با سلام به خانم بهشت،
اون تاپیک رو خوندم، خیلی تاسف آور بود! خیلی جاها گریم گرفت! بویژه وقتی هموند ها با راهنمایی قرآن و ائمه معصومین (ع) بهش کمک می کردن! هر چند دیگه گویا بی جواب مانده بود و نتیجه نامشخص
! ان شاء الله خدای عالمیان ایشون رو ببخشه و زندگی شون رو به مسیر راستین برگردونه
! رَبّنا لا تُواخِذنا اِن نَسینا اَو اَخطَانا!
هموند عزیز بهشت هم گویا عصبانی هستن! از خدا می خوام اگه مشکلی واسه ایشون پیش اومده حل شه به زودی! ان شا الله!
راستش با خوندن اون تاپیک فعلا برای ازدواج شدیدا به تردید و دلهره افتادم!!!![]()







! بویژه وقتی هموند ها با راهنمایی قرآن و ائمه معصومین (ع) بهش کمک می کردن! هر چند دیگه گویا بی جواب مانده بود و نتیجه نامشخص
! ان شاء الله خدای عالمیان ایشون رو ببخشه و زندگی شون رو به مسیر راستین برگردونه
! رَبّنا لا تُواخِذنا اِن نَسینا اَو اَخطَانا!
! از خدا می خوام اگه مشکلی واسه ایشون پیش اومده حل شه به زودی! ان شا الله!


علاقه مندی ها (Bookmarks)