چقدر خوبه که اینجوری داره پیش میره. خدا رو شکر.
در مورد خونه، من فکر میکنم باید به نظرش احترام بذاری. وقتی اینجوری میکه حتما داره اذیت میشه.
ایشالا روزای بهتر و بهتر منتظرتون هستن![]()
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
چقدر خوبه که اینجوری داره پیش میره. خدا رو شکر.
در مورد خونه، من فکر میکنم باید به نظرش احترام بذاری. وقتی اینجوری میکه حتما داره اذیت میشه.
ایشالا روزای بهتر و بهتر منتظرتون هستن![]()
دختر مهربون (پنجشنبه 19 اسفند 89)
تشکرشده 4,203 در 1,431 پست
سلام مهساجاننوشته اصلی توسط روزن
خيلي خوشحالم از اينكه ميبينم به زندگي عاديتون برگشتین
به نظرمن عوض كردن خونه هم براي تو و هم همسرت بهتره
درواقع زندگي جديد رو به معناي واقعي درخونه جديدت شروع ميكني
موفق باشي![]()
khaleghezey (شنبه 17 خرداد 93), parnian1 (پنجشنبه 19 اسفند 89)
تشکرشده 6,302 در 1,293 پست
سلام
روزن عزیز عوض کردن خونه برای همسرت دقیقا مثل دور کردن وسایل آرمان برای شماست و هردو این کارها باعث عدم یادآوری خاطرات تلخ گذشته است و همونطور که خودت گفتی شما هیچ وقت آرمان رو فراموش نخواهید کرد و فقط با این کار تلخی ها رو از زندگیتون دور میکنید تا به آرامش و شادی برسید .
برات خیل خوشحالم عزیزم . تو این مدت نگرانت بودم . خدارو شکر که همه چی داره به خوبی پیش میره .
این جمله ات هم که گفتی برام مهمه کنار تو باشم و کجا زندگی کردن اهمیت نداره .
آفرین عزیزم .روحیه ات ستودنی است .![]()
baran.68 (پنجشنبه 12 اسفند 89), khaleghezey (شنبه 17 خرداد 93)
تشکرشده 2,174 در 573 پست
سلام
چقدر خوب شد اومدی. چقدر منتظرت بودم.
خدا رو شکر که زندگیتون داره اینجوری ادامه پیدا می کنه .
نظر منم اینه که عوض کردن خونه تو روحیه هر دوتون تاثیر خوبی خواهد داشت. یه پیشنهاد دیگه هم دارم که نمیدونم براتون مقدوره این کار و بکنید یا نه.
بعد از اینکه خونه رو عوض کردید و وسایل رو توش چیدین یه مسافرت 2-3 روزه برید و بعد پا در خانه جدید بگذارید. فکر کنم خیلی روحیتون تغییر کنه. بالاخص اقا امید که شاید خودش و بیشتر از شما مقصر می دونه.
برای داشتن همدیگر هر روز شاکر خدای مهربون باشید.
موفق باشید![]()
khaleghezey (شنبه 17 خرداد 93), sisili (شنبه 14 اسفند 89)
تشکرشده 1,971 در 570 پست
سلام روزن عزیزم
خیلی نگران تو و امید بودم، خیلی
خدا رو شکر که حالش خوب شده و تو هم خوبی عزیزم
به نظر من هم عوض کردن خونه تو این شرایط خوبه خصوصا که امید اینو میخواد .
تو هم کار خوبی کردی که اینکارو گذاشتی به انتخاب خودش
امیدوارم دیگه هیچوقت بین تون کدورت و جدایی اتفاق نیوفته و هیچ شما دوتا رو از هم جدا نکنه
باز هم یبا و از حالتون بهمون بگو وگرنه نگران میشیم
در ضمن کار خیلی خوبی کردی که پیشنهادمو قبول کردی و آواتارت رو عوض کردی، این یکی خیلی قشنگه
khaleghezey (شنبه 17 خرداد 93), فرانک1389 (شنبه 14 اسفند 89)
تشکرشده 673 در 178 پست
سلام.
خونمون رو عوض کردیم و طبق گفته سیسیلی قراره یه هفته ای بریم مسافرت. بیشتر وسایلمون رو نو کردیم. مثل دختری که میخواد جهاز بگیره یه مقدار پس انداز داشتیم که بیشترش برای عوض کردن خونه رفت و یه مقداریش هم گذاشتیم برای مسافرت و برای خرید وسایل هم رفتیم زیر بار وام. کلا از اون محل رفتیم، کل خیابونای میرداماد برامون خاطره بود.
خیلی دوست داشتم زودتر بیام و بهتون خبر بدم اما شاد رو توی خونه گیر نمی اوردم :D . امروز که نرفته بود سرکار و بیچاره به خاطر کمردرد شدید هم نرفته اومدم که بهش سر بزنم اما نمیدونم چرا تا رسیدم پیشش اومدم سر کامپیوتر![]()
خب دیگه بهتره دختر خوبی باشم و برم یه کم به شادی برسم
باز هم ممنونم از شما ..
khaleghezey (شنبه 17 خرداد 93), روزن (شنبه 20 فروردین 90)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
روزن جان مبارك باشه
انشالله كه سال خوب و سرشار از شادي و تازگي را آغاز كني .
ani (شنبه 20 فروردین 90), khaleghezey (شنبه 17 خرداد 93)
تشکرشده 342 در 91 پست
سلام
خیلی خوشحالم که دوباره شما و همسرتون کنار هم هستین(این اشک شوقه!!)
خدایا در این سال جدید کاری کن که همه همسران(خصوصا جوون ترها) نسبت به هم عاشق باشند.![]()
khaleghezey (شنبه 17 خرداد 93), محمد89 (شنبه 20 فروردین 90)
تشکرشده 2,174 در 573 پست
سلام روزن جونم
خدا رو شکر. خیلی خیلی کار خوبی کردید. همین تعریض وسایل خونه هم تو روحیه هر دوتون موثر خواهد بود.
مسافرت که دیگه شارژ شارزتون می کنه. تا با یه روحیه عالی بچسبید به کار و زندگی.
چقدر خوبه که همدیگر و دارید و این همه همدیگرو دوست دارین.
خوشحالم خیلی زیاد.
امیدوارم دیگه تو تایپیکت غمی نباشه و ننویسی.
فقط شادی و خوشحالی و عشق و عشق و عشق......
موفق باشید![]()
khaleghezey (شنبه 17 خرداد 93), sisili (شنبه 20 فروردین 90)
تشکرشده 369 در 128 پست
روزن عزیز من عاشق تو و زندگیتم و با اینکه خیلی مشکل داشتی و خدا میدونه چقدر سختی کشیدی و حتی توی کلام هم سخته عنوان سختیهات!
ولی به شخصیتت ، غیرتت ، انسانیتت، توانائیهات ، صبــــــــــــــرت ،عشقت ، محبتت و ایمانت و وای خدای من محکم بودنت هزاران بار آفرین و صدآفرین میگم .تو واقعا لیاقت داری که به عنوان نمونه ترین معرفی بشی.
باور کن با تمام وجود دوستت داریم و از زندگیت سعی میکنیم درس بگیریم درس صبر
امیدوارم که خدا همیشه مراقبت باشه و مراقب امید مهربونت
باور کن هروقت تاپیکتو میخونم اشک میریزم چون نهایت عشق و توی اون میبینم موفق باشید گلم:
:
khaleghezey (شنبه 17 خرداد 93), پرناز (شنبه 21 اسفند 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)