پرناز جون امیدوارم امسال بهترین سال زندگیت همراه با خوشبختیت باشه ممنون از صحبت های قشنگت.
احمد علی از شما هم ممنونم راهنمایتون عاقلانه ,کاربردی و منطقی بود . توکل به خدا.
یه خبر: یه خواستگار خوب(مدرک فوق لیسانس مثل خواهرم که فوق لیسانسه -با اخلاق و خانواده خوب)برای خواهرم امده,از همه شما دوستای خوبم خواهش میکنم دعا کنید که اگه این 2 نفر با هم خوشبخت میشن و این امر مقدس به صلاحشون هست ,خواهرم بهانه جویی نکنه و جواب بلهرو بده.(چون خواستگارهای قبلیش رو به جز چند تاشون رو به خاطر نداشتن تحصیلاتی که در حد خودش باشه رد کرد)![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)