tamas جان :
دید اجتماع این هست متاسفانه :" شخصیت خواهر بزرگتر خرد میشه"اما نظر من اصلا این نیست چون من سرنوشت ادمها رو بهم گره نمیدم و این رو قسمت میدونم .
اینکه من میخوام از فرصت هام استفاده کنم تا در اینده آه ندامت نکشم اشکال داره؟
بعدم به نظر من در برخی موارد سن نمیتونه نشاندهنده پختگی باشه همون طور که خیلی ها قد و سنشون بالا میره اما رفتارهایی کودکانه ازشون سر میزنه و نمیدونن که حضور در هر جمعی آداب مناسب اون جمع رو نیاز داره .پس بلوغ عقلانی نیاز نیست که حتما در یک سن خاص رخ بده .:310
مادرم دیگه به اینجا سر نمیزنه .







اما نظر من اصلا این نیست چون من سرنوشت ادمها رو بهم گره نمیدم و این رو قسمت میدونم .

علاقه مندی ها (Bookmarks)