راستش من وقت نداشتم کل تاپیک رو بخونم ول فقط 1 چیز دارم برای گفتن:
شما فقط قدر سلامتی خودت رو بدون ....به خدا ما تو فامیل دختر خانم بسیار بسیار زیبایی داریم که متاسفانه دچار مشکل مغذی شده...دیگه زیبای به چه دردش میخوره ؟....باید من رو ببخشی که این مثال رو زدم .امیدوارم همیشه از نعمت سلامتی بهرمند باشی ولی مطمئن باش زیباترین زیبای بدن ،سلامتی اونه که خدا اون رو به من و شما هدیه کرده و ما ناشکریم.
![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)