سلام خوشبختهای خوشبخت
من هم خوشبختم
زیرا....
همسری دارم خوب به اندازه همه خوبیهای دنیا که عاشقانه دوستش دارم
و فرزندی دارم شیرین به اندازه همه شیرینیهای دنیا
و خدایی که همین نزدیکی است و بارها تشعشع انوار الهی اش را بر زندگیم احساس کردم
و او بود که این همه خوشبختی را برایم محقق ساخت
خدایا ازت بخاطر همه لطفهای بی کرانت سپاسگزارم







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)