نه مانی جان چرا بد بخت؟ ما نمیتونیم خودمونو جای ایشون بذاریم
خوب برای اکثر ما چنین چیزی سنگینه
اما این خانم میتونه به چنین شخصی احساس نزدیکی کنه و تازه خودشونم میخوان برن حوزه درس بخونن و این آقا رو هم جنس و هم سنخ خودشون میبینن ..
انخابشونم که کردن و اینجا نیومدن برای مشاوره که ببینن چیکار کنن !
پس مبارکه دیگه..








علاقه مندی ها (Bookmarks)