من با صرف روسری گذاشتن مشکلی ندارم . مشکلم اینه که دوست ندارم یکدفعه تغییر کنم در حالیکه اونا هم اصلا از این قضیه خبر ندارند و دلیلی هم نمیتونم بیارم . خودش هم خب خیلی چیزا رو در رابطه با خانوما رعایت میکنه . مادرش و خواهراش هم بی حجاب هستند و روسری ندارند ولی خب خودش میگه که من همسرم دوست دارم که اینطوری باشه و به خواهرم و مادرم کاری ندارم چون اونا میتونن خودشون تصمیم بگیرند برای حجاب و پوششون.نوشته اصلی توسط tamas
دوست عزیزم نمیدونم منظورت از انعطاف پذیزی مثبته یا نه ؟ خودش هم همینو میگه و میگه که حساسیتهاش بعدا حتما کم میشه.نوشته اصلی توسط montana










علاقه مندی ها (Bookmarks)