نه اصلا. این یک موضوع شخصی بین شما و شوهرتون هست ، اگه درک نمی کنن شما رو ، یک بار منطقی توضیح بدین که چرا ، اگه قانع نشدن که دیگه مشکل خودشونه.نوشته اصلی توسط نيلوفر84
اما در مورد بچه دار شدن یا نشدن ، سعی کنین یک کم تحقیق کنین ، مطلب بخونین و یا فیلم ببینین ، شاید حستون تغییر کرد. ( البته نه تحت فشار).








علاقه مندی ها (Bookmarks)