tamas عزیز واقعا ازت ممنونم که با راهنماییهای خوبت خیلی زیاد داری به من کمک میکنی.
راستش پسرعموهام اصلا برام مهم نیستن بیشتر فکری که خود عموم میکنه برام مهمه . اینکه شاید فکر کنه قضیه ای پیش اومده و یا اینکه من راحت نیستم که حالا میخوام روسری بذارم ولی خب خوب که فکر کردم به این نتیجه رسیدم که حق با شماست و زندگی اینده مو نمیتونم به خاطر اینکه اونا شاید ناراحت بشن خراب کنم . همینطور که من به اونا احترام میزارم قطعا اونا هم باید احترام بزارن . فقط امیدوارم از من نپرسن که چرا نظرم عوض شده و روسری میزارم ! : دی ولی واقعا ازت ممنونم که بهم خیلی کمک کردی و فکرم رو باز کردی.
[/quote]
نوشته اصلی توسط montana










علاقه مندی ها (Bookmarks)