به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 24 از 26 نخستنخست ... 414151617181920212223242526 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 231 تا 240 , از مجموع 257

موضوع: خیلی تنهام

  1. #231
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array

    RE: خیلی تنهام

    چقدر خوبه که اینجوری داره پیش میره. خدا رو شکر.
    در مورد خونه، من فکر میکنم باید به نظرش احترام بذاری. وقتی اینجوری میکه حتما داره اذیت میشه.
    ایشالا روزای بهتر و بهتر منتظرتون هستن

  2. 5 کاربر از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده اند .

    دختر مهربون (پنجشنبه 19 اسفند 89)

  3. #232
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 96 [ 15:33]
    تاریخ عضویت
    1387-11-29
    نوشته ها
    1,733
    امتیاز
    22,684
    سطح
    93
    Points: 22,684, Level: 93
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 666
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    4,250

    تشکرشده 4,203 در 1,431 پست

    Rep Power
    191
    Array

    RE: خیلی تنهام

    نقل قول نوشته اصلی توسط روزن
    سلام خیلی ممنون که به یاد من هستین
    بعد از برگشتن امید و بیدار شدنش که تقریبا فردای اون روز بود از امید پرسیدم کجا راحت تره، اونم گفت هر جا تو راحت باشی، منم گفتم برگردیم خونه (تا نمی یومد خونه خیالم راحت نمی شد) برگشتیم خونه، وقتی دید اثری از وسایل آرمان نیست مات و مبهوت مونده بود، گفت پس وسایل .. نذاشتم حرفشو ادامه بده گفتم فعلا خونه بابا ایناس تا با هم تصمیم بگیریم چی کارشون کنیم، بهتره به زندگیمون فکر کنیم، من و تو هیچ وقت آرمان رو فراموش نمی کنیم نیازی به وسایلش نیست وقتی باور داریم که جای دیگه و توی دنیای دیگه داره به زندگیش ادامه میده.
    گفت تو ناراحت نمی شی اگه خونه رو عوض کنیم؟ گفتم من مشکلی ندارم، وقتی با تو باشم هر جا که زندگی کنم برام مهم نیست، اما اگه تو دوست داری خونه رو عوض کنیم من حرفی ندارم. گفت از راه پله های این خونه بدم میاد، میدونم تقصیر راه پله ها نیست ومن باید حواسمو جمع می کردم... گفتم امید جان، این اتفاق باید می افتاد چه من با آرمان خونه بودم و چه دوتاییمون خونه بودیم این اتفاق می افتاد باز هم میگم که مخالف عوض کردن خونه نیستم و مخالف اینجا زندگی کردن هم نیستم..
    من به خواسته اش احترام گذاشتم و خونه رو میخوایم عوض کنیم اما نمی دونم درسته یا نه. این چند وقت رو بیشتر بیرون خونه گذروندیم امید دوباره رفت سر کارش (سه چهار روزی نرفته بود) و بعد از تعطیل شدنش با هم یه جا قرار می ذاشتیم و می رفتیم بیرون و آخر شب بر می گشتیم خونه. امروز هم یه تولد دعوتیم و میخوایم بریم.
    به نظر شما خونه رو عوض کنیم بهتره؟ می ترسم یه جور فرار باشه و بعد امید رو اذیت کنه نمی دونم..
    سلام مهساجان
    خيلي خوشحالم از اينكه ميبينم به زندگي عاديتون برگشتین
    به نظرمن عوض كردن خونه هم براي تو و هم همسرت بهتره
    درواقع زندگي جديد رو به معناي واقعي درخونه جديدت شروع ميكني
    موفق باشي

  4. 7 کاربر از پست مفید parnian1 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 17 خرداد 93), parnian1 (پنجشنبه 19 اسفند 89)

  5. #233
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 04 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,178
    امتیاز
    33,958
    سطح
    100
    Points: 33,958, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,302 در 1,293 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: خیلی تنهام

    سلام

    روزن عزیز عوض کردن خونه برای همسرت دقیقا مثل دور کردن وسایل آرمان برای شماست و هردو این کارها باعث عدم یادآوری خاطرات تلخ گذشته است و همونطور که خودت گفتی شما هیچ وقت آرمان رو فراموش نخواهید کرد و فقط با این کار تلخی ها رو از زندگیتون دور میکنید تا به آرامش و شادی برسید .

    برات خیل خوشحالم عزیزم . تو این مدت نگرانت بودم . خدارو شکر که همه چی داره به خوبی پیش میره .
    این جمله ات هم که گفتی برام مهمه کنار تو باشم و کجا زندگی کردن اهمیت نداره .
    آفرین عزیزم .روحیه ات ستودنی است .

  6. 7 کاربر از پست مفید baran.68 تشکرکرده اند .

    baran.68 (پنجشنبه 12 اسفند 89), khaleghezey (شنبه 17 خرداد 93)

  7. #234
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 16:23]
    تاریخ عضویت
    1389-4-01
    نوشته ها
    697
    امتیاز
    4,956
    سطح
    45
    Points: 4,956, Level: 45
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,162

    تشکرشده 2,174 در 573 پست

    Rep Power
    86
    Array

    RE: خیلی تنهام

    سلام
    چقدر خوب شد اومدی. چقدر منتظرت بودم.
    خدا رو شکر که زندگیتون داره اینجوری ادامه پیدا می کنه .
    نظر منم اینه که عوض کردن خونه تو روحیه هر دوتون تاثیر خوبی خواهد داشت. یه پیشنهاد دیگه هم دارم که نمیدونم براتون مقدوره این کار و بکنید یا نه.
    بعد از اینکه خونه رو عوض کردید و وسایل رو توش چیدین یه مسافرت 2-3 روزه برید و بعد پا در خانه جدید بگذارید. فکر کنم خیلی روحیتون تغییر کنه. بالاخص اقا امید که شاید خودش و بیشتر از شما مقصر می دونه.
    برای داشتن همدیگر هر روز شاکر خدای مهربون باشید.
    موفق باشید

  8. 6 کاربر از پست مفید sisili تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 17 خرداد 93), sisili (شنبه 14 اسفند 89)

  9. #235
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 بهمن 91 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    4,847
    سطح
    44
    Points: 4,847, Level: 44
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,967

    تشکرشده 1,971 در 570 پست

    Rep Power
    82
    Array

    RE: خیلی تنهام

    سلام روزن عزیزم
    خیلی نگران تو و امید بودم، خیلی
    خدا رو شکر که حالش خوب شده و تو هم خوبی عزیزم

    به نظر من هم عوض کردن خونه تو این شرایط خوبه خصوصا که امید اینو میخواد .
    تو هم کار خوبی کردی که اینکارو گذاشتی به انتخاب خودش

    امیدوارم دیگه هیچوقت بین تون کدورت و جدایی اتفاق نیوفته و هیچ شما دوتا رو از هم جدا نکنه

    باز هم یبا و از حالتون بهمون بگو وگرنه نگران میشیم

    در ضمن کار خیلی خوبی کردی که پیشنهادمو قبول کردی و آواتارت رو عوض کردی، این یکی خیلی قشنگه

  10. 4 کاربر از پست مفید فرانک1389 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 17 خرداد 93), فرانک1389 (شنبه 14 اسفند 89)

  11. #236
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 تیر 90 [ 15:16]
    تاریخ عضویت
    1387-6-09
    نوشته ها
    320
    امتیاز
    7,275
    سطح
    56
    Points: 7,275, Level: 56
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    627

    تشکرشده 673 در 178 پست

    Rep Power
    50
    Array

    RE: خیلی تنهام

    سلام.
    خونمون رو عوض کردیم و طبق گفته سیسیلی قراره یه هفته ای بریم مسافرت. بیشتر وسایلمون رو نو کردیم. مثل دختری که میخواد جهاز بگیره یه مقدار پس انداز داشتیم که بیشترش برای عوض کردن خونه رفت و یه مقداریش هم گذاشتیم برای مسافرت و برای خرید وسایل هم رفتیم زیر بار وام. کلا از اون محل رفتیم، کل خیابونای میرداماد برامون خاطره بود.
    خیلی دوست داشتم زودتر بیام و بهتون خبر بدم اما شاد رو توی خونه گیر نمی اوردم :D . امروز که نرفته بود سرکار و بیچاره به خاطر کمردرد شدید هم نرفته اومدم که بهش سر بزنم اما نمیدونم چرا تا رسیدم پیشش اومدم سر کامپیوتر
    خب دیگه بهتره دختر خوبی باشم و برم یه کم به شادی برسم

    باز هم ممنونم از شما ..

  12. 17 کاربر از پست مفید روزن تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 17 خرداد 93), روزن (شنبه 20 فروردین 90)

  13. #237
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: خیلی تنهام

    روزن جان مبارك باشه


    انشالله كه سال خوب و سرشار از شادي و تازگي را آغاز كني .

  14. 7 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (شنبه 20 فروردین 90), khaleghezey (شنبه 17 خرداد 93)

  15. #238
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 06 تیر 02 [ 18:30]
    تاریخ عضویت
    1389-10-26
    نوشته ها
    101
    امتیاز
    10,730
    سطح
    68
    Points: 10,730, Level: 68
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 120
    Overall activity: 50.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    197

    تشکرشده 342 در 91 پست

    Rep Power
    34
    Array

    RE: خیلی تنهام

    سلام
    خیلی خوشحالم که دوباره شما و همسرتون کنار هم هستین(این اشک شوقه!!)
    خدایا در این سال جدید کاری کن که همه همسران(خصوصا جوون ترها) نسبت به هم عاشق باشند.

  16. 7 کاربر از پست مفید محمد89 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 17 خرداد 93), محمد89 (شنبه 20 فروردین 90)

  17. #239
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 16:23]
    تاریخ عضویت
    1389-4-01
    نوشته ها
    697
    امتیاز
    4,956
    سطح
    45
    Points: 4,956, Level: 45
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,162

    تشکرشده 2,174 در 573 پست

    Rep Power
    86
    Array

    RE: خیلی تنهام

    سلام روزن جونم
    خدا رو شکر. خیلی خیلی کار خوبی کردید. همین تعریض وسایل خونه هم تو روحیه هر دوتون موثر خواهد بود.
    مسافرت که دیگه شارژ شارزتون می کنه. تا با یه روحیه عالی بچسبید به کار و زندگی.
    چقدر خوبه که همدیگر و دارید و این همه همدیگرو دوست دارین.
    خوشحالم خیلی زیاد.
    امیدوارم دیگه تو تایپیکت غمی نباشه و ننویسی.
    فقط شادی و خوشحالی و عشق و عشق و عشق......
    موفق باشید

  18. 6 کاربر از پست مفید sisili تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 17 خرداد 93), sisili (شنبه 20 فروردین 90)

  19. #240
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 شهریور 95 [ 14:20]
    تاریخ عضویت
    1388-4-11
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    6,901
    سطح
    54
    Points: 6,901, Level: 54
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    372

    تشکرشده 369 در 128 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: خیلی تنهام

    روزن عزیز من عاشق تو و زندگیتم و با اینکه خیلی مشکل داشتی و خدا میدونه چقدر سختی کشیدی و حتی توی کلام هم سخته عنوان سختیهات!
    ولی به شخصیتت ، غیرتت ، انسانیتت، توانائیهات ، صبــــــــــــــرت ،عشقت ، محبتت و ایمانت و وای خدای من محکم بودنت هزاران بار آفرین و صدآفرین میگم .تو واقعا لیاقت داری که به عنوان نمونه ترین معرفی بشی.
    باور کن با تمام وجود دوستت داریم و از زندگیت سعی میکنیم درس بگیریم درس صبر
    امیدوارم که خدا همیشه مراقبت باشه و مراقب امید مهربونت
    باور کن هروقت تاپیکتو میخونم اشک میریزم چون نهایت عشق و توی اون میبینم موفق باشید گلم::

  20. 5 کاربر از پست مفید پرناز تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 17 خرداد 93), پرناز (شنبه 21 اسفند 89)


 
صفحه 24 از 26 نخستنخست ... 414151617181920212223242526 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.