به نظرم به جاي اينكه اينقدر روي خصوصيت هاي منفي پدرت متمركز باشي به محاسن و ويژگي هاي خوبشان فكر كن و از آنها برامون حرف بزن .
خصوصيات همه ي آدم ها ، مجموعه اي از خوب و بدهايي است كه ذهن ما تعيين مي كنه به نيمه ي پر ليوان ايشان فكر كن و همانها را ببين همانهايي كه برايت خوب تعريف شده .







همیشه هم رنگ تیره...
مادر من اصلا اهل این کارا نبود و حالا بدتر، نیست.اونم حدود 65 سالشه و پیره...بیسواد و دقیقا فرق پیام بازرگانی و تمام شدن فیلم رو نمیدونه و فکر میکنه ما کانالرو عوض کردیم و اگه از فیلمی خوشش بیاد میگه : تو رو خدا همون کانال رو بذارید !
پس مادرت اوضاعش بهتره ظاهرا
علاقه مندی ها (Bookmarks)