هستم من آن تك درختي كه در پاي طوفان نشسته
همه شاخه هاي وجودش ز خشم طبيعت شكسته
صد بار به سنگ کینه بستند مرا
از خویش غریبانه گسستند مرا
گفتند همیشه بی ریا باید زیست
اینه شدم باز شکستند مرا
تشکرشده 185 در 37 پست
هستم من آن تك درختي كه در پاي طوفان نشسته
همه شاخه هاي وجودش ز خشم طبيعت شكسته
صد بار به سنگ کینه بستند مرا
از خویش غریبانه گسستند مرا
گفتند همیشه بی ریا باید زیست
اینه شدم باز شکستند مرا
دقایق زندگی (یکشنبه 07 فروردین 90)
تشکرشده 2,234 در 570 پست
سر ارادت ما و آستان حضرت دوست
که هرچه بر سر ما می رود ارادت اوست
![]()
طاهره (سه شنبه 09 فروردین 90)
تشکرشده 451 در 101 پست
صبحم به ندیدن رخ یار گذشت
شام آمد و ضجه ی من زار گذشت
دل، بی رخ لاله گون دلدار شکست
اشکم به درآمد و به رخسار نشست
شعر از خودمه و در مورد امام زمانه؛ برداشت دیگه ای نشه لطفا!!!
mohsenazizi (سه شنبه 09 فروردین 90)
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
یا رب کجاست محرم رازی که یک زمان
دل شرح آن دهد که چه دید و چه ها کشید
hamed65 (سه شنبه 09 فروردین 90)
تشکرشده 1,724 در 298 پست
در خـزان هـجر گـل ای بلبل طبع حــزین
خامُـشی شـرط وفـاداری بـود، غـوغـا چـرا
shayana (سه شنبه 09 فروردین 90)
تشکرشده 1,389 در 345 پست
من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی
ولی با خفت و خواری پی شبنم نمیگردم
او که شد!
سیمرغ ِ
قله ی قاف ِ غرور
بر بلندای هوایش
دور شد
پرواز کرد
تنها ماند
![]()
سلب مسئولیت : تمامی گفته های من صرفا حاصل تجربیات و تفکر های شخصی بوده و هیچ گونه جنبه علمی ، روانشناختی ، دینی و ایدئولوژیستی ندارد . لذا مسئولیت استفاده و پیروی از این نوشته به عهده خود شما بوده و شما موظفید با تحقیق در منابع معتبر دینی و اخلاقی صحت نوشته ها را قبل از قبول تحقیق بفرمایید
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
خموش سایه که فریاد بلبل از خامیستنوشته اصلی توسط shayana
چو شمع سوخته آن به که بی سخن باشی
شعر از سایه (هوشنگ ابتهاج)
hamed65 (سه شنبه 09 فروردین 90)
تشکرشده 902 در 220 پست
باده نوشی که در او روی و ریایی نبود *** بهتر از زهد فروشی که در او روی و ریاست
حافظ
green (سه شنبه 09 فروردین 90)
تشکرشده 4,928 در 1,071 پست
نوشته اصلی توسط Hamed65
امروز کسی محرم اسرار کسی نیست ،؛، ما تجربه کردیم ، کسی یار کسی نیست
هستی (سه شنبه 09 فروردین 90)
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
سخنی که نیست طاقت که ز خویشتن بپوشمنوشته اصلی توسط blue sky
به کدام دوست گویم که محل راز باشد؟
hamed65 (سه شنبه 09 فروردین 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)