه شما می خواین با کسی ازدواج کنید از هموت اول یه جوری مطرح کنید، دوستی قضیه اش برق می کنه
    موفق باشی
    میشه لطف کنید وبگید این دوستی چطوریه؟
    اساسا ابراز علاقه ای توش هس ؟
    اگه هس چطوریه؟
    لطف کن وواضح و صریح بگو
    در ثانی آینده این دوستی چیه؟
    مسلما اون دختر بعد از عروسیش نمیتونه با شما باشه درسته؟
    بعدشم شما حاضری با دختری ازدواج کنی که همچین دوستی داشته؟
    لطف کن وهمه سوالامو جواب بده

  10. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 آذر 91 [ 10:57]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    1,989
    سطح
    26
    Points: 1,989, Level: 26
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    49

    تشکرشده 50 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جداشدیم(اگه میخای با کسی دوست بشین قبلش این تجربه روبخونید)

    سلام برادر عزیزم. هرکسی توی این دنیا یه مشکل کوچیک پیدا میکنه فکرمیکنه بدترین مشکل دنیا رو داره در صورتی که اگه دوروبرشو نگاه کنه میبینه ازاین بدترهم هست. وقتی مطالب شمارو توی این پست خوندم به خدا از اول تا اخرش صورتم خیس اشک بود چون به خوبی تجربه کردم که چقدر سخته کسیرو دوست داشته باشی و اون حتی درک نکنه!!! عزیزم من در حال حاظر بایکی دوستم. دوستیه ما هم فقط به عنوان رفاقته. توی این رابطه به هم ابراز علاقه میکنیم ولی احساس واقعیه خودمونو میگیم نه اینکه از روی سرگرمی یا دلخوشیه طرف مقابل حرفی بزنیم. ما فقط دوستیم تا وقتی که قصد ازدواج داشته باشیم. توی ایران متاسفانه اینطور جا افتاده که وقتی باجنس مخالف دوست شدی باید بهش ابراز علاقه کنی در حدی که وابسته بشی اما ما میتونیم به راحتی با هم باشیم و همدیگرو به عنوان یه دوست اجتماعی بپذیریم مثل همکلاسیها و بقیه ی دوستانمون.شاید قبول نداشته باشی اما این نظر شخصیه منه.
    تو بهترینی و شایسته ی بهترین ها هستی.

  11. کاربر روبرو از پست مفید صمیمی تشکرکرده است .

    صمیمی (چهارشنبه 07 اردیبهشت 90)

  12. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 آذر 91 [ 23:49]
    تاریخ عضویت
    1389-9-16
    نوشته ها
    195
    امتیاز
    3,588
    سطح
    37
    Points: 3,588, Level: 37
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    175

    تشکرشده 175 در 96 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جداشدیم(اگه میخای با کسی دوست بشین قبلش این تجربه روبخونید)

    دوست خوبم صمیمی وقتی با یک نفر دوست شدی و شروع به براز احساسات کنی آن طرف که سنگ نیست آدمه ناخودآگاه وابسته میشه حتی اگر انکار کنه و بعد از جدایی ضربه می خوره که در افرائ مختلف متفاوته ، دوست خوبم امیدوارم این دوستی ها هیچ وقت تو کشورمون جا نیفته چون همین الان که جا نیفتاده داریم عواقبشو میبینم نمونش ارتاوا عزیز

  13. 4 کاربر از پست مفید sara20 تشکرکرده اند .

    sara20 (چهارشنبه 07 اردیبهشت 90)

  14. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 24 اردیبهشت 90 [ 12:30]
    تاریخ عضویت
    1390-2-06
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    1,339
    سطح
    20
    Points: 1,339, Level: 20
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: جداشدیم(اگه میخای با کسی دوست بشین قبلش این تجربه روبخونید)

    نقل قول نوشته اصلی توسط ارتاوا
    وضعیتمو در تاپیک:
    با دوستی بدون ازدواج چکار کنم؟
    توضیح دادم
    دبروز روز 13 فروردین از هم جدا شدیم
    خیلی با خودم فکر کردم وفهمبدم که ضرر اصلبوتو ابن رابطه شاید اون بکنه
    قبل عید ی روز حرف دلشو فهمیدم
    دختر خالش گیر داده بود که باید از هم جدا شیم
    ازش پرسیدم اگه من سالم بودم مبگفتی جدا بشیم؟
    گفت:نه
    دلم شکست بهش گفتم که شکست
    معذرت خاستو گفت بچگی کردم
    اما از دلم رفت
    فهمیدم که منو واسه تنها نبودن خودش میخاد
    فهمیدم که هر وقت با دختر خالش باشه بعدش باهام اوقات تلخی میکنه
    گذشت تا روز 4 عید دوباره گیر داد که جدا بشیم منم گفتم باشه
    دگه التماس نکردم
    یکم گریه کردم
    خداحافظی کردم و گوشیو خاموش کردم
    2 ساعت بعد که گوشیوروشن کردم داشت زنگ میزد گریه کردوگفت من بدون تونمبتونم
    منم باز قبول کردمو قرار شد دگه حرف جدایی نباشه

    خلاصه تا اینکه دیروز بهم زنگزد
    شب قبلش باز خونه خالش بود
    بهش گفتم که من نمیخام زندگیتوخراب کنم
    اونم گفت آره ما داریم خیلی وابسته میشیم و این خیلی خطرناکه
    قرار شد تا تابستون صبر کنیم
    اما اس داد که یهو تموم کنیم
    منم گفتم همین حالا خوبه
    گفت باشه ولی چت بکنبم و تک بزنیم
    اما 4 ساعت بدش که من زنگ زدم دگه اون تک نزد و اینجور فهمیدم
    که دختر خالش داره کمکش میکنه که این رابطه تموم بشه
    جالب اینکه خود دختر خالش دوس پسر داره
    فهمیدم که همه اینا زیر سره بیماریمه
    دگه هیچ وفت بکسی دل نمیبندم
    دیشب شب اول قبرم بود شب اول قبر بخاطر این وحشتناک که از دلبستگیها یهو جدا میشیم
    حالا دگه به شب اول قبر اطمینان دارم
    اونایی که با هم دوس میشنو زودم جدا میشن یا واسه سکسه سا واسه خوشگذرونیو تلکه کردن همدیگه

    جووون هرکی دوس دارین به کسی دل نبندین دوستم شدید بازم دل نبندید
    اگه آدم سالمی باشین دوست نمیشن تا دل ببندید بجز اینکه بدونین قطعا بهم میرسین اونم خونوادهاتون بدونن
    من دیروز خیلی واسم وحشتناک بود
    و دیشبم شب اول قبرم بود
    خیلی تنهااااام
    جز خدا کسیو ندارم که این همه احساساتمو خرجش کنم و اونم بفهمه و یکم واسش بجنگه
    دگه با هیچ کس دوس نمیشم هیچوقت

  15. #29
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 09 تیر 90 [ 10:28]
    تاریخ عضویت
    1390-2-19
    نوشته ها
    45
    امتیاز
    1,469
    سطح
    21
    Points: 1,469, Level: 21
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    50

    تشکرشده 51 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جداشدیم(اگه میخای با کسی دوست بشین قبلش این تجربه روبخونید)

    داداش خوبم،خیلی متاثر شدم.من واقعا به خدا حستو میفهمم.یه دختر با تو اینکارو کرد ویه پسر بامن.قضیمو تو قسمت ارتباط دختر و پسر با عنوان"چطور ازین وضعیت نجات پیدا کنم"نوشتم.اون به من میگفت من زندگی رو مدیون توام.اگه یه روز پاشمو ببینم همه ی دنیا نابود شده اما تو فقط وجود داری،همین برام کافیه.میگفت ازدواج میکنیم،من روزها میشینمو فقط نگات میکنمک تا سیر شم.اینقدر منو دوست داشت.اما رفت.من اولا داشتم دغ میکردم،یه بار به خاطرش رگ دستمو بریدم.اما الان دیگه خیلی قوی تر شدم.گذر زمان یه مرهم واقعی واسه دردای آدمه.تو هم بدون این روزا تموم میشه.یه جوری التیام پیدا میکنی که باورت نمیشه.الان حتما احساس میکنی تا ابد باید بخاطر این دختره زجر بکشی،اما بخدا خوب میشی.درست میشه.آدم وقتی زمان میگذره کم کم بهتر میشه.الان نمیگم خیلی خوبم اما خیلی خیلی بهتر از قبلم.من دیوونش بودم و اونم دیوونه ی من،اما اون فراموش کرد پس منم میتونم.سعی کن نقاط منفیه شخصیت اون دختر رو همیشه مرور کنی نه خوبی هاشو.داداش من مطمین باش عشق فقط یک بار تو زندگی اتفاق نمیافته.ایشالله اینبار عاشق کسی شی که لیاقت تورو داشته باشه.قوی باش.

  16. 3 کاربر از پست مفید mahraveh تشکرکرده اند .

    mahraveh (شنبه 24 اردیبهشت 90)


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کسی رو دوست دارم که نباید اون رو دوست داشته باشم
    توسط ahmad_reza در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 دی 91, 02:34
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 بهمن 90, 20:16
  3. +با کسی دوست شدم که دوست دیگه ای داره
    توسط nazi_145 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 اردیبهشت 87, 15:18
  4. با کسی دوست شدم که دوست دیگه ای داره
    توسط nazi_145 در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 15 اردیبهشت 87, 15:01

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.