به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 46
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 اسفند 89 [ 14:22]
    تاریخ عضویت
    1389-12-16
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    1,435
    سطح
    21
    Points: 1,435, Level: 21
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 5 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عروسیمه اما نمیخامش

    سلام به نظرمن که زندگی باچنین آدمی خیلی سخته توهین وتحقیرو نباید کم شمرد

  2. کاربر روبرو از پست مفید همسرودوست تشکرکرده است .

    همسرودوست (سه شنبه 17 اسفند 89)

  3. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 شهریور 95 [ 14:20]
    تاریخ عضویت
    1388-4-11
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    6,901
    سطح
    54
    Points: 6,901, Level: 54
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    372

    تشکرشده 369 در 128 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: عروسیمه اما نمیخامش

    به نظر من هم حداقل کاری که شما میتونید انجام بدید تعویق انداختن تاریخ عروسی هست
    و حرف شما کاملا منطقی هست زیر یک سقف رفتن معجزه نمیکنه بلکه مشکلات نمود بیشتری پیدا میکنند.
    با بزرگترها بیشتر صحبت کنید سعی کنید قانعشون کنید اما اول خودتون تصمیم قاطع بگیرید.دودل نباشید نه برای شروع زندگی و نه برای پایان
    موفق باشید.

  4. 5 کاربر از پست مفید پرناز تشکرکرده اند .

    پرناز (دوشنبه 16 اسفند 89)

  5. #23
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    RE: عروسیمه اما نمیخامش

    نقل قول نوشته اصلی توسط n.erfani67
    بزرگترها بارها گفتند برید زیره یه سقف مشکلات خودبه خود حل میشه .با همین امیدجهازچیده شد وتاریخ عروسی مشخص شد.
    عزیزم این حرف صددرصد اشتباهه. این مشکلات که شما عنوان کردید از دسته مشکلاتی هستند که وقتی رفتید زیر یک سقف شدتشان و نمودشان بسیار بیشتر می شود.

    بنده اصلا بخودم اجازه نمی دهم که احدی را تشویق به جدایی کنم، چراکه اگر یک درصد هم اشتباه کرده باشم، باید یک عمر تاوان پس دهم. شاید به همین دلیل هم کسی نتواند به شما این پیشنهاد را بدهد.
    پس باید فقط خودت بشینی و تمام ابعاد قضیه رو بسنجی و تصمیم بگیری. مطمئن باش اگه تصمیمت قطعی باشه، خانوادت حمایتت می کنن.
    شاید علت عدم قاطعیت خانوادت تو این زمینه، عدم قاطعیت خودت باشه.
    معمولا خانواده می ترسن به فرزندشون بگن جدا شو، مبادا که اشتباه کرده باشن و بعد خود فرزند گله مند بشه! من هم اینرا بهت نمی گم ولی مطمئنا این دست مشکلات شما با زندگی زیر یک سقف حل نمی شه.


  6. 7 کاربر از پست مفید هستی تشکرکرده اند .

    هستی (دوشنبه 16 اسفند 89)

  7. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 دی 91 [ 01:31]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    1,701
    سطح
    24
    Points: 1,701, Level: 24
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    127

    تشکرشده 130 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عروسیمه اما نمیخامش

    سلام عزیزم،

    درد دلت را خوندم، خیلی ناراحت شدم و وظیفه خودم دانستم که تجربه تلخ زندگیم را برایت بنویسم تا شاید چراغی باشم برای روشنایی راه زندگیت.

    من 24 سال زندگی مشترک خود را با مردی که بدبین بود گذراندم. 3 روز از ازدواج ما گذشته بود که متوجه بدبینی او شدم و متاسفانه چون حامله بودم نتوانستم جدا شوم. و خانواده ام مرتب به من می گفتند که گذشت زمان همه چیز را درست می کند. تو را می شناسد و به تو اعتماد پیدا می کند. درست همین مشکلاتی که تو نوشتی. اگر مردی به سمت من نگاه می کرد یا به من می خندید بعد از یک دعوا مفصل چند ماه قهر را در پیش داشتم. دیگر طوری شده بود که به تمام خواسته هایش تن دادم و شده بودم مثل یک عروسک در دستانش تا بتوانم محیط آرامی را برای خودم و بچه هایم درست کنم. به غیر از خواهر و برادرم و چند خانواده از دوستانش با کسی ارتباط نداشتیم و تقریباً منزوی شده بودیم. اگر به این شکل هم او از زندگی راضی بود من حرفی نداشتم. ولی باز هم موردی را پیدا می کرد تا همه آرامش را به هم بزند. بعد از 24 سال هنوز به من اعتماد نکرده بود و اگر چند دقیقه به خانه دیر می رسیدم بدبینانه در چشمانم نگاه می کرد و می گفت کجا بودی. چندین بار او را دیدم که مرا تعقیب می کند. وقتی ازش می پرسیدم آیا چیزی دستگیرت شده است؟ می گفت اگر چیزی پیدا کرده بودم که طلاقت می دادم. گذشت زمان نه تنها اوضاع را بهتر نکرد بیماری او شدیدتر هم شد و متاسفانه اینگونه افراد هیچ کس را قبول ندارند. چه برسد به مشاور و روانشناس. بالاخره طاقتم تمام شد و سال گذشته جدا شدم. من خانواده خودم را به خاطر این کوته فکریشون که باعث شد قشنگترین سالهای زندگی من به سخت ترین و دردناکترین روزها تبدیل شود، مقصر می دانم.

    امیدوارم از تجربه من استفاده بکنی و اشتباه مرا تکرار نکنی.

    برایت دعا می کنم.
    پروردگارا ! کمکم کن دیرتر برنجم،
    زودتر ببخشم،
    کمتر داوری کنم و بیشتر فرصت دهم
    و شاکر نعمتهایت باشم.


  8. 13 کاربر از پست مفید shahnaz66 تشکرکرده اند .

    shahnaz66 (سه شنبه 17 اسفند 89)

  9. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 26 فروردین 90 [ 19:38]
    تاریخ عضویت
    1389-12-07
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    1,701
    سطح
    24
    Points: 1,701, Level: 24
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 23 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عروسیمه اما نمیخامش

    سلام.
    روز زنوبه همه ی بانوانه خوب وفداکاروصبوروباگذشته تالار تبریک میگم.از همه ی دوستان ممنو.ن که تجربه هاشونو دراختیارم گذاشتن.خودش که قبول نداره بدبینو بددله وشکاکه.فکر میکنه این روند ورفتارهاش طبیعیه.مادرش تماس گرفتوگفته من نباید زود قهرمیکردم ویه مثال از خودش زده که پدر نامزدم که الان فوت کرده بارها باایشون دعوا وکتککاری داشته وتو شدیترین دعوا به دلیله ضربه ی محکم به سرشون بیناییشون رو به مدت چندروز از دس میدن!!!وبه من نصیحت کردن به خاطره 4 تا فحش وبدوبیراه حرفه طلاقونزنم چرا که خودشون حتا تواین شرایط هم حرفه طلاقو نزدن!!!قبل از قهرم با هم توکوچه مشغوله پارکه ماشین بودیم ومن راهنمایی میکردم که پیاده شدوبالحنه تدوعصبانی ازم خاست برم خونه!چراکه جلفه یه دختر پیشه نامزدش توکوچه واسته وراهنمایی کنه همه میبیننش!!!جالب اینجاس که توکوچه هم کسی نبود!!!!!!!!

  10. #26
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 26 فروردین 90 [ 19:38]
    تاریخ عضویت
    1389-12-07
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    1,701
    سطح
    24
    Points: 1,701, Level: 24
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 23 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عروسیمه اما نمیخامش

    ایاسادیسم وپارانویید درمان پذیر هستن؟اگه مطلب یاتجربه یا راهنمایی دارید ممنون میشم ارسال کنید

  11. #27
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 26 فروردین 90 [ 19:38]
    تاریخ عضویت
    1389-12-07
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    1,701
    سطح
    24
    Points: 1,701, Level: 24
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 23 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عروسیمه اما نمیخامش


  12. #28
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عروسیمه اما نمیخامش

    نقل قول نوشته اصلی توسط n.erfani67
    ایاسادیسم وپارانویید درمان پذیر هستن؟
    نمی دانم که درمان پذیر هستند یا نه.
    ولی به نظر من به این امید که او را بعداً درمان می کنید، یا عوضش می کنید با او ازدواج نکنید.
    اول برود برای درمان خودش اقدام کند و بعد وقتی عادی شد، شما تصمیم بگیرید که می خواهید با او ازدواج کنید یا نه.
    ولی مشکل اصلی اینجاست که چنین افرادی اکثراً قبول ندارند که رفتارشان عادی نیست.
    چطور می خواهید کسی که قبول ندارد بیمار است را درمان کنید؟

    خیلی افراد در خانواده ما این طرز فکر را دارند و من می دانم که با گذشت یک عمر هنوز درمان نشده اند.

    مگر این که کسی قبول داشته باشد که بیمار است و مدتها زیر نظر یک روان شناس قرار بگیرد.

  13. کاربر روبرو از پست مفید hamed65 تشکرکرده است .

    hamed65 (سه شنبه 17 اسفند 89)

  14. #29
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 26 فروردین 90 [ 19:38]
    تاریخ عضویت
    1389-12-07
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    1,701
    سطح
    24
    Points: 1,701, Level: 24
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 23 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عروسیمه اما نمیخامش

    اتفاقادقیقا این نظرودارم که همه چی تعلیق بشه ودرمان شروع بشه بعد از یه مدت تصمیممو بگیرم.راستش باید تمامیه ابعادو درنظر بگیرم.ایشون به هیچ عنوان طلاق نمیدن با توجه به این مساله حداقل تلاشم رو میکنم.البته وقتی 5شنبه بیان محکم وقاطعانه جولویه خودش وخانوادش نظرم رو میگم که خاهانه طلاقم اما اگر احیانا نشد حداقل عروسی هم کنسل میشه تا درمانوشروکنه.دقیقا قبول نداره مریضه وزیادی حساس.اما تمامیه علایم رو داره.یعنی انتخاب بینه بدوبدتره.

  15. #30
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 مهر 90 [ 10:04]
    تاریخ عضویت
    1388-10-03
    نوشته ها
    269
    امتیاز
    3,717
    سطح
    38
    Points: 3,717, Level: 38
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    890

    تشکرشده 902 در 220 پست

    Rep Power
    43
    Array

    RE: عروسیمه اما نمیخامش

    سلام

    بر خلاف hamed65 نظرم اینه که برای درمانش تلاش کنید، به هر حال الان شما عقد کردید و اسم کس دیگه تو شناسنامتون اومده. انشالله که درمان می شن و مشکلتون بر طرف می شه. اما مطمئناً این درمان ها زمان بره و اول از همه باید عروسیتونو لغو کنید.

  16. کاربر روبرو از پست مفید green تشکرکرده است .

    green (شنبه 21 اسفند 89)


 
صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. موسیقی بی کلام فوق العاده
    توسط pasta در انجمن موسیقی
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: جمعه 06 تیر 93, 16:56
  2. خاطره بد از مراسم عروسیم
    توسط shiva64 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 آبان 91, 13:18
  3. موسیقی درمانی
    توسط ani در انجمن موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 25 آذر 90, 15:06
  4. جشنواره موسیقی فجر از 19 اذر اغاز می شود
    توسط محمدابراهیمی در انجمن موسیقی
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: دوشنبه 03 اسفند 88, 12:58
  5. *** موسیقی های شاد محلی ***
    توسط فرشته مهربان در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 آبان 88, 06:15

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.