
نوشته اصلی توسط
negar_a
Yasa عزیز متشکرم که دلگرمم می کنید. یک سوالی از شما داشتم: کارهای من واقعا همیشه پیش بینی شده است، آیا این دلیل این است که من حوصله سر بر هستم؟ من سرعت بالایی ندارم، اگر از من سوالی بشود نمی توانم سریعا جواب دهم. کارهایی که انجام می دهم سریع نیست چون همیشه با احتیاط انجامشان می دهم. با هیجان و بلند صحبت نمی کنم چون صدایم نمی رسد، آدم شوخ و بذله گویی هم نیستم ... آیا این باعث می شود حوصله سر بر باشم؟ پس علائق من برای کسی جذاب نیست؟ من فیلم های خارجی دوست دارم، بازی های مختلف دوست دارم و جدی هستم و مسئولیت پذیر... آیا اینها امتیاز نیست؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)