به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 خرداد 88 [ 14:34]
    تاریخ عضویت
    1386-11-05
    نوشته ها
    375
    امتیاز
    8,632
    سطح
    62
    Points: 8,632, Level: 62
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    683

    تشکرشده 715 در 251 پست

    Rep Power
    56
    Array

    چی بودیم؟ چی شدیم؟

    قبلاً یه پستی زدیم که از کارمون تو تالار ارزشیابی بشه که نشد.اما حالا می خوام خودم خودمو ارزیابی کنم و اینکه چقدر تالار رو من اثر داشته. می خواستم بگم که از روزی که من اومدم تو این تالار واقعاً روحیه ام عوض شده. خیلی تغییر کردم. قبلاً خیلی زودرنج و حساس بودم و همه چی واسه ام مهم بود اما حالا نه. خیلی راحت تر با مسایل برخورد می کنم. نسبت به گذشته طرز برخوردم با همسرم واقعاً بهتر شده. اصلاً انگاری یکی کلی تجربه رو یکجا بهم تقدیم کرده. همسرم هم خیلی خوب شده. یعنی او هم در جریان همکاری من با این تالار هستش. بعضی وقتا مطالبی که مخاطبش آقایونه براش می خونم یا بهش نشون میدم. خیلی خوشش اومده. رو اونم اثر گذاشته. وقتی از سر کار میاد میبینه پای کامپیوترم میگه : بازم داری همدردی می کنی؟ (با خنده) اگه یادتون باشه من اول به واسطه مشکلی که با مادرشوهرم داشتم وارد تالار شدم. حالا خوشبختانه تو این مسأله هم به پیشرفتای خوبی رسیدم. تا جایی که خیلی راحت با مادرشوهرم درددل می کنم. حتی بعضی وقتا شکایت پسرشو هم می کنم و اون هم مثل یه مادر راهنماییم می کنه.
    تازه اعتماد به نفسم تو جمع هم خیلی زیادتر شده. بیشتر به داشته هام توجه می کنم تا نداشته های خودم و داشته های دیگرون.
    بالأخره که تالار شده خونواده دومم. چقدر خواهر برادرای تازه پیدا کردم که اگه یه روز نیام اینجا و ازشون بی خبر بمونم انگاری یه چیزی کم دارم. و یه پدر مهربون که دلم واسه نصیحتا و جواب دادناش تاپ تاپ میکنه. اگه بچه ها بهم خرده نگیرن می خوام تصویر ذهنیمو از بچه های تالار بنویسم.
    آقای مدیر: عینهو یه بابایی جوون
    psy133 :یه مادر مهربون
    گردآفرید: عمو بزرگیم
    عرفان: داداش بزرگم
    ستاره و طاهره: خواهر بزرگام
    عارف: داداش کوچیکم
    بقیه بچه ها رو هم هم سن و سال خودم می دونم و مثل دوستای نزدیکم بهشون نگاه می کنم. :D
    اینا رو که نوشتم می بینم تالار بیش از اونی که اوایل فکرشو می کردم روم تأثیر داشته البته از نوع خوبش...

  2. 10 کاربر از پست مفید آتنا تشکرکرده اند .

    آتنا (دوشنبه 02 اردیبهشت 87)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.