RE: بلوغ برادر کوچیکم و مشکلی که برام ایجاد کرده
آفرین سارای عزیز
خوشحالم که راه درست را برگزیدید
یک نفر به زور بدون خواست شما یک کاری انجام داده.هیچ دلیلی وجود ندارد که کسی در مورد شما فکر بدی بکند.اگر کسی چنین فکری بکند مشکل از طرز فکر اوست نه شما.شما این وسط هیچ کاره بودید و هیچ تقصیری نداشتید.پس اینقدر خودتان را عذاب ندهید و اگر برادرتان ادامه داد حتما به حرفی که زدید عمل کنید
برایتان آرزوی خوشبختی می کنم


سلب مسئولیت : تمامی گفته های من صرفا حاصل تجربیات و تفکر های شخصی بوده و هیچ گونه جنبه علمی ، روانشناختی ، دینی و ایدئولوژیستی ندارد . لذا مسئولیت استفاده و پیروی از این نوشته به عهده خود شما بوده و شما موظفید با تحقیق در منابع معتبر دینی و اخلاقی صحت نوشته ها را قبل از قبول تحقیق بفرمایید
علاقه مندی ها (Bookmarks)