m25 و بهشت عزیز
ممنون از راهنمائی شما..
حقیقتش من هم با همین طرز صحبت کردن مشکل دارم..
خوب مادر و خواهر و دوستام هم تماس میگیرن..با هم حرف میزنیم و میخندیم و همسرم هم ما رو همراهی میکنه..ما بین صحبتها برای اون هم میگم و میخندیم چه اشکالی داره...
اما اینطور صحبت کردن باعث میشه من احساس کنم اونها از حضور من معذب هستن... احساس میکنم همسرم چیزی رو از من پنهان میکنه و این باعث میشه خانواده اون هم فکر کنن اون با من صمیمی نیست و یا اینکه من از اینکه ببینم اونها با هم صمیمی هستن ناراحت بشم..در صورتیکه اینطور نیست...
نمیدونم این رو چطور به اون بفهمونم








علاقه مندی ها (Bookmarks)