ممنون از راهنمایی هایی دوستان عزیزم
من 24 ساله و شوهرم 35 سالشه من لیسانس دارم ولی شاغل نیستم چون شوهرم هم خیلی موافق کار کردن من نیست(چون پر رو میشم) اما شوهرم شغل خیلی خوب و فوق لیسانس داره و با خانواده شوهرم هم زندگی میکنیم
شوهر من ویژگی های خیلی خوبی هم داره که مهمترینش نجابتشه و بعد اینکه خیلی دست و دلبازه و اهل خانواده است.
تنها مشکلش اینه که منو توی هیچ مسئله ای از مشکلات ریز زنانه تا مسائل مادی و مهم زندگی قبول نداره و کار خودشو میکنه.
مثلا من میگم الان برای خرید ماشین لازم نیست خیلی هزینه کنی ولی اصلا گوش نمیده و البته بعد توی پاس کردن چکهاش میمونه...
این عدم اعتمادش به من اعتماد به نفس من رو هم گرفته ...
با حرف زدن مستقیم بحث و دعوا هیچ مشکلی حل نمیشه خیلی ها میگن باید با سیاست برم جلو اما من نمیدونم چه طوری باید سیاست به خرج بدم








علاقه مندی ها (Bookmarks)